geen naakte man tussen te krijgen...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is wel een heel duidelijk antwoord
Ik ben er wel over een minuutje of 25quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef teigan het volgende:
wie wil komt maar.. Maar ik trap iedereen er wel weer op tijd uit, morgen moet ik er weer op tijd uit...
Hmm, mogelijk wel, maar om dat nou zomaar te doenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
Eigenlijk is de topictitel nu niet goed meer. Er had eigenlijk minimeets moeten staan
Alex of renesite, zou je het even aan kunnen passen? (mits dat mogelijk is natuurlijk)
Heb je je bekeerd van je dwarse weg?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm, mogelijk wel, maar om dat nou zomaar te doen
HEB IK NIETquote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je je bekeerd van je dwarse weg?
OEF!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
Jammer. Je had nog wel in onze kerk terechtgekund...
Tegen je-hooft-jaquote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was op het nippertje jongen!![]()
De volgende keer hebben we je te pakken![]()
Hehehequote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef freecell het volgende:
[..]
zèg, ik ben niet een deurenlangshobbelaar!
Men strooit er nu met roze blaadjesquote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Grulez het volgende:
Hoe is trouwens in Grunn? Verpaupert het al zonder mijn aanwezigheid of is het juist mooierder dan ooit tevoren?
Ik heb het nog nooit zo lelijk gezien, maar dat ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Grulez het volgende:
Hoe is trouwens in Grunn? Verpaupert het al zonder mijn aanwezigheid of is het juist mooierder dan ooit tevoren?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo lelijk gezien, maar dat ligt niet aan jou.
Wilde je trouwens nog foto's tegen de heimwee?
Kom maar een keertje langs als je terug bent!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
![]()
En ik las dat er nu allemaal (mini) meets zijn geweest nu ik weg ben. Zo gaat dat nou altijd...
VAst wel!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk gaan die minimeets nog wel even door, omdat ik nog maar 3 mensen in dit topic in het echt gesproken heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |