Ik ga er ook absoluut niet vanuit dat ie daar gaat zitten internetten neequote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehe.. ik denk dat hij "elders" hele andere dingen aan zn hoofd heeft![]()
deze is al weg morgenochtend denk ikquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef Frutsel het volgende:
Hoi iedereen![]()
![]()
Even een tvp'tje voor morgenvroegIk kan dit topic nooit vinden als ik GC aanklik
![]()
Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Ik kan het ook heel vaak niet vindenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef Frutsel het volgende:
Hoi iedereen![]()
![]()
Even een tvp'tje voor morgenvroegIk kan dit topic nooit vinden als ik GC aanklik
![]()
Slaap lekker voor straks![]()
![]()
dat is ook weer zoquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga er ook absoluut niet vanuit dat ie daar gaat zitten internetten nee
Maar er zijn meer plaatsen waar elders kan zijn
Yep, tussen mijn posts heb ik genoeg tijdquote:Op woensdag 18 april 2007 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie het idd![]()
Papier, zit je nu echt thuis @ je pauperinternet?
Ik dacht: ik doe d'r voor de gein echt de groetenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is ook weer zo
Hoe is het btw met Myrthe? Was ze blij met de groeten van mij?
Hoe zit dat met dat huis waar je in woont dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, tussen mijn posts heb ik genoeg tijdom gitaar te spelen, tv te kijken, koffie te drinken en op mn hoofd te krabben. Maar gaat goed
hoor met mn pauper-net. Ik heb zelf nog in het rokershol gepost!
![]()
goed bezigquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, tussen mijn posts heb ik genoeg tijdom gitaar te spelen, tv te kijken, koffie te drinken en op mn hoofd te krabben. Maar gaat goed
![]()
Jij ook alquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe d'r voor de gein echt de groeten
Ze keek me echt aan van: wtf bedoel jij nou...
Heb maar gezegd dat je een maat van me was, die de groeten aan d'r deed, geen zin om hele forumverhaal uit te gaan leggen
edit: hoe staan de vorderingen bij jou op MSN?
hier gaat het ook rustig hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
geniaal
Op MSN gaat t vrij rustig maar gestaag zijn gangetje.... inmiddels nr 1 qua chatloggrootteBinnenkort maar eens naar een agendavergelijkje toewerken
Hahaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier gaat het ook rustig hoor
Zaterdag even een volle avond uit met d'r
hopelijk werpt dat nog wat vruchten af![]()
Zoiets, maar dan niet met alleen maar studenten. Heb hier ook een echtpaar van 20 wonen en sinds vandaag een meneer met een zwarte baard en een donkere bril die ik verder nog niet gesproken heb. Verder in de buurt nog wat (ex)militairen, poolse gastarbeiders, een grijze neger die klassiek gitaar speelt. Vanalles eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dat huis waar je in woont dan?
Is dat een studentenhuis ofzo?
Maar je huurt een kamer daar ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan niet met alleen maar studenten. Heb hier ook een echtpaar van 20 wonen en sinds vandaag een meneer met een zwarte baard en een donkere bril die ik verder nog niet gesproken heb. Verder in de buurt nog wat (ex)militairen, poolse gastarbeiders, een grijze neger die klassiek gitaar speelt. Vanalles eigenlijk.![]()
Hahaha, gast ik zei het nog tegen je gisteravond!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe d'r voor de gein echt de groeten
Ze keek me echt aan van: wtf bedoel jij nou...
Heb maar gezegd dat je een maat van me was, die de groeten aan d'r deed, geen zin om hele forumverhaal uit te gaan leggen
edit: hoe staan de vorderingen bij jou op MSN?
synchroniserenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha
Hier eerst maar eens een gaatje in de agenda's vinden, en dan een flinke reis maken
hehe, jaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha, gast ik zei het nog tegen je gisteravond!
Afhankelijk van doordeweeks of weekendquote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
synchroniseren
Waar moet je helemaal heen dan?
The Curse of the Golden Flower. Een Chinese film. Mijn meisje vond 'm wel goed, ik was er niet echt weg van.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hehe, ja
Welke film heb je vandaag bezichtigd?
Nachtwachtquote:Op woensdag 18 april 2007 23:20 schreef Sander170 het volgende:
Ja hoor ik ben er weer, goedeavond Fokkers!.![]()
Blij dat ik weer bij me koffiematen ben.![]()
Da's best een eindje idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Afhankelijk van doordeweeks of weekend
resp. groningen of zutphen
dus resp 3,5 of 1,5 uur reizen
via een vriendin van mequote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's best een eindje idd.
Hoe ken je haar dan?
haha, okquote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
via een vriendin van me
naja, eigk is het ingewikkelder.. maar dat gaat tever om hier helemaal uti te leggen
Ja das waar... maar laten we sowieso niet tever op de zaken vooruitlopen.. tzt komt daar wel een oplossing voorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Maar goed, wel irritant lijkt me als je steeds zo ver heen en weer moet om je geliefde te zien
Nee, ok, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja das waar... maar laten we sowieso niet tever op de zaken vooruitlopen.. tzt komt daar wel een oplossing voor
volgens mij nog niet..quote:
Wheheh ...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ok, heb je gelijk in.
Eerst maar eens kijken hoe dit gaat lopen
Straks is er niemand meer vrijgezel in dit topic
daarom zouden we ook ruim van te voren plannen, dat ieder de agenda leeg kan houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij nog niet..
Er is de komende paar weekenden steeds wel iemand, die wel graag meewil, maar niet kan...
Het is een flatje met 10 kamers en 1 telefoonlijn waarop we alleen gebeld kunnen worden. Vroeger woonde hier een groep geestelijk gehandicapten met verzorgers. Maar die gekken hebben moie nieuwe woonruimte gekregen. Vandaar deze primitieve situatiequote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar je huurt een kamer daar ofzo?
Of is het meer een appartement, of een verdieping,
Ik vind het een beetje een vage situatie
mede doordat ik geen enkel internetloos huis ken hedentendaags...
Ok...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een flatje met 10 kamers en 1 telefoonlijn waarop we alleen gebeld kunnen worden. Vroeger woonde hier een groep geestelijk gehandicapten met verzorgers. Maar die gekken hebben moie nieuwe woonruimte gekregen. Vandaar deze primitieve situatie![]()
Wie weet trekt hij ooit wel bij de vriendin inquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok...
Wel plannen om te verkassen tezijnertijd?
Sowiesoquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh ...
Zou wel ontzettend mooi zijn
Ik vul dan graag een datum in, ergens n juni.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
daarom zouden we ook ruim van te voren plannen, dat ieder de agenda leeg kan houden
Dat zou ook nog kunnen iddquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet trekt hij ooit wel bij de vriendin in
puickquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Ik vul dan graag een datum in, ergens n juni.
Begin juni ofzo
indd wat vroeg.... maar wat niet is ken nog kommequote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen idd
Goeie optie lijkt me, maar daar is het wellicht nog wat vroeg voor...
Ik win de loterij en koop een villa. Tot die tijd zie ik wel. Ben voorlopig nog aan t studeren. Misschien verdien ik op een dag een echt salaris? En samenwonen? mmmm nooit gedaan, is dat leuk MPG?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok...
Wel plannen om te verkassen tezijnertijd?
zoals ze zo mooi zeggen hier in het pitoreske ter aarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
indd wat vroeg.... maar wat niet is ken nog komme
Oh, je bent nog aan het studerenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik win de loterij en koop een villa. Tot die tijd zie ik wel. Ben voorlopig nog aan t studeren. Misschien verdien ik op een dag een echt salaris? En samenwonen? mmmm nooit gedaan, is dat leuk MPG?![]()
Ik weet het niet... des ochtends wakker worden naast een lief meisje is in elk geval bijzonder aangenaamquote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik win de loterij en koop een villa. Tot die tijd zie ik wel. Ben voorlopig nog aan t studeren. Misschien verdien ik op een dag een echt salaris? En samenwonen? mmmm nooit gedaan, is dat leuk MPG?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |