quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
eeeehm...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
sorry..
maar volgende week is prima....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie editquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Komende zondag is 1x BBQ en 1x clubkampioenschap. Dus dat gaat niet door.
Meet 1 week later! Vingers?
ja dus...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eeeehm...
dan is het ook koninginnedag toch?
Koninginnenach! Dag is maandag (op zich mooie meetquote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eeeehm...
dan is het ook koninginnedag toch?
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moet ik naar den haag 's nachts, en de ochtend erna naar amsterdam...
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nog een week later dan. (zucht)
Vingers!!!!!!
ik dénk dat ik dan wel kan...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nog een week later dan. (zucht)
Vingers!!!!!!
maar schatje, je kunt zelf toch ook niet?!quote:
weekend van 6 mei wel.....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
maar schatje, je kunt zelf toch ook niet?!
mja, dan is mijn lieffie net terug uit egypte, dus dan heb ik wat anders te doenquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, dan is mijn lieffie net terug uit egypte, dus dan heb ik wat anders te doen
14.gifquote:Op woensdag 18 april 2007 21:51 schreef eer-ik het volgende:
er mist nog een [ voor KOFFIE en door en heen mogen los van elkaar
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef crossover het volgende:
[..]
14.gif
Maar het is toch 'doorheen'?
Ik ga weer naar ff beneden
sorryquote:
OMFG..daar heb jij o zo gelijk in....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
maar ik-heb-je-zo-gemist-sex gaat voor een meet
ja, sorryquote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef crossover het volgende:
[..]
14.gif
Maar het is toch 'doorheen'?
Ik ga weer naar ff beneden
Daar kunnen wij ook wel voor zorgen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
Volgens mij is het er doorheen. Maarja boeiendquote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Erdoorheen is toch 1 woord?
mmmja dat is wel een klein beetje waarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
daaromquote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG..daar heb jij o zo gelijk in....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan komen we vanzelf in juni terechtquote:Op woensdag 18 april 2007 22:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ziet er wel naar uit ja.......duurt zooooo lang....
![]()
![]()
wat, meot ik hem mee brengen dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar kunnen wij ook wel voor zorgen. [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan komen we vanzelf in juni terecht![]()
Ik hoop voor die tijd nog een mini-meet voor 2?
dat weet ik wel heel zeker...quote:Ik hoop voor die tijd nog een mini-meet voor 2?
quote:
Waarom niet? Misschien neem ik mijn vriendinnetje ook wel mee.quote:
nah, hij komt niet op fok, dus hou ik hem ook buiten meetsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien neem ik mijn vriendinnetje ook wel mee.![]()
![]()
hoe kun je mij nou kwijt raken...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
Ooow.. hier zijn jullie...
was jullie al kwijt....
kachel er eens niet zoveel topics per dag door
gezellig....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien neem ik mijn vriendinnetje ook wel mee.![]()
![]()
eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe het moet.......quote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef Muck het volgende:
jj, waarom heb je geen smoelenboek?
zelfs ik kan hetquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe het moet.......![]()
da's niet echt moeilijk hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe het moet.......![]()
mja...misschien moet ik mijn vriendje maar ff vragen dan...quote:
nou eetze en tvze dan....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
maarre schatjes, ik ga tv kijken en ijs eten
tot morgen![]()
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...misschien moet ik mijn vriendje maar ff vragen dan........mareuhhh...je bent dus een beetje nieuwschierig.....?
![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
Dag Muckquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
Doei ijsje.. euh.. Muck!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
Een lekker cappuchino!! die heb ik nog nooit ECHT gehad, allemaar die apparaten rommel..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
iemand nog een bijzondere bestelling voor morgen ochtend ....? bepaalde koffie of zo..![]()
????....
![]()
![]()
![]()
Ja.. een pauze tot OA terug isquote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou ik ga maar ook slapen.......beetje moe van de gebeurtenissen van vandaag......
...slaap lekker iedereen.....
![]()
...veel plezier nog vaaf/vannacht en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iemand nog een bijzondere bestelling voor morgen ochtend ....? bepaalde koffie of zo..![]()
????....
![]()
![]()
![]()
Oeh, in dat geval wil ik graag een Café Moccaquote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou ik ga maar ook slapen.......beetje moe van de gebeurtenissen van vandaag......
...slaap lekker iedereen.....
![]()
...veel plezier nog vaaf/vannacht en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
????....
![]()
![]()
![]()
We kunnnen ook doorgaan tot de 99, en dan alles erna, tot OA terug is, 99.1, 99.2 etc noemenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. een pauze tot OA terug is
Welterusten lieve schat... srry dat ik niet zo heel actief was hier... msn...
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We kunnnen ook doorgaan tot de 99, en dan alles erna, tot OA terug is, 99.1, 99.2 etc noemen
slaap lekkahquote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ga nog ff kijken of er hier in huis nog wat te doen is en dan ook slapen
eer-ikquote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We kunnnen ook doorgaan tot de 99, en dan alles erna, tot OA terug is, 99.1, 99.2 etc noemen
Wheehoo! We hebben fans!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
ff een schaamteloze TVP. Ik vond die kaap-actie vandaag in 'mijn' rokershoek wel cool .
Kijkquote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
ff een schaamteloze TVP. Ik vond die kaap-actie vandaag in 'mijn' rokershoek wel cool .
ik moet zeggen, 100 punten voor de vragenlijst. Hij is echt komisch!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wheehoo! We hebben fans!![]()
Dit is ook zo'n goed topic..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik moet zeggen, 100 punten voor de vragenlijst. Hij is echt komisch!
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik moet zeggen, 100 punten voor de vragenlijst. Hij is echt komisch!
Jullie kunnen helemaal geen nieuwe SC-ers gebruiken, tis hier hartstikke druk!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk
Heeft het toch nog z'n vruchten afgeworpen
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jullie kunnen helemaal geen nieuwe SC-ers gebruiken, tis hier hartstikke druk!
die had je alquote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jippieee! IK heb een fan!
![]()
Goeie zaak.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:53 schreef Tezz het volgende:
En tuurlijk drink ik koffie. Heet, met een klein beetje melk. Bij voorkeur DE uit een DE-koffiezetapparaat en soms (vanwege het gemak) een senseo.
Juist jaquote:
ja hier ook zo.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak.
Hier nog een, al is het bij mij vaak senseo, omdat ik te lui ben om een kan te zetten
Is prima, schroom nietquote:Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hier ook zo.
Maar jongens, ik zie morgen het volgende deel waarschijnlijk wel weer ergens verschijnen, tis bedtijd nu!
is goed, welterustenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hier ook zo.
Maar jongens, ik zie morgen het volgende deel waarschijnlijk wel weer ergens verschijnen, tis bedtijd nu!
Dat is waar, I'm a lucky guyquote:
papiermaestro is er ook nog.. ondanks zijn turbo-internetquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hier ook zo.
HWquote:
Ik zie het iddquote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
papiermaestro is er ook nog.. ondanks zijn turbo-internet![]()
Hij is iig niet aan het werk....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie het idd![]()
Papier, zit je nu echt thuis @ je pauperinternet?
Nee...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is iig niet aan het werk....
Of zou hij.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehe.. ik denk dat hij "elders" hele andere dingen aan zn hoofd heeftquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee...
Maar misschien dat ie elders zat, met fatsoenlijk internet.
Of dat ie thuis nu ook normaal internet heeft
Ik ga er ook absoluut niet vanuit dat ie daar gaat zitten internetten neequote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehe.. ik denk dat hij "elders" hele andere dingen aan zn hoofd heeft![]()
deze is al weg morgenochtend denk ikquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef Frutsel het volgende:
Hoi iedereen![]()
![]()
Even een tvp'tje voor morgenvroegIk kan dit topic nooit vinden als ik GC aanklik
![]()
Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Ik kan het ook heel vaak niet vindenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef Frutsel het volgende:
Hoi iedereen![]()
![]()
Even een tvp'tje voor morgenvroegIk kan dit topic nooit vinden als ik GC aanklik
![]()
Slaap lekker voor straks![]()
![]()
dat is ook weer zoquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga er ook absoluut niet vanuit dat ie daar gaat zitten internetten nee
Maar er zijn meer plaatsen waar elders kan zijn
Yep, tussen mijn posts heb ik genoeg tijdquote:Op woensdag 18 april 2007 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie het idd![]()
Papier, zit je nu echt thuis @ je pauperinternet?
Ik dacht: ik doe d'r voor de gein echt de groetenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is ook weer zo
Hoe is het btw met Myrthe? Was ze blij met de groeten van mij?
Hoe zit dat met dat huis waar je in woont dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, tussen mijn posts heb ik genoeg tijdom gitaar te spelen, tv te kijken, koffie te drinken en op mn hoofd te krabben. Maar gaat goed
hoor met mn pauper-net. Ik heb zelf nog in het rokershol gepost!
![]()
goed bezigquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, tussen mijn posts heb ik genoeg tijdom gitaar te spelen, tv te kijken, koffie te drinken en op mn hoofd te krabben. Maar gaat goed
![]()
Jij ook alquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe d'r voor de gein echt de groeten
Ze keek me echt aan van: wtf bedoel jij nou...
Heb maar gezegd dat je een maat van me was, die de groeten aan d'r deed, geen zin om hele forumverhaal uit te gaan leggen
edit: hoe staan de vorderingen bij jou op MSN?
hier gaat het ook rustig hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
geniaal
Op MSN gaat t vrij rustig maar gestaag zijn gangetje.... inmiddels nr 1 qua chatloggrootteBinnenkort maar eens naar een agendavergelijkje toewerken
Hahaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier gaat het ook rustig hoor
Zaterdag even een volle avond uit met d'r
hopelijk werpt dat nog wat vruchten af![]()
Zoiets, maar dan niet met alleen maar studenten. Heb hier ook een echtpaar van 20 wonen en sinds vandaag een meneer met een zwarte baard en een donkere bril die ik verder nog niet gesproken heb. Verder in de buurt nog wat (ex)militairen, poolse gastarbeiders, een grijze neger die klassiek gitaar speelt. Vanalles eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dat huis waar je in woont dan?
Is dat een studentenhuis ofzo?
Maar je huurt een kamer daar ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan niet met alleen maar studenten. Heb hier ook een echtpaar van 20 wonen en sinds vandaag een meneer met een zwarte baard en een donkere bril die ik verder nog niet gesproken heb. Verder in de buurt nog wat (ex)militairen, poolse gastarbeiders, een grijze neger die klassiek gitaar speelt. Vanalles eigenlijk.![]()
Hahaha, gast ik zei het nog tegen je gisteravond!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe d'r voor de gein echt de groeten
Ze keek me echt aan van: wtf bedoel jij nou...
Heb maar gezegd dat je een maat van me was, die de groeten aan d'r deed, geen zin om hele forumverhaal uit te gaan leggen
edit: hoe staan de vorderingen bij jou op MSN?
synchroniserenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha
Hier eerst maar eens een gaatje in de agenda's vinden, en dan een flinke reis maken
hehe, jaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha, gast ik zei het nog tegen je gisteravond!
Afhankelijk van doordeweeks of weekendquote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
synchroniseren
Waar moet je helemaal heen dan?
The Curse of the Golden Flower. Een Chinese film. Mijn meisje vond 'm wel goed, ik was er niet echt weg van.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hehe, ja
Welke film heb je vandaag bezichtigd?
Nachtwachtquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Sander170 het volgende:
Ja hoor ik ben er weer, goedeavond Fokkers!.![]()
Blij dat ik weer bij me koffiematen ben.![]()
Da's best een eindje idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Afhankelijk van doordeweeks of weekend
resp. groningen of zutphen
dus resp 3,5 of 1,5 uur reizen
via een vriendin van mequote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's best een eindje idd.
Hoe ken je haar dan?
haha, okquote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
via een vriendin van me
naja, eigk is het ingewikkelder.. maar dat gaat tever om hier helemaal uti te leggen
Ja das waar... maar laten we sowieso niet tever op de zaken vooruitlopen.. tzt komt daar wel een oplossing voorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Maar goed, wel irritant lijkt me als je steeds zo ver heen en weer moet om je geliefde te zien
Nee, ok, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja das waar... maar laten we sowieso niet tever op de zaken vooruitlopen.. tzt komt daar wel een oplossing voor
volgens mij nog niet..quote:
Wheheh ...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ok, heb je gelijk in.
Eerst maar eens kijken hoe dit gaat lopen
Straks is er niemand meer vrijgezel in dit topic
daarom zouden we ook ruim van te voren plannen, dat ieder de agenda leeg kan houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij nog niet..
Er is de komende paar weekenden steeds wel iemand, die wel graag meewil, maar niet kan...
Het is een flatje met 10 kamers en 1 telefoonlijn waarop we alleen gebeld kunnen worden. Vroeger woonde hier een groep geestelijk gehandicapten met verzorgers. Maar die gekken hebben moie nieuwe woonruimte gekregen. Vandaar deze primitieve situatiequote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar je huurt een kamer daar ofzo?
Of is het meer een appartement, of een verdieping,
Ik vind het een beetje een vage situatie
mede doordat ik geen enkel internetloos huis ken hedentendaags...
Ok...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een flatje met 10 kamers en 1 telefoonlijn waarop we alleen gebeld kunnen worden. Vroeger woonde hier een groep geestelijk gehandicapten met verzorgers. Maar die gekken hebben moie nieuwe woonruimte gekregen. Vandaar deze primitieve situatie![]()
Wie weet trekt hij ooit wel bij de vriendin inquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok...
Wel plannen om te verkassen tezijnertijd?
Sowiesoquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh ...
Zou wel ontzettend mooi zijn
Ik vul dan graag een datum in, ergens n juni.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
daarom zouden we ook ruim van te voren plannen, dat ieder de agenda leeg kan houden
Dat zou ook nog kunnen iddquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet trekt hij ooit wel bij de vriendin in
puickquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Ik vul dan graag een datum in, ergens n juni.
Begin juni ofzo
indd wat vroeg.... maar wat niet is ken nog kommequote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen idd
Goeie optie lijkt me, maar daar is het wellicht nog wat vroeg voor...
Ik win de loterij en koop een villa. Tot die tijd zie ik wel. Ben voorlopig nog aan t studeren. Misschien verdien ik op een dag een echt salaris? En samenwonen? mmmm nooit gedaan, is dat leuk MPG?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok...
Wel plannen om te verkassen tezijnertijd?
zoals ze zo mooi zeggen hier in het pitoreske ter aarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
indd wat vroeg.... maar wat niet is ken nog komme
Oh, je bent nog aan het studerenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik win de loterij en koop een villa. Tot die tijd zie ik wel. Ben voorlopig nog aan t studeren. Misschien verdien ik op een dag een echt salaris? En samenwonen? mmmm nooit gedaan, is dat leuk MPG?![]()
Ik weet het niet... des ochtends wakker worden naast een lief meisje is in elk geval bijzonder aangenaamquote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik win de loterij en koop een villa. Tot die tijd zie ik wel. Ben voorlopig nog aan t studeren. Misschien verdien ik op een dag een echt salaris? En samenwonen? mmmm nooit gedaan, is dat leuk MPG?![]()
Ik ben pas 36.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, je bent nog aan het studeren
Dat wist ik niet
Hoe oud ben je dan, als ik zo brutaal mag zijn
Hoezo dan niet ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker, maar moe
Mocht je toevallig #99 halen, open #100 niet
Ik kan me Scarface heeeeeeeeeel vaag herinnerenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ruim 30 delen terug ja
Dan is het niet zo gek toch ,dat ik 't me niet kan heugen
Weg, nee hoor, jij was juist weg.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sander jonge, opeens was je weg vannacht![]()
Ja dat was mooi, voor hoe lang het duurde!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:38 schreef Sebasser het volgende:
Vanwege OA!
Ja, zo.
Vandaag vandaag SC topichoppen
Ik ben 21 en blijf hangen in het eerste jaar MBOquote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ben 22 en bezig met de havo
Wat voor studie doe je nog dan?
Nee man, ik wachtte juist nog ff op je, maar toen belde ik Maarten maar en gaf hem z'n pijp terug.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Weg, nee hoor, jij was juist weg.![]()
ik ga er ook af zo.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Neemt de nachtploeg het over? Dan kan ik douchen en slapen.
Ik ben nog tot laat opgebleven gisteren, maar ik heb jou echt niet meer gezien hoor !quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee man, ik wachtte juist nog ff op je, maar toen belde ik Maarten maar en gaf hem z'n pijp terug.
Ik ben bezig met HBO bedrijfskundige automatisering (AMBI) en tussendoor heb ik een cursusje Webdesign. Maar ik ga slapiequote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ben 22 en bezig met de havo
Wat voor studie doe je nog dan?
trusten papiermaesterdudequote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bezig met HBO bedrijfskundige automatisering (AMBI) en tussendoor heb ik een cursusje Webdesign. Maar ik ga slapieslapie doen. Trusten allemaal
![]()
Ah, okquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bezig met HBO bedrijfskundige automatisering (AMBI) en tussendoor heb ik een cursusje Webdesign. Maar ik ga slapieslapie doen. Trusten allemaal
![]()
Trustenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
21, 1e jaar mbo administrateurquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef MPG het volgende:
trusten schone slapers
owja.. als iedereen meldt wat leeftijd + opleiding is: 21, en 4e jaars elektrotechniek aan de TU/e
Welterusten eer-ikquote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik ga er ook van tussen trouwens
Effe lekker pitten.
A demain tout le monde
Trustenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik ga er ook van tussen trouwens
Effe lekker pitten.
A demain tout le monde
IS goed, ik vind het wel een mooie bezigheidquote:Op woensdag 18 april 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Welterusten eer-ik
morgen weer topichoppen?
Wheheh.. ik geloof dat we bij de rokers wel welkom waren iigquote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IS goed, ik vind het wel een mooie bezigheid
Nou, aju met een du
Goedenacht NachtWachtquote:
Zeer hartelijk bedankt voor de extra aanvulling van mijn bijdrage.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
In navolging van Sander: Goedenacht!![]()
NachtWacht staat klaar voor al uw nachtelijk problemen
t wordt nog gezellig drukjes hierquote:
Brandquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Brand
ja, die nieuwe nummering:
Zolang OA nog niet terug is nummeren we na #99 als volgt verder: #99.1 #99.2 #99.3 etc
Maar waarom dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Brand
ja, die nieuwe nummering:
Zolang OA nog niet terug is nummeren we na #99 als volgt verder: #99.1 #99.2 #99.3 etc
Whehehquote:Op donderdag 19 april 2007 00:39 schreef BrandX het volgende:
kon niet eerder, heb een heerlijke avond gehad. Ik heb de Nederlandse boksbond een lesje organisatiekunde gegeven![]()
Omdat Dhr. OA per se mee wil posten in #100, het koffiejubileum...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar waarom dan als ik vragen mag?
Haha ik geef OA groot gelijk, echt het topicnummer dat je niet mag missen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat Dhr. OA per se mee wil posten in #100, het koffiejubileum...
inderdaad, dus vandaarquote:Op donderdag 19 april 2007 00:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha ik geef OA groot gelijk, echt het topicnummer dat je niet mag missen.![]()
De NBB ligt op zijn organisatorische gat, en nu gaan ze alle districten langs om alle verenigingen te vertellen wat ze gaan veranderen (dat gaan ze overigens wel goed doen, met een externe verandermanager) Maar geod, de zieltjes gingen dus een presentatie houden voor de heren trainers van de verenigingen, en niemand die de ballen er van snapte. de bond zelf praatte de stuurgroep na, maar probeerde het nog eens duur te laten klinken. Hierdoor kreeg het een abstractieniveau waar niemand (incl. de NBB) iets van snapte.quote:
Dat dacht ik al, ik heb hem een paar dagen geleden nog gesproken.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad, dus vandaarAan het einde van de week wordt hij iig terug verwacht van vakantie
G. Niaalquote:Op donderdag 19 april 2007 00:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
De NBB ligt op zijn organisatorische gat, en nu gaan ze alle districten langs om alle verenigingen te vertellen wat ze gaan veranderen (dat gaan ze overigens wel goed doen, met een externe verandermanager) Maar geod, de zieltjes gingen dus een presentatie houden voor de heren trainers van de verenigingen, en niemand die de ballen er van snapte. de bond zelf praatte de stuurgroep na, maar probeerde het nog eens duur te laten klinken. Hierdoor kreeg het een abstractieniveau waar niemand (incl. de NBB) iets van snapte.
Tja, tis mijn vakgebied, dus na een uur de boel te hebben aangehoord ben ik maar eens rustig gaan uitleggen hoe e.e.a.. nou werkt en in elkaar steekt
de voorzitter durfde vervolgens nauwelijks meer iets te zeggen zonder naar mij te kijken om te checken of het wel klopte wat hij zei.
einde van het verhaal is dat ik zes bestuursleden figuurlijk in mijn broekzak haden 21 verenigingen die uit mijn hand aten
![]()
De trainer van onze gym die naast me zat deed in de auto terug naar huis niets anders dan helemaal krom liggen van het lachen![]()
![]()
![]()
quote:
Tis hier een gezellige, doch rustige nachtquote:Op donderdag 19 april 2007 00:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
heerlijke avond gehad in ieder geval
![]()
Maarreh, verder nog iets leuks hier? Ik neem nog een kopje koffie en ga daarna denk ik ook maar eens plat anders...![]()
Ja jij uiteraard ook truste.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat zo ook maar eens slapenTrusten
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen dvunz....quote:Op donderdag 19 april 2007 07:39 schreef dvunz het volgende:
bakkie no 7 gaat er zo in....
murguhquote:Op donderdag 19 april 2007 07:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen dvunz....![]()
...#7 al...
...ben net met mijn eerste bezig....
![]()
Dus nietquote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
deze is al weg morgenochtend denk ik
Maar welteruste
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Frutsel....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...how's life...?
![]()
euuhhh..ja...gister ging het goed...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Hoi hoi![]()
![]()
![]()
![]()
Wel aardig thx! Hoe ging het op je werk?
Owww... nog een paar daagjes lekker vrij dusquote:Op donderdag 19 april 2007 08:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh..ja...gister ging het goed......gesprek gehad enzo...
.ik begin pas volgende week...
![]()
ik begin met halve dagen (16 uur per week), volgende week donderdag ben ik vrij...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Owww... nog een paar daagjes lekker vrij dus![]()
Heerlijk tochEn dan volgende week elke dag ofzo?
en dus minder fokkenquote:Op donderdag 19 april 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik begin met halve dagen (16 uur per week), volgende week donderdag ben ik vrij.....de bedoeling is om uiteindelijk 32/26 uur aan het werk te zijn...
...maar idd eerst ff nog genieten van mijn vrije tijd en lekker weekend vieren..
![]()
yep zelfs Nachtwacht was erg stil....quote:Op donderdag 19 april 2007 08:24 schreef eer-ik het volgende:
't is 'rustig' gegaan zeg, vannacht
Deze is nog niet eens vol...
Goedemorgenquote:
Heej Kuusquote:Op donderdag 19 april 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Fruts, eer-ik JJ![]()
Goedemorgen op deze zonnige Secretaressedag
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dus veel en veel minder fokken....![]()
![]()
..maar ja..ben toch blij een baan te hebben....
![]()
Is het vandaag weer secreet-aressedag?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Fruts, eer-ik JJ![]()
Goedemorgen op deze zonnige Secretaressedag
Dan mag je meeliften op het succes van Secretaressedag.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Heej Kuus![]()
Wat als je eigenlijk secretaris bent?
Ja, ieder jaar. Vorig jaar werd ik overstelpt met bonbons en bloemen, ik denk dat het er dit jaar niet in zitquote:Op donderdag 19 april 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
Is het vandaag weer secreet-aressedag?
Moge kuuk; )
het schijnt zo idd .quote:Op donderdag 19 april 2007 08:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep zelfs Nachtwacht was erg stil....![]()
Ik was dan vorig jaar aan het werk op deze dag, want ik hoorde het in de autoquote:Op donderdag 19 april 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar. Vorig jaar werd ik overstelpt met bonbons en bloemen, ik denk dat het er dit jaar niet in zit![]()
Vorig jaar was mijn functie ook echt secretaresse. Nu meer administratief back-office medewerkster.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:30 schreef eer-ik het volgende:
Ik was dan vorig jaar aan het werk op deze dag, want ik hoorde het in de auto
Wat gaan de jaren toch hard...
Maar hoezo denk je dat het er dit jaar niet inzit?
k heb vanochtend nog wat autoPM-stats opgevraagd via JeRa.. wel leuke stats maar nog niet top hoor.quote:
Zit je dan op je kantoortje, met een bosje tulpen van het tankstationquote:Op donderdag 19 april 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan mag je meeliften op het succes van Secretaressedag.
whehehequote:Op donderdag 19 april 2007 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
k heb vanochtend nog wat autoPM-stats opgevraagd via JeRa.. wel leuke stats maar nog niet top hoor.
is dat niet zo'n mooie functieomschrijving om onder 19 april uit te komen?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vorig jaar was mijn functie ook echt secretaresse. Nu meer administratief back-office medewerkster.
Beter iets dan niet Frutsquote:Op donderdag 19 april 2007 08:34 schreef Frutsel het volgende:
Zit je dan op je kantoortje, met een bosje tulpen van het tankstation
en ik moet meer als 272 posts per dag om in mijn eigen top50 te komen.. dat gaat me wellicht niet lukken voorlopig.quote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 19 april 2007 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
is dat niet zo'n mooie functieomschrijving om onder 19 april uit te komen?
die hebben ook vast een andere functieomschrijving gekregen danquote:Op donderdag 19 april 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk hetkostenbesparende functie. Maar goed, de secretaresse van de afdeling heeft ook niets gekregen.
Goedemorgen lieverd...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen koffieërs!![]()
![]()
Hebben alle secretaresses (m/v) al bloemen gehad?![]()
ah, okquote:Op donderdag 19 april 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vorig jaar was mijn functie ook echt secretaresse. Nu meer administratief back-office medewerkster.
Zitten er kattenhaters in NWS?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... ik heb de neiging om in zo'n NWS topic een flinke rel te veroorzaken tegen die achterlijke kattenhaters...
Ja. Gelukkig welquote:Op donderdag 19 april 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
ah, ok
Heb je het nu ook drukker dan?
Of juist niet?
ff sjekken....quote:Op donderdag 19 april 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... ik heb de neiging om in zo'n NWS topic een flinke rel te veroorzaken tegen die achterlijke kattenhaters...
geen kloon aanwezig?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
ja die vinden het weer prachtig dat een kat is doodgeschoten.. omdat hij bij de buurman in de tuin liep...quote:
ik ben één van die 22 fokkers die nog nooit een kloon heeft aangemaaktquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef Frutsel het volgende:
ja die vinden het weer prachtig dat een kat is doodgeschoten.. omdat hij bij de buurman in de tuin liep...
heb ook nog nooit een kloon gemaakt....quote:Op donderdag 19 april 2007 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben één van die 22 fokkers die nog nooit een kloon heeft aangemaakt![]()
En dan ben ik ook nog eens van mening dat ik ben wie ik ben... en so be it... ik twijfel nog...![]()
Tis beter om me in te houden
Ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja die vinden het weer prachtig dat een kat is doodgeschoten.. omdat hij bij de buurman in de tuin liep...
Maar ja, ik ben bevooroordeeld denk ik...Al ben ik wel van mening dat je een ander niet moet lastig vallen met jou huisdieren, laat staan dus maar kapotschieten.
Dan ga ik ff te extreem denken bij zo'n gast in hoeverre ik daar wat aan wil doen![]()
Ik heb ook nog nooit een kloon aangemaakt volgens mijquote:Op donderdag 19 april 2007 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben één van die 22 fokkers die nog nooit een kloon heeft aangemaakt![]()
En dan ben ik ook nog eens van mening dat ik ben wie ik ben... en so be it... ik twijfel nog...![]()
Tis beter om me in te houden
Hey JJquote:
Ze graven en kakken in andermans tuin he... om geurtjes af te geven en territorium af te bakenen. Vechten etc.. Kan me voorstellen dat mensen dat extreem vervelend vinden. Daarom komen die van mij ook niet buiten en omdat ik veels te bang ben ze kwijt te raken of ze teurg te vinden langs de kant van de wegquote:Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk.
Wat kunnen mensen moeilijk doen over dat soort dingen zeg...
Mijn katten lopen hier altijd door de tuinen van de buren, en de buren die dat niet willen hebben schrikdraad gespannen, en dat werkt eigenlijk best aardig.
Bij sommige buren niet, maar die snappen het principe dan ook niet
Ik vind dat mijn katten de buurt niet terroriseren, en de buurt vind ook van niet geloof ik.
Ik zie sowieso niet echt in hoe je 'last' ondervindt van een kat die door je tuin loopt
Owh, dergelijke verhalen ja...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar ja, ik ben bevooroordeeld denk ik...Al ben ik wel van mening dat je een ander niet moet lastig vallen met jou huisdieren, laat staan dus maar kapotschieten.
Dan ga ik ff te extreem denken bij zo'n gast in hoeverre ik daar wat aan wil doen![]()
Ik ook niet, maar als het een keer rustig is op mn werk....quote:Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een kloon aangemaakt volgens mij
Ja, boeiend..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze graven en kakken in andermans tuin he... om geurtjes af te geven en territorium af te bakenen. Vechten etc.. Kan me voorstellen dat mensen dat extreem vervelend vinden. Daarom komen die van mij ook niet buiten en omdat ik veels te bang ben ze kwijt te raken of ze teurg te vinden langs de kant van de weg
Maar dit slaat alles. Zag een maand of 2 terug een vent in de straat met een steen gooien naar een kat.
Meerendeel van die gastjes in NWS zit er om te rellen en reacties uit te lokken (hey zo was ik zelf ook)
Maar ja..kom niet aan mijn katOog om oog, tand om tand...
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als het een keer rustig is op mn werk....![]()
Ik heb nog een nutteloos e-mail adres over.![]()
Ik heb getwijfeld of ik een baksteen op zijn auto zou kegelen...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, boeiend..
Alsof iemand dat écht verschrikkelijk vindt..
Die beesten graven ook niet midden in je gazonnetje een gat om even in te scheiten...
Althans, die van mij niet.
Die scheiten altijd netjes in een hoekje ofzo.
Verder gaan en staan ze altijd waar ze willen
't gaat toch ook echt ver, als een volwassen vent (trouwens, al doen kinderen dat, gaat het ook ver) met stenen naar een kat gaat staan gooien
Ik zou maar eens even bij mezelf te raden gaan als ik die vent was...
hij heeft nog geen link naar de Israeliers ontdekt denk ikquote:Op donderdag 19 april 2007 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Is Meki nog niet op het nieuws ingesprongen trouwens?
Zat m'n grote vriend StefanP te zeiken?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld of ik een baksteen op zijn auto zou kegelen...![]()
En ja, boeiend.. voor ons misschien. Toch zijn er zat mensen die zich mateloos ergeren aan kattestront. Of ze zijn gewoon dierenhaters, kattenhaters, weet ik het. Ik irriteer me ook aan hondestront op de straat. Maar ja, iemand zijn hond dus maar kapot schieten om die stront? No way...
Mijn katten zie ik als mijn kids () ... dus komt die lullo van een stefanP aan mijn kat... dan...
![]()
![]()
Palestijnse stenengooier bekogeld door Israelische katquote:Op donderdag 19 april 2007 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Israelische kat bekogeld door Palestijnse stenengooier
dat zou wereldnieuws zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Palestijnse stenengooier bekogeld door Israelische kat
die smilie beweegt z'n hoofd trouwens precies op het ritme van het nummer wat ik aan heb staan
In het geval van Meki zal het andersom zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Israelische kat bekogeld door Palestijnse stenengooier
Smilies die hun hoofd in het tempo van de muziek bewegen is idd wereldnieuwsquote:
Ah, okquote:Op donderdag 19 april 2007 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Smilies die hun hoofd in het tempo van de muziek bewegen is idd wereldnieuws![]()
Eerik: Ik woon bij Arnhem en ik doe nauwelijks aan autoongelukken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |