weer een misterie opgelost...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Circus Renz Berlin is in Haren, dat zal de olifanten verklaren.
Ik heb er zelf gespeeld bij de juniors, het is een vrij kleine club inderdaad. AF is ook redelijk onbekend in Nederland.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord
Waar en wanneer spelen ze dan? In principe heb ik wel interesse om die wedstrijden te bekijken.
Ik zeg: snel nog eens foen! In geen weken maanden zo'n plezier gehad! En ik heb er een compleet interieur aan overgehoudenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, vond ik dan hè. Wat Alexxxx ervan vond weet ik niet.
Nooit gedacht dat het een dikke vegetarische Griek was jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We gingen eten bij maoz, sprint die man achter de toonbank weg, komt ie terug met een enorme bos peterselie in z'n handen.
![]()
![]()
![]()
Naja, mss had je er bij moeten zijn om het leuk te vinden.
ja, met DaD op de bijrijdersstoel!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zag zo rond kwart over 1 geloof ik een Citroen Visa voor het station langsrijden was dat hem?
Ook gedaan!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef du_ke het volgende:
Nooit doen gewoon lekker door de stad crossen en toeren door de eenrichtingswegen.
Waar moest je allemaal heen dan? Zo moeilijk is de ikea niet te vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook gedaan!![]()
Jorry fietsers dat ik even een stukje over die mooie rode weg reed ook
Wel als je Alex Miedema heet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo moeilijk is de ikea niet te vinden.
gebouwen die veel groter zijn kan je in Stad niet vinden hoorquote:
De volgende keer weet ik het!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
gebouwen die veel groter zijn kan je in Stad niet vinden hoor.
Nope, nergens iets van meegekregen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef MaxMark het volgende:
Ik had de politie vanmiddag al aan de deur ivm dat buurtonderzoek, spannend mên![]()
Nietzman zal ze ook wel op bezoek hebben gehad.
Hier is het echt 10 graden ofsoquote:
Ik moest wel ff grinniken. But hey, no problemquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef teigan het volgende:
Zo, ook een soort van weekend nu..
Vanmorgen Renesite gezien bij de kassa... Ik zal wel een raar figuur hebben geslagen, ik stond daar, dacht dat ik mijn portemonnee vergeten was, wilde alles terugleggen, en vond tijdens het weglopen mijn portemonnee weer...
hoezo chaos in mijn hoofd...
Jij hebt typlepraquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Veilige stad trouwesn, Groningen! Ik had mn raam en deur open van de auto al de uren dat we in de Ikea waren..... En de radio zat er nog in toen we terugkwamen, net aks de rest van mn spulletjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |