Je kan toch ook even een lege fles meenemen voor een litertje benzine, die liter in de auto gooien en naar de pomp rijden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef maok het volgende:
Freecel, het kan trouwens ook zijn dat ik niet te vroeg kom vanavond. Ik ben vanmorgen namelijk de laatste 200 meter naar mijn werk gehobbeld op mijn laatste benzine (toen ging het lampje ook pas branden) Straks ga ik dus proberen om bij het benzinestation hier 200 meter vandaan te komen. Mocht dat nou niet lukken dan gaat het allemaal wat langer duren.
Weet iemand hoe ver je nog kan rijden als je benzine zo ver op is dat je auto gaat hobbelen?
Duim in iedergeval maar voor me, ik wil niet moeten duwen.![]()
dat kan ik natuurlijk altijd nog doen als ik stil kom te staan, ik moet toch alleen een stukje over een industrie terein, dus daar stil staan kan wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Je kan toch ook even een lege fles meenemen voor een litertje benzine, die liter in de auto gooien en naar de pomp rijden?
Wat zeg ik, één rode roos? Heulemaal niet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!
Over een uurtje staat Alexxxx me met een rode roos op te wachten![]()
tofquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zeg ik, één rode roos? Heulemaal niet! [afbeelding]
Bedankt voor de supertoffe ochtend en beetje middag, Alexxxxx!
En we hebben Peterselieman gezien.
En geflirt met vrachtwagenchauffeurs.
En andere plakbandauto's achtervolgd.
En enorm veel gelachen.
Dus, een zeer geslaagde minimeet.
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En we hebben Peterselieman gezien.
We gingen eten bij maoz, sprint die man achter de toonbank weg, komt ie terug met een enorme bos peterselie in z'n handenquote:
Hehehe, peterselieman...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We gingen eten bij maoz, sprint die man achter de toonbank weg, komt ie terug met een enorme bos peterselie in z'n handen.
![]()
![]()
![]()
Naja, mss had je er bij moeten zijn om het leuk te vinden.
Countdown tot ik weer naar huis mag om weekend te vieren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef maok het volgende:
wat is iedereen aan het doen?
Ik ben bakstenen aan het tellen![]()
waneer mag je? Ik om vijf uur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Countdown tot ik weer naar huis mag om weekend te vieren.
[afbeelding]
Ohja, daar had ik ook naar toe gewild, maar moet werkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:55 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oftewel: de amsterdam admiralsNog nooit eerder geweest dus wel ff leuk om een keer te kijken
Ik zag zo rond kwart over 1 geloof ik een Citroen Visa voor het station langsrijden was dat hemquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, vond ik dan hè. Wat Alexxxx ervan vond weet ik niet.
Dat zou wel ongeveer kunnen ja!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zag zo rond kwart over 1 geloof ik een Citroen Visa voor het station langsrijden was dat hem?
Nee, dat was 3 topics geleden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:27 schreef MaxMark het volgende:
Is dit het topic waar je kunt minimeeten met DaD?
AF fans? Jullie kunnen natuurlijk ook bij de Groningen Giants komen kijken. Niet zo professioneel als de Admirals, maar wel altijd tofquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja, daar had ik ook naar toe gewild, maar moet werken
Ben 2x eerder geweest, is zeker aan te raden. Misschien dat ik nog een andere wedstrijd ga kijken dit seizoen.
Ik had de politie vanmiddag al aan de deur ivm dat buurtonderzoek, spannend mênquote:Drie mannen plegen overval op supermarkt
Groningen - Een supermarkt aan de Van Ruysdaelstraat is vanochtend vroeg overvallen. Een leverancier werd iets voor zeven uur bij de zaak opgewacht door een drietal overvallers.
Hij werd in bedwang gehouden waarna enkele overvallers de winkel binnen drongen. De daders, drie donker geklede mannen, gingen er rennend vandoor richting de Paulus Drielus Potterstraat en verdwenen bij het spoor uit het zicht. Het is nog niet bekend hoe groot de buit is. De politie houdt onder meer een buurtonderzoek.
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
AF fans? Jullie kunnen natuurlijk ook bij de Groningen Giants komen kijken. Niet zo professioneel als de Admirals, maar wel altijd tof.
Klopt, ik was toen jij dit typte in mn autootje onderweg om een bos rozen in een vaas te zettenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het PTA modje is er vanavond niet geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |