Ik ben pas 36.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, je bent nog aan het studeren
Dat wist ik niet
Hoe oud ben je dan, als ik zo brutaal mag zijn
Hoezo dan niet ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker, maar moe
Mocht je toevallig #99 halen, open #100 niet
Ik kan me Scarface heeeeeeeeeel vaag herinnerenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ruim 30 delen terug ja
Dan is het niet zo gek toch ,dat ik 't me niet kan heugen
Weg, nee hoor, jij was juist weg.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sander jonge, opeens was je weg vannacht![]()
Ja dat was mooi, voor hoe lang het duurde!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:38 schreef Sebasser het volgende:
Vanwege OA!
Ja, zo.
Vandaag vandaag SC topichoppen
Ik ben 21 en blijf hangen in het eerste jaar MBOquote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ben 22 en bezig met de havo
Wat voor studie doe je nog dan?
Nee man, ik wachtte juist nog ff op je, maar toen belde ik Maarten maar en gaf hem z'n pijp terug.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Weg, nee hoor, jij was juist weg.![]()
ik ga er ook af zo.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Neemt de nachtploeg het over? Dan kan ik douchen en slapen.
Ik ben nog tot laat opgebleven gisteren, maar ik heb jou echt niet meer gezien hoor !quote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee man, ik wachtte juist nog ff op je, maar toen belde ik Maarten maar en gaf hem z'n pijp terug.
Ik ben bezig met HBO bedrijfskundige automatisering (AMBI) en tussendoor heb ik een cursusje Webdesign. Maar ik ga slapiequote:Op woensdag 18 april 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ben 22 en bezig met de havo
Wat voor studie doe je nog dan?
trusten papiermaesterdudequote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bezig met HBO bedrijfskundige automatisering (AMBI) en tussendoor heb ik een cursusje Webdesign. Maar ik ga slapieslapie doen. Trusten allemaal
![]()
Ah, okquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bezig met HBO bedrijfskundige automatisering (AMBI) en tussendoor heb ik een cursusje Webdesign. Maar ik ga slapieslapie doen. Trusten allemaal
![]()
Trustenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
21, 1e jaar mbo administrateurquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef MPG het volgende:
trusten schone slapers
owja.. als iedereen meldt wat leeftijd + opleiding is: 21, en 4e jaars elektrotechniek aan de TU/e
Welterusten eer-ikquote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik ga er ook van tussen trouwens
Effe lekker pitten.
A demain tout le monde
Trustenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik ga er ook van tussen trouwens
Effe lekker pitten.
A demain tout le monde
IS goed, ik vind het wel een mooie bezigheidquote:Op woensdag 18 april 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Welterusten eer-ik
morgen weer topichoppen?
Wheheh.. ik geloof dat we bij de rokers wel welkom waren iigquote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IS goed, ik vind het wel een mooie bezigheid
Nou, aju met een du
Goedenacht NachtWachtquote:
Zeer hartelijk bedankt voor de extra aanvulling van mijn bijdrage.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
In navolging van Sander: Goedenacht!![]()
NachtWacht staat klaar voor al uw nachtelijk problemen
t wordt nog gezellig drukjes hierquote:
Brandquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Brand
ja, die nieuwe nummering:
Zolang OA nog niet terug is nummeren we na #99 als volgt verder: #99.1 #99.2 #99.3 etc
Maar waarom dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Brand
ja, die nieuwe nummering:
Zolang OA nog niet terug is nummeren we na #99 als volgt verder: #99.1 #99.2 #99.3 etc
Whehehquote:Op donderdag 19 april 2007 00:39 schreef BrandX het volgende:
kon niet eerder, heb een heerlijke avond gehad. Ik heb de Nederlandse boksbond een lesje organisatiekunde gegeven![]()
Omdat Dhr. OA per se mee wil posten in #100, het koffiejubileum...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar waarom dan als ik vragen mag?
Haha ik geef OA groot gelijk, echt het topicnummer dat je niet mag missen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat Dhr. OA per se mee wil posten in #100, het koffiejubileum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |