Oh? Had wat gezegd danquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En de eerste minimeet van vandaag is een feit
Eigenlijk kwam teigan freecell ophalen en hebben ze nog ff een kopje thee gedronken voordat ze samen weg gingen. that's allquote:
ew!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eigenlijk kwam teigan freecell ophalen en hebben ze nog ff een kopje thee gedronken voordat ze samen weg gingen. that's all
Veels te donkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind die kast van nietzman maar niks.
Niet zeiken of ik knip die wifi kabel ook nog door.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind die kast van nietzman maar niks.
Ja, maar het is zo krapquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet zeiken of ik knip die wifi kabel ook nog door.
Er zat net iemand aan m'n benen geloof ik.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar het is zo krap
Wie zn teen is dat in mn oor?
Vond je het lekker?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er zat net iemand aan m'n benen geloof ik.
zaterdag 21-4-2007 0800 - 1800quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:01 schreef Tommeke het volgende:
Trouwens, ik was net bij de appie op het zuiderdiep, is die altijd voor 8en dicht op zaterdag? Nu moest ik helemaal doorlopen naar de vismarkt
Nou, het was een beetje... apart. Zo in het donker met allemaal mensen in een kast. Hoe heb je me gevonden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond je het lekker?Ik denk dat ik dat was....
Je weet toch dat ik jou kan voelen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, het was een beetje... apart. Zo in het donker met allemaal mensen in een kast. Hoe heb je me gevonden?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
No way dat ik in mn bikini tussen allemaal fokkers ga staan![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
No way dat ik in mn bikini tussen allemaal fokkers ga staan![]()
Nah, daar word je alleen maar bekeken en bekeken en bekekenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het strand is toch iets anders dan hutje-mutje met fokkers!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou kan voelen?
Yeah, right.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, daar word je alleen maar bekeken en bekeken en bekeken![]()
Wij zijn heel lief
In die kast staan we zo dicht op elkaar, dan kun je niet eens meer mensen bekijken. Whehe.quote:
Maar voelen des te beter!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In die kast staan we zo dicht op elkaar, dan kun je niet eens meer mensen bekijken. Whehe.
Gut, wat klinkt dat stom.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Zullen we uit de kast komen dan?
Ja, weet ik, maar om nu in de kast te blijven zitten omdat het zo stom klinkt... Die geur van peterselieman begint me nu wel te vervelen eerlijk gezegd....quote:
Dat kom mooi uit,ik ben een ongelofelijke prutserquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik laat de mannen wel prutsen.
Goede! Misschien zitten we in een soort Matrix?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb een beetje gemist waarom we in die kast zitten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |