Ja, inderdaad, die internetverbinding naar Amerika is niet zo stabielquote:Op woensdag 18 april 2007 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
jajaj alleen het teruglezen duurt kost zoveul tijd![]()
GA NAAR JE VISITE MUTSquote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook, we zijn hier nu met zn zessen
wie, wie, wie, wie, wie en wie?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook, we zijn hier nu met zn zessen
Dan moet je meer fok!ken vanuit de vsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
jajaj alleen het teruglezen duurt kost zoveul tijd![]()
Waarom zou ik? Ik heb net het mooiste husiej wat ik met mn budget maar kan krijgen, enik werk in Leeuwardenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef Renesite het volgende:
Alex, jij wilt heus wel in Groningen wonen he?
Je mag het wel zeggen hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb net het mooiste husiej wat ik met mn budget maar kan krijgen, enik werk in Leeuwarden
Wilgenlaan schatje, wilgenlaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef nietzman het volgende:
Ik ben hier nog gewoon. Ten eerste omdat ik nog aan het werk ben en ten tweede omdat ik niet meer weet welke straat het is.
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef freecell het volgende:
Hier: Wiets, Maok, Teigan+aanhang, TARA en ik.
Gezellig
En Wietz zei net tegen iedereen dat TARA heel lelijk is voor een meisje
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet grappig
En haal die typo er ff uit
quote:En Wietz zij net tegen iedereen dat TARA heel lelijk is voor een meisje
Is dat een uitdaging?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het lukken om een topic binnen 12 uren vol te krijgen?
Tuulk wel!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef S-Two het volgende:
Mag ik dan ook komen?
Lekker slim om het niet te geven. Hebben jullie dan niet een of andere gids waar het instaat of een internetpagina waar het op staatquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef Renesite het volgende:
"E-mail mij anders" zegt de leraar
Maar wat de fuque is zijn e-mailadres
Ja, ik weet alleen zijn achternaamquote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef S-Two het volgende:
Is het niet gewoon voorletter.achternaam@schoolnaam.nl?
Hij heet vast Bert, alle leraren heten Bert.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen zijn achternaam!
Dat schiet op ja. Ik had een keer tijdens een buitenlandse reis een paspoort van een docent in handen. Dat heb je in een slaaptrein waar paspoortcontrole is. 6 inleveren en er 7 terugkrijgenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen zijn achternaam!
En anders maken ze het er wel van, zelfs als ze meerdere voornamen hebben. Ik spreek uit eigen ervaringquote:Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij heet vast Bert, alle leraren heten Bert.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef freecell het volgende:
Het mag best vaker hier
Erg gezellig en we hebben een groot huis
getrouwd. ondertussenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:18 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een mevrouw Nieborg, maar haar mailachternaam is Schuil.
I don't get it
Trustenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef S-Two het volgende:
Jongens, ik ga maar weer slapen, beetje ziekjes en morgen weer vroeg naar de UB lekker studeren.
Trustennn![]()
Snap ik wel, maar op school heet ze Nieborg, en op de mail weer anders. Lastig hoorquote:
Ik had laatst het idee dat ik met 2 verschillende mensen mailde. Maar dat zal ook wel zo zijn geweestquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
Het hangt van jezelf af hoe lastig je het in die gevallen maakt
Lukt welquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het lukken om een topic binnen 12 uren vol te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |