Dan komen we vanzelf in juni terechtquote:Op woensdag 18 april 2007 22:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ziet er wel naar uit ja.......duurt zooooo lang....
![]()
![]()
wat, meot ik hem mee brengen dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar kunnen wij ook wel voor zorgen. [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan komen we vanzelf in juni terecht![]()
Ik hoop voor die tijd nog een mini-meet voor 2?
dat weet ik wel heel zeker...quote:Ik hoop voor die tijd nog een mini-meet voor 2?
quote:
Waarom niet? Misschien neem ik mijn vriendinnetje ook wel mee.quote:
nah, hij komt niet op fok, dus hou ik hem ook buiten meetsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien neem ik mijn vriendinnetje ook wel mee.![]()
![]()
hoe kun je mij nou kwijt raken...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
Ooow.. hier zijn jullie...
was jullie al kwijt....
kachel er eens niet zoveel topics per dag door
gezellig....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien neem ik mijn vriendinnetje ook wel mee.![]()
![]()
eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe het moet.......quote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef Muck het volgende:
jj, waarom heb je geen smoelenboek?
zelfs ik kan hetquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe het moet.......![]()
da's niet echt moeilijk hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe het moet.......![]()
mja...misschien moet ik mijn vriendje maar ff vragen dan...quote:
nou eetze en tvze dan....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
maarre schatjes, ik ga tv kijken en ijs eten
tot morgen![]()
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...misschien moet ik mijn vriendje maar ff vragen dan........mareuhhh...je bent dus een beetje nieuwschierig.....?
![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
Dag Muckquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
Doei ijsje.. euh.. Muck!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
tot morgen![]()
![]()
![]()
Een lekker cappuchino!! die heb ik nog nooit ECHT gehad, allemaar die apparaten rommel..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
iemand nog een bijzondere bestelling voor morgen ochtend ....? bepaalde koffie of zo..![]()
????....
![]()
![]()
![]()
Ja.. een pauze tot OA terug isquote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou ik ga maar ook slapen.......beetje moe van de gebeurtenissen van vandaag......
...slaap lekker iedereen.....
![]()
...veel plezier nog vaaf/vannacht en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iemand nog een bijzondere bestelling voor morgen ochtend ....? bepaalde koffie of zo..![]()
????....
![]()
![]()
![]()
Oeh, in dat geval wil ik graag een Café Moccaquote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou ik ga maar ook slapen.......beetje moe van de gebeurtenissen van vandaag......
...slaap lekker iedereen.....
![]()
...veel plezier nog vaaf/vannacht en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
????....
![]()
![]()
![]()
We kunnnen ook doorgaan tot de 99, en dan alles erna, tot OA terug is, 99.1, 99.2 etc noemenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. een pauze tot OA terug is
Welterusten lieve schat... srry dat ik niet zo heel actief was hier... msn...
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We kunnnen ook doorgaan tot de 99, en dan alles erna, tot OA terug is, 99.1, 99.2 etc noemen
slaap lekkahquote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ga nog ff kijken of er hier in huis nog wat te doen is en dan ook slapen
eer-ikquote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We kunnnen ook doorgaan tot de 99, en dan alles erna, tot OA terug is, 99.1, 99.2 etc noemen
Wheehoo! We hebben fans!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
ff een schaamteloze TVP. Ik vond die kaap-actie vandaag in 'mijn' rokershoek wel cool .
Kijkquote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
ff een schaamteloze TVP. Ik vond die kaap-actie vandaag in 'mijn' rokershoek wel cool .
ik moet zeggen, 100 punten voor de vragenlijst. Hij is echt komisch!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wheehoo! We hebben fans!![]()
Dit is ook zo'n goed topic..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik moet zeggen, 100 punten voor de vragenlijst. Hij is echt komisch!
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik moet zeggen, 100 punten voor de vragenlijst. Hij is echt komisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |