Neequote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
geen seks in dit deel?
ach, die 600 meter....quote:
kan jij mij nu dan ook zien zitten?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Dat scheelt mij een heel eind fietsen, sterker nog even de deur uit en ik sta bij Teigan op de stoep
Nope. Zo dichtbij is het natuurlijk ook weer niet, maar ik denk dat vanaf mijn kamer minder dan 2 minuten lopen is.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef teigan het volgende:
[..]
kan jij mij nu dan ook zien zitten?
* teigan een beetje paranoia word....
1, aan de kant van de iepenlaan, wonend tussen de buitenlandse studentenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef teigan het volgende:
Selwerd 2? of 1?
hm, ik kan de gangen aan de noordkant iig zien...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1, aan de kant van de iepenlaan, wonend tussen de buitenlandse studenten
vertelquote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had laatst het idee dat ik met 2 verschillende mensen mailde. Maar dat zal ook wel zo zijn geweest
Ik mailde de lerares over mijn stage, ik kreeg zonder een RE een mailtje terug die heel anders begon en de vraag ontweekquote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even uit het vorige topic:
[..]
vertel
Message sentquote:Op woensdag 18 april 2007 23:53 schreef freecell het volgende:
de mensen voor de volgende mini-meet : PM mij ff voor mn MSN, spreekt makkelijker af
Klinkt goedquote:Op woensdag 18 april 2007 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mailde de lerares over mijn stage, ik kreeg zonder een RE een mailtje terug die heel anders begon en de vraag ontweek
Ik quote ff zodat ik morgen kan PM-en, ga nu echt slapen namelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:53 schreef freecell het volgende:
de mensen voor de volgende mini-meet : PM mij ff voor mn MSN, spreekt makkelijker af
Truequote:Op donderdag 19 april 2007 00:02 schreef Wiets het volgende:
Ik ben weer thuis! Op bezoek bij tara en freecell is echt een aanrader!
He schatquote:Op donderdag 19 april 2007 00:03 schreef nietzman het volgende:
Hai Wiets!
zoietsquote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef nietzman het volgende:
Je hebt me als drol getekend?
Iedereen mag datquote:Op donderdag 19 april 2007 00:08 schreef Renesite het volgende:
Ik wou Marchien nog vragen "Mag ik ook schrijven op de wc?"
owquote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op de wc schrijven bedoel ik!
Goeiemorgenquote:Op donderdag 19 april 2007 07:22 schreef teigan het volgende:![]()
Goeiemorgen!!!
Ik zat om kwart over 6 rechtop in bed toen ze bij Selwerd 1 begonnen met grote afvalcontainers neer te zetten, zo te zien gaan ze verder met het dak.....
Grappig idee. Bij ons oude huis aan de tuinbouwstraat, hadden we de hele deur van de wc met krijtbord verf gedaan, dat was ook wel grappig, en makkelijk schoon te maken ^^.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Iedereen mag dat
Maar de meeste mensen zijn niet zo netjes opgevoed dat ze dat vragen
misschien moeten we maar een samenvatting maken als er een deel vol is, dan kost het wat minder tijd om terug te lezen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP, en nu deel 23 en 24 bijlezen
Jij biedt je aan?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:36 schreef maok het volgende:
[..]
misschien moeten we maar een samenvatting maken als er een deel vol is, dan kost het wat minder tijd om terug te lezen.
Is een klusje dat niemand graag wil hebben denk ikquote:
Nope, alleen maar tentamens maken vandaag. Net alweer een gehad. Nu denk ik m eindelijk gehaald te hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:55 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen, nog mensen naar de UB vandaag?
Dan wordt het een lekker korte samenvatting...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
De topics ZIJN helemaal niet samen te vatten, het gaat nergens over.
mijn google kan helemaal niets zeggenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:06 schreef Renesite het volgende:
Google zegt dat het in Mei is.
Ik weet niet, was met m'n huisgenootjes bij de appie en de executie verkoop geweest en toen we naar huis liepen zagen we 2 van die bakbeesten staanquote:
Men doet wat om de verloren leeruren in te halenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
Wel opvallend dat het topic hier een stuk rustiger is dan de afgelopen dagen
Ik zou ook huiswerk moeten makenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is in mijn geval voorlopig niet meer nodig, omdat ik tijdens het leren veel gepost heb
Heb je m'n adres dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:42 schreef Grulez het volgende:
Ik ga zo maar eens kaartjes kopen en opsturen naar mensen in t mooie Grunn.
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef freecell het volgende:
Ik zou met school bezig moeten zijn, doch ik SOG...
geen naakte man tussen te krijgen...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is wel een heel duidelijk antwoord
Ik ben er wel over een minuutje of 25quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef teigan het volgende:
wie wil komt maar.. Maar ik trap iedereen er wel weer op tijd uit, morgen moet ik er weer op tijd uit...
Hmm, mogelijk wel, maar om dat nou zomaar te doenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
Eigenlijk is de topictitel nu niet goed meer. Er had eigenlijk minimeets moeten staan
Alex of renesite, zou je het even aan kunnen passen? (mits dat mogelijk is natuurlijk)
Heb je je bekeerd van je dwarse weg?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm, mogelijk wel, maar om dat nou zomaar te doen
HEB IK NIETquote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je je bekeerd van je dwarse weg?
OEF!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Jammer. Je had nog wel in onze kerk terechtgekund...
Tegen je-hooft-jaquote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was op het nippertje jongen!![]()
De volgende keer hebben we je te pakken![]()
Hehehequote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef freecell het volgende:
[..]
zèg, ik ben niet een deurenlangshobbelaar!
Men strooit er nu met roze blaadjesquote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Grulez het volgende:
Hoe is trouwens in Grunn? Verpaupert het al zonder mijn aanwezigheid of is het juist mooierder dan ooit tevoren?
Ik heb het nog nooit zo lelijk gezien, maar dat ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Grulez het volgende:
Hoe is trouwens in Grunn? Verpaupert het al zonder mijn aanwezigheid of is het juist mooierder dan ooit tevoren?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo lelijk gezien, maar dat ligt niet aan jou.
Wilde je trouwens nog foto's tegen de heimwee?
Kom maar een keertje langs als je terug bent!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
![]()
En ik las dat er nu allemaal (mini) meets zijn geweest nu ik weg ben. Zo gaat dat nou altijd...
VAst wel!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk gaan die minimeets nog wel even door, omdat ik nog maar 3 mensen in dit topic in het echt gesproken heb
Nee, dat is onze soort humor denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:15 schreef teigan het volgende:
Oeh, dat klinkt romantisch DaD..
Renesite, ik ben zo nog in die buurt, misschien kom ik wel ff spieken in de AH....
Je weet dat je dan wel het bokje bent met meehelpen met de rest?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef maok het volgende:
Tara en Freecell, ik ben vanavond iets eerder bij jullie (ca 18.00 uur, als het verkeer mee werkt) om mijn salade in elkaar te zetten, kan dat?
(telefoon vergeten dus dacht ik ik vraag het hier maar even)
Als mijn salade af is kan ik jullie met van alles helpen, half 7 komt de rest inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Je weet dat je dan wel het bokje bent met meehelpen met de rest?
Hoe laat komen die lui eigenlijk? Half 7 toch?
Tuurlijk, altijdquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef maok het volgende:
[..]
Als mijn salade af is kan ik jullie met van alles helpen, half 7 komt de rest inderdaad.
Jullie hebben trouwens toch wel wat zout, peper, parikapoeder en (olijf)olie he?![]()
Wat is daar in hemelsnaam te doen vanavond?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef Greatmarked het volgende:
Vanavond nog iemand richting Amsterdam?
dat wou ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen. Heb vanochtend maar eens uitgeslapen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat is daar in hemelsnaam te doen vanavond?
En referral-links zijn niet gewenst hier, btw
Lastigquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef maok het volgende:
[..]
dat wou ik ookmaar dat mag niet van mijn baas
had ik laats ook, toen heb ik alles maar bij de kassa laten liggen en ben mijn portemonee gaan halen (ik was hem wel echt vergeten) Het staat zo stom als je al bij de kassa staatquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef teigan het volgende:
Zo, ook een soort van weekend nu..
Vanmorgen Renesite gezien bij de kassa... Ik zal wel een raar figuur hebben geslagen, ik stond daar, dacht dat ik mijn portemonnee vergeten was, wilde alles terugleggen, en vond tijdens het weglopen mijn portemonnee weer...
hoezo chaos in mijn hoofd...
Je kan toch ook even een lege fles meenemen voor een litertje benzine, die liter in de auto gooien en naar de pomp rijden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef maok het volgende:
Freecel, het kan trouwens ook zijn dat ik niet te vroeg kom vanavond. Ik ben vanmorgen namelijk de laatste 200 meter naar mijn werk gehobbeld op mijn laatste benzine (toen ging het lampje ook pas branden) Straks ga ik dus proberen om bij het benzinestation hier 200 meter vandaan te komen. Mocht dat nou niet lukken dan gaat het allemaal wat langer duren.
Weet iemand hoe ver je nog kan rijden als je benzine zo ver op is dat je auto gaat hobbelen?
Duim in iedergeval maar voor me, ik wil niet moeten duwen.![]()
dat kan ik natuurlijk altijd nog doen als ik stil kom te staan, ik moet toch alleen een stukje over een industrie terein, dus daar stil staan kan wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Je kan toch ook even een lege fles meenemen voor een litertje benzine, die liter in de auto gooien en naar de pomp rijden?
Wat zeg ik, één rode roos? Heulemaal niet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!
Over een uurtje staat Alexxxx me met een rode roos op te wachten![]()
tofquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zeg ik, één rode roos? Heulemaal niet! [afbeelding]
Bedankt voor de supertoffe ochtend en beetje middag, Alexxxxx!
En we hebben Peterselieman gezien.
En geflirt met vrachtwagenchauffeurs.
En andere plakbandauto's achtervolgd.
En enorm veel gelachen.
Dus, een zeer geslaagde minimeet.
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En we hebben Peterselieman gezien.
We gingen eten bij maoz, sprint die man achter de toonbank weg, komt ie terug met een enorme bos peterselie in z'n handenquote:
Hehehe, peterselieman...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We gingen eten bij maoz, sprint die man achter de toonbank weg, komt ie terug met een enorme bos peterselie in z'n handen.
![]()
![]()
![]()
Naja, mss had je er bij moeten zijn om het leuk te vinden.
Countdown tot ik weer naar huis mag om weekend te vieren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef maok het volgende:
wat is iedereen aan het doen?
Ik ben bakstenen aan het tellen![]()
waneer mag je? Ik om vijf uur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Countdown tot ik weer naar huis mag om weekend te vieren.
[afbeelding]
Ohja, daar had ik ook naar toe gewild, maar moet werkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:55 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oftewel: de amsterdam admiralsNog nooit eerder geweest dus wel ff leuk om een keer te kijken
Ik zag zo rond kwart over 1 geloof ik een Citroen Visa voor het station langsrijden was dat hemquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, vond ik dan hè. Wat Alexxxx ervan vond weet ik niet.
Dat zou wel ongeveer kunnen ja!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zag zo rond kwart over 1 geloof ik een Citroen Visa voor het station langsrijden was dat hem?
Nee, dat was 3 topics geleden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:27 schreef MaxMark het volgende:
Is dit het topic waar je kunt minimeeten met DaD?
AF fans? Jullie kunnen natuurlijk ook bij de Groningen Giants komen kijken. Niet zo professioneel als de Admirals, maar wel altijd tofquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja, daar had ik ook naar toe gewild, maar moet werken
Ben 2x eerder geweest, is zeker aan te raden. Misschien dat ik nog een andere wedstrijd ga kijken dit seizoen.
Ik had de politie vanmiddag al aan de deur ivm dat buurtonderzoek, spannend mênquote:Drie mannen plegen overval op supermarkt
Groningen - Een supermarkt aan de Van Ruysdaelstraat is vanochtend vroeg overvallen. Een leverancier werd iets voor zeven uur bij de zaak opgewacht door een drietal overvallers.
Hij werd in bedwang gehouden waarna enkele overvallers de winkel binnen drongen. De daders, drie donker geklede mannen, gingen er rennend vandoor richting de Paulus Drielus Potterstraat en verdwenen bij het spoor uit het zicht. Het is nog niet bekend hoe groot de buit is. De politie houdt onder meer een buurtonderzoek.
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
AF fans? Jullie kunnen natuurlijk ook bij de Groningen Giants komen kijken. Niet zo professioneel als de Admirals, maar wel altijd tof.
Klopt, ik was toen jij dit typte in mn autootje onderweg om een bos rozen in een vaas te zettenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het PTA modje is er vanavond niet geloof ik...
weer een misterie opgelost...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Circus Renz Berlin is in Haren, dat zal de olifanten verklaren.
Ik heb er zelf gespeeld bij de juniors, het is een vrij kleine club inderdaad. AF is ook redelijk onbekend in Nederland.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord
Waar en wanneer spelen ze dan? In principe heb ik wel interesse om die wedstrijden te bekijken.
Ik zeg: snel nog eens foen! In geen weken maanden zo'n plezier gehad! En ik heb er een compleet interieur aan overgehoudenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, vond ik dan hè. Wat Alexxxx ervan vond weet ik niet.
Nooit gedacht dat het een dikke vegetarische Griek was jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We gingen eten bij maoz, sprint die man achter de toonbank weg, komt ie terug met een enorme bos peterselie in z'n handen.
![]()
![]()
![]()
Naja, mss had je er bij moeten zijn om het leuk te vinden.
ja, met DaD op de bijrijdersstoel!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zag zo rond kwart over 1 geloof ik een Citroen Visa voor het station langsrijden was dat hem?
Ook gedaan!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef du_ke het volgende:
Nooit doen gewoon lekker door de stad crossen en toeren door de eenrichtingswegen.
Waar moest je allemaal heen dan? Zo moeilijk is de ikea niet te vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook gedaan!![]()
Jorry fietsers dat ik even een stukje over die mooie rode weg reed ook
Wel als je Alex Miedema heet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo moeilijk is de ikea niet te vinden.
gebouwen die veel groter zijn kan je in Stad niet vinden hoorquote:
De volgende keer weet ik het!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
gebouwen die veel groter zijn kan je in Stad niet vinden hoor.
Nope, nergens iets van meegekregen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef MaxMark het volgende:
Ik had de politie vanmiddag al aan de deur ivm dat buurtonderzoek, spannend mên![]()
Nietzman zal ze ook wel op bezoek hebben gehad.
Hier is het echt 10 graden ofsoquote:
Ik moest wel ff grinniken. But hey, no problemquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef teigan het volgende:
Zo, ook een soort van weekend nu..
Vanmorgen Renesite gezien bij de kassa... Ik zal wel een raar figuur hebben geslagen, ik stond daar, dacht dat ik mijn portemonnee vergeten was, wilde alles terugleggen, en vond tijdens het weglopen mijn portemonnee weer...
hoezo chaos in mijn hoofd...
Jij hebt typlepraquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Veilige stad trouwesn, Groningen! Ik had mn raam en deur open van de auto al de uren dat we in de Ikea waren..... En de radio zat er nog in toen we terugkwamen, net aks de rest van mn spulletjes!
Waar is iedereenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef nietzman het volgende:
Hm?
Joehoe allemaal!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef nietzman het volgende:
Ik heb ze hier in de kast gestopt.
Teigan is skaten met dr wederhelft! Ik kwam ze net tegenquote:
Same here.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine is net weer thuis van werk
No way.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De volgende keer weet ik het!
misschien
verrek, ik heb je niet gezien nee.. Waar was dat ergens??quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:27 schreef Wiets het volgende:
[..]
Teigan is skaten met dr wederhelft! Ik kwam ze net tegenmaar ze zagen me niet
![]()
Hoi Nietz! Hoi rest!
Lekker opwarmen onder de douche en in bedquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:34 schreef teigan het volgende:
[..]
verrek, ik heb je niet gezien nee.. Waar was dat ergens??
Lekker geskate net hoor, ben nu wel koud...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef nietzman het volgende:
Terug m'n kast in, DaD.
Eh, halverwege de kastanjelaan! Maar jullie waren wel vrij fanatiek enzo, en herkende jullie ook niet zo heel snel met mn suffe hoofd. Volgende keer zal ik wel gillen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:34 schreef teigan het volgende:
[..]
verrek, ik heb je niet gezien nee.. Waar was dat ergens??
Lekker geskate net hoor, ben nu wel koud...
Oh? Had wat gezegd danquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En de eerste minimeet van vandaag is een feit
Eigenlijk kwam teigan freecell ophalen en hebben ze nog ff een kopje thee gedronken voordat ze samen weg gingen. that's allquote:
ew!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eigenlijk kwam teigan freecell ophalen en hebben ze nog ff een kopje thee gedronken voordat ze samen weg gingen. that's all
Veels te donkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind die kast van nietzman maar niks.
Niet zeiken of ik knip die wifi kabel ook nog door.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind die kast van nietzman maar niks.
Ja, maar het is zo krapquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet zeiken of ik knip die wifi kabel ook nog door.
Er zat net iemand aan m'n benen geloof ik.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar het is zo krap
Wie zn teen is dat in mn oor?
Vond je het lekker?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er zat net iemand aan m'n benen geloof ik.
zaterdag 21-4-2007 0800 - 1800quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:01 schreef Tommeke het volgende:
Trouwens, ik was net bij de appie op het zuiderdiep, is die altijd voor 8en dicht op zaterdag? Nu moest ik helemaal doorlopen naar de vismarkt
Nou, het was een beetje... apart. Zo in het donker met allemaal mensen in een kast. Hoe heb je me gevonden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond je het lekker?Ik denk dat ik dat was....
Je weet toch dat ik jou kan voelen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, het was een beetje... apart. Zo in het donker met allemaal mensen in een kast. Hoe heb je me gevonden?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
No way dat ik in mn bikini tussen allemaal fokkers ga staan![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
No way dat ik in mn bikini tussen allemaal fokkers ga staan![]()
Nah, daar word je alleen maar bekeken en bekeken en bekekenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het strand is toch iets anders dan hutje-mutje met fokkers!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou kan voelen?
Yeah, right.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, daar word je alleen maar bekeken en bekeken en bekeken![]()
Wij zijn heel lief
In die kast staan we zo dicht op elkaar, dan kun je niet eens meer mensen bekijken. Whehe.quote:
Maar voelen des te beter!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In die kast staan we zo dicht op elkaar, dan kun je niet eens meer mensen bekijken. Whehe.
Gut, wat klinkt dat stom.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Zullen we uit de kast komen dan?
Ja, weet ik, maar om nu in de kast te blijven zitten omdat het zo stom klinkt... Die geur van peterselieman begint me nu wel te vervelen eerlijk gezegd....quote:
Dat kom mooi uit,ik ben een ongelofelijke prutserquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik laat de mannen wel prutsen.
Goede! Misschien zitten we in een soort Matrix?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb een beetje gemist waarom we in die kast zitten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |