Ja, inderdaad, die internetverbinding naar Amerika is niet zo stabielquote:Op woensdag 18 april 2007 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
jajaj alleen het teruglezen duurt kost zoveul tijd![]()
GA NAAR JE VISITE MUTSquote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook, we zijn hier nu met zn zessen
wie, wie, wie, wie, wie en wie?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook, we zijn hier nu met zn zessen
Dan moet je meer fok!ken vanuit de vsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
jajaj alleen het teruglezen duurt kost zoveul tijd![]()
Waarom zou ik? Ik heb net het mooiste husiej wat ik met mn budget maar kan krijgen, enik werk in Leeuwardenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef Renesite het volgende:
Alex, jij wilt heus wel in Groningen wonen he?
Je mag het wel zeggen hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb net het mooiste husiej wat ik met mn budget maar kan krijgen, enik werk in Leeuwarden
Wilgenlaan schatje, wilgenlaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef nietzman het volgende:
Ik ben hier nog gewoon. Ten eerste omdat ik nog aan het werk ben en ten tweede omdat ik niet meer weet welke straat het is.
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef freecell het volgende:
Hier: Wiets, Maok, Teigan+aanhang, TARA en ik.
Gezellig
En Wietz zei net tegen iedereen dat TARA heel lelijk is voor een meisje
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet grappig
En haal die typo er ff uit
quote:En Wietz zij net tegen iedereen dat TARA heel lelijk is voor een meisje
Is dat een uitdaging?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het lukken om een topic binnen 12 uren vol te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |