quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
No way dat ik in mn bikini tussen allemaal fokkers ga staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
No way dat ik in mn bikini tussen allemaal fokkers ga staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nah, daar word je alleen maar bekeken en bekeken en bekekenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het strand is toch iets anders dan hutje-mutje met fokkers!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou kan voelen?
Yeah, right.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, daar word je alleen maar bekeken en bekeken en bekekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij zijn heel liefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou... dan niet hoorquote:
In die kast staan we zo dicht op elkaar, dan kun je niet eens meer mensen bekijken. Whehe.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou... dan niet hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar voelen des te beter!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In die kast staan we zo dicht op elkaar, dan kun je niet eens meer mensen bekijken. Whehe.
Je hebt gelijk! Zullen we uit de kast komen dan?quote:
Gut, wat klinkt dat stom.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Zullen we uit de kast komen dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, weet ik, maar om nu in de kast te blijven zitten omdat het zo stom klinkt... Die geur van peterselieman begint me nu wel te vervelen eerlijk gezegd....quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gut, wat klinkt dat stom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kom mooi uit,ik ben een ongelofelijke prutserquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik laat de mannen wel prutsen.
Goede! Misschien zitten we in een soort Matrix?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb een beetje gemist waarom we in die kast zitten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop