inderdaad, dus vandaarquote:Op donderdag 19 april 2007 00:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha ik geef OA groot gelijk, echt het topicnummer dat je niet mag missen.![]()
De NBB ligt op zijn organisatorische gat, en nu gaan ze alle districten langs om alle verenigingen te vertellen wat ze gaan veranderen (dat gaan ze overigens wel goed doen, met een externe verandermanager) Maar geod, de zieltjes gingen dus een presentatie houden voor de heren trainers van de verenigingen, en niemand die de ballen er van snapte. de bond zelf praatte de stuurgroep na, maar probeerde het nog eens duur te laten klinken. Hierdoor kreeg het een abstractieniveau waar niemand (incl. de NBB) iets van snapte.quote:
Dat dacht ik al, ik heb hem een paar dagen geleden nog gesproken.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad, dus vandaarAan het einde van de week wordt hij iig terug verwacht van vakantie
G. Niaalquote:Op donderdag 19 april 2007 00:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
De NBB ligt op zijn organisatorische gat, en nu gaan ze alle districten langs om alle verenigingen te vertellen wat ze gaan veranderen (dat gaan ze overigens wel goed doen, met een externe verandermanager) Maar geod, de zieltjes gingen dus een presentatie houden voor de heren trainers van de verenigingen, en niemand die de ballen er van snapte. de bond zelf praatte de stuurgroep na, maar probeerde het nog eens duur te laten klinken. Hierdoor kreeg het een abstractieniveau waar niemand (incl. de NBB) iets van snapte.
Tja, tis mijn vakgebied, dus na een uur de boel te hebben aangehoord ben ik maar eens rustig gaan uitleggen hoe e.e.a.. nou werkt en in elkaar steekt
de voorzitter durfde vervolgens nauwelijks meer iets te zeggen zonder naar mij te kijken om te checken of het wel klopte wat hij zei.
einde van het verhaal is dat ik zes bestuursleden figuurlijk in mijn broekzak haden 21 verenigingen die uit mijn hand aten
![]()
De trainer van onze gym die naast me zat deed in de auto terug naar huis niets anders dan helemaal krom liggen van het lachen![]()
![]()
![]()
quote:
Tis hier een gezellige, doch rustige nachtquote:Op donderdag 19 april 2007 00:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
heerlijke avond gehad in ieder geval
![]()
Maarreh, verder nog iets leuks hier? Ik neem nog een kopje koffie en ga daarna denk ik ook maar eens plat anders...![]()
Ja jij uiteraard ook truste.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat zo ook maar eens slapenTrusten
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen dvunz....quote:Op donderdag 19 april 2007 07:39 schreef dvunz het volgende:
bakkie no 7 gaat er zo in....
murguhquote:Op donderdag 19 april 2007 07:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen dvunz....![]()
...#7 al...
...ben net met mijn eerste bezig....
![]()
Dus nietquote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
deze is al weg morgenochtend denk ik
Maar welteruste
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Frutsel....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...how's life...?
![]()
euuhhh..ja...gister ging het goed...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Hoi hoi![]()
![]()
![]()
![]()
Wel aardig thx! Hoe ging het op je werk?
Owww... nog een paar daagjes lekker vrij dusquote:Op donderdag 19 april 2007 08:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhh..ja...gister ging het goed......gesprek gehad enzo...
.ik begin pas volgende week...
![]()
ik begin met halve dagen (16 uur per week), volgende week donderdag ben ik vrij...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Owww... nog een paar daagjes lekker vrij dus![]()
Heerlijk tochEn dan volgende week elke dag ofzo?
en dus minder fokkenquote:Op donderdag 19 april 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik begin met halve dagen (16 uur per week), volgende week donderdag ben ik vrij.....de bedoeling is om uiteindelijk 32/26 uur aan het werk te zijn...
...maar idd eerst ff nog genieten van mijn vrije tijd en lekker weekend vieren..
![]()
yep zelfs Nachtwacht was erg stil....quote:Op donderdag 19 april 2007 08:24 schreef eer-ik het volgende:
't is 'rustig' gegaan zeg, vannacht
Deze is nog niet eens vol...
Goedemorgenquote:
Heej Kuusquote:Op donderdag 19 april 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Fruts, eer-ik JJ![]()
Goedemorgen op deze zonnige Secretaressedag
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dus veel en veel minder fokken....![]()
![]()
..maar ja..ben toch blij een baan te hebben....
![]()
Is het vandaag weer secreet-aressedag?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Fruts, eer-ik JJ![]()
Goedemorgen op deze zonnige Secretaressedag
Dan mag je meeliften op het succes van Secretaressedag.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Heej Kuus![]()
Wat als je eigenlijk secretaris bent?
Ja, ieder jaar. Vorig jaar werd ik overstelpt met bonbons en bloemen, ik denk dat het er dit jaar niet in zitquote:Op donderdag 19 april 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
Is het vandaag weer secreet-aressedag?
Moge kuuk; )
het schijnt zo idd .quote:Op donderdag 19 april 2007 08:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep zelfs Nachtwacht was erg stil....![]()
Ik was dan vorig jaar aan het werk op deze dag, want ik hoorde het in de autoquote:Op donderdag 19 april 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar. Vorig jaar werd ik overstelpt met bonbons en bloemen, ik denk dat het er dit jaar niet in zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |