Dude...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef Komakie het volgende:
hoewel ik het er niet echt heel erg bijzonder uit vind zien. graphics zijn relatief simpel. Maar ze lopen
Je weet dat dit een RTS is he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef Komakie het volgende:
Lijkt me wel een vette game.
hoewel ik het er niet echt heel erg bijzonder uit vind zien. graphics zijn relatief simpel. Maar ze lopen wel erg vloeiend en dat vind ik eigenlijk belangrijker.
Ik ben benieuwd
Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef Retuobak het volgende:
Zijn jullie nou gewoon blind of komen jullie 5 jaar uit de toekomst? Dit ziet er absurd goed uit voor een RTS, ver boven zelfs een Supreme Commander.
het gaat er niet om hoe scherp het filmpje is maar om de details, en om het geheel, in nieuwe games maken ze juist onderdelen expres onscherp, dept of focus, zoals je op een echte foto ook ziet..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.
Maar we zeggen ook niet dat het slecht is, beter wat mindere graphics die goed doorlopen dan State of the Art Graphics die contant lopen te baggeren.
Vergeet niet, filmpjes zijn 9 van de 10x 10x scherper dan het eigenlijke spel.
Eerlijk toegegeven ziet dit er beter uit dan het filmpje dat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je weet dat dit een RTS is he?
Dit is gewoonweg de mooiste aangekondigde game.
Kijk dit maar eens, developer walkthrough van de verschillende tactische hulpmiddelen waaronder het tapijtbombardement, wat er echt geweldig uit ziet.
Lezen, lezen. Waar beweer ik dat het lelijk is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef alsem het volgende:
[..]
het gaat er niet om hoe scherp het filmpje is maar om de details, en om het geheel, in nieuwe games maken ze juist onderdelen expres onscherp, dept of focus, zoals je op een echte foto ook ziet..
ga aub niet beweren dat het lelijk is als je er niks vanaf weet..
http://www.firingsquad.co(...)_interview/page3.aspquote:FiringSquad: The game will be one of the first to use DirectX10. What can you tell us about the graphical features that DirectX10/Vista owners can expect
Martin Walfisz: It’s still in development, but I can say that it’s looking great and that we’re very happy to be working with DirectX10! But the game already looks gorgeous on DirectX9, so it’s kind of like icing on a cake.
FiringSquad: Will there be any mission and mod editors for the game?
Martin Walfisz:
Martin Walfisz: Yes, we’re working very hard on giving the community all the tools they want – which basically means all the tools we use ourselves to build our maps and missions. Our hope is that players will see how rewarding the engine is to work with, and we want to encourage people to try it out and make something new. There are already a lot of mod ideas floating around the office, but I’m sure that the creativity of the community might even top those.
Op het filmpje ziet de game-play er goed genoeg uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog wat screens:
Vind het mooi zat en volgens mij zit het wel goed met de gameplay
Dit zijn de games waar je een geforce 8800 of HD 2900 voor koopt. Best uitziende RTS to date. Sommige mensen beweren zelfs dat Company of Heroes er niks bij is en dat vond ik grafisch al aardig indrukwekkend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klein stukje interview:
[..]
http://www.firingsquad.co(...)_interview/page3.asp
gast serieus. Laten we gewoon heel even eerlijk wezen. Een RTS laat veel meer units op elke willekeurig moment zien dan welke ander genre dan ook. Daarom zal het detail per unit per definitie lager zijn, maar het totaal aan detail gelijkwaardig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.
Maar we zeggen ook niet dat het slecht is, beter wat mindere graphics die goed doorlopen dan State of the Art Graphics die contant lopen te baggeren.
Vergeet niet, filmpjes zijn 9 van de 10x 10x scherper dan het eigenlijke spel.
Voeg mij maar aan je friendslist toe: BMHquote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef sakeh het volgende:
Iemand die ook beta heeft? kunnen we ff samenspelen
Ja, ben ook bijzonder blij met de beta. vet spel. Nog wat balance dingetjes, maar al met al lijkt het tip-top in orde te zitten.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef sakeh het volgende:
Iemand die ook beta heeft? kunnen we ff samenspelen
quote:OS: Windows® XP, Vista® (32-bit)
CPU: Single-core 2.5 Ghz or faster (2.8 Ghz for Vista)
CPU: Dual-core Any Intel® or AMD®
Graphics: 128 MB video RAM, DirectX 9.0c compatible (GeForce® 4 MX, Radeon® 8500, 9200 not supported)
RAM: 1 GB (1.5 GB for Vista®)
2.0 GB available hard drive space
Internet connection - Cable/DSL
DirectX® 9.0c
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:38 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb ook de afgelopen twee weken flink de beta gespeeld ( Hier mijn impressie van die beta). Het is inderdaad absurd mooi, maar dat zie je pas als je zelf speelt. Het ene moment vlieg je rond met de camera vlak onder het wolkendek, en een seconde later zoom je zo ver in op bijvoorbeeld een groep infanterie dat je de gespen op hun backpacks ziet zitten. Daarnaast werkt het erg intuitief gewoon, hulp vragen aan teammates. Ik kan iig niet wachten
Ik heb het trouwens gespeeld op een 2Ghz dualcore, 2gb intern geheugen, en een 8800GTS.
Inderdaad. De durf om het grafisch niet bijzonder veel te noemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef Retuobak het volgende:
Zijn jullie nou gewoon blind of komen jullie 5 jaar uit de toekomst? Dit ziet er absurd goed uit voor een RTS, ver boven zelfs een Supreme Commander.
Ik hoop het wel want die specs lijken erg veel op die van mijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:22 schreef Kaaater het volgende:
hmm ik heb me ingeschreven voor de open beta is even kijke hoe hij gaat lopen op mijn systeempje
Denk je dat hij een beetje runned?
Check specs hieronder
Oehoeoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:28 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want die specs lijken erg veel op die van mij![]()
Alleen heb ik een ASUS GeForce 7900 GT 256mb videokaart.
Dat zou ik niet te hard roepen als ik jou was... 8x AA of hoger zou de fps wel eens flink omlaag kunnen gooien. En ik denk dat high settings in dit spel wel 8xAA inhoudt...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
mwah ik denk dat ik met mijn intel duo core E6600,2 Gb ram en 8800 GTS geforce kaart de game wel op high kan spelen.
hehe.![]()
Wacht maar tot je crysis gaat spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:43 schreef Richardfun het volgende:
Holy fuck zeg. Heb de closed beta dus gespeeld, en startte gisteren voor het eerst de open beta op. Wat opviel was dat het qua grafische pooha nog een stuk indrukwekkender is geworden dan de closed beta (veel meer detail op units bv) maar dit heeft helaas ook een negatief effect op het spelplezier voor mij.
Voorheen kon ik de closed beta bijna op max settings spelen, Ultra High alles waar dat kon. Heb nu een aantal dingen terug gezet naar High of Medium, en AA bijv. amper aanstaan. Maar ik haal nog steeds maar iets van 15fps, en dat op een 2Ghz dualcore, 2gb memory en een 8800GTS. Me no likey this
Nee. Kijk 1 filmpje van het spel. Dat gaat sneller en is veel interessanter dan dit bericht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:58 schreef RickoKun het volgende:
is dit nou gewoon een RTS? en je hebt gewoon bijv. 6 artillerie units tot je beschikking? en dan iemand anders 200 troepen ofzo?
Een PC uit 2008.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef Richardfun het volgende:
Maar ik snap het niet, m'n CPU is misschien niet meer state of the art maar wat moet je dan in vredesnaam hebben om WiC op max settings te spelen?!?
Denk eerder 2009. Was bij games als Unreal Tournament ook het geval. Die games kon je ook echt niet op High spelen toen ze uitkwamen.quote:
Achja, dat is een beetje 't drama met PC games...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk eerder 2009. Was bij games als Unreal Tournament ook het geval. Die games kon je ook echt niet op High spelen toen ze uitkwamen.
komt omdat het op de consoles ook niet op zijn allerhoogst staatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Achja, dat is een beetje 't drama met PC games...
HA! Nu kan je je bij mij voegen met mijn low to mid range kompjoet0r!!111einS:!:Dquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:47 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind het gewoon vd zotten dan een game als dit dus met state of the art hardware (ok, op mn cpu na, maar die's ook zeker niet kut) gewoon niet op ultra high of high settings mee wil werken.
LOLquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:43 schreef Richardfun het volgende:
Holy fuck zeg. Heb de closed beta dus gespeeld, en startte gisteren voor het eerst de open beta op. Wat opviel was dat het qua grafische pooha nog een stuk indrukwekkender is geworden dan de closed beta (veel meer detail op units bv) maar dit heeft helaas ook een negatief effect op het spelplezier voor mij.
Voorheen kon ik de closed beta bijna op max settings spelen, Ultra High alles waar dat kon. Heb nu een aantal dingen terug gezet naar High of Medium, en AA bijv. amper aanstaan. Maar ik haal nog steeds maar iets van 15fps, en dat op een 2Ghz dualcore, 2gb memory en een 8800GTS. Me no likey this
16xaa? Waarom up je de res niet gewoonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:37 schreef Kaaater het volgende:
[..]
LOL![]()
zelfs ik speel het op high met 16xaa
amdx2 3800+
3 gigh
ati x1950pro
+ windows vistaDE geheugen zuiger =D
JA.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:54 schreef Richardfun het volgende:
Tja, zou het dan echt aan Vista liggen bij mij?
Ligt niet alleen aan hoeveel ram je hebt. Vista laat het spel gewoon trager lopen. Zet XP erop en je zult meteen verschil merken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:01 schreef Richardfun het volgende:
Misschien volgende maand toch nog maar 1GB reepje erbij gooien, totaal op 3GB geheugen uitkomen...
mijn res staat op 1280x900quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:54 schreef BMH het volgende:
[..]
16xaa? Waarom up je de res niet gewoon
[..]
JA.
Al van alles geprobeerd om een dual boot met xp aan te maken, want no way dat ik ga formatten. Dan draai ik WiC wel op iets mindere settingsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan hoeveel ram je hebt. Vista laat het spel gewoon trager lopen. Zet XP erop en je zult meteen verschil merken.
xs.toquote:Op zondag 15 juli 2007 17:18 schreef Kaaater het volgende:
FUCK IMAGESHACK ik wordt er para van dus vergeet wat hier staat
Zeker, heb gisteren m'n eerste atoombom gegooid.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:11 schreef Mister_T het volgende:
Ik vermaak me toch echt met de BETA
Ook leuk om te zien dat de classes ooke cht hun sterke en minder sterke punten hebben, en dat je zelfs binnen de class een goede setup moet zien te vinden
Gewone infantry heeft 1 mitrallieur, 1 anti tank en 1 anti air. Groepje van 6 haalt een helikopter bijzonder snel neer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeker, heb gisteren m'n eerste atoombom gegooid.Voelt toch wel machtig.
Overigens is het af en toe nog wel even aanpoten al moet ik misschien wat meer hotkeys opzoeken. Zoals bijvoorbeeld de special abilities. Als ik nu meerdere types helicopters heb, moet ik eerst rechtsonder gaan switchen om bijvoorbeeld grondraketten te lanceren of luchtraketten. Zou handig zijn als die onder hotkeys zouden zitten. Nu verlies je soms een toestel in 't heetst van de strijd. Is er anti-air infantry trouwens? Soms kom ik infantry tegen die dan raketten tegen m'n helicopters gebruiken waardoor ik echt waardeloos snel naar beneden wordt gehaald. Sneller dan tegen heavy anti-air vehicles dus dat is wel vreemd...
Hotkeys zouden wel makkelijk zijn idd, ik speel altijd Heli's op supportquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeker, heb gisteren m'n eerste atoombom gegooid.Voelt toch wel machtig.
Overigens is het af en toe nog wel even aanpoten al moet ik misschien wat meer hotkeys opzoeken. Zoals bijvoorbeeld de special abilities. Als ik nu meerdere types helicopters heb, moet ik eerst rechtsonder gaan switchen om bijvoorbeeld grondraketten te lanceren of luchtraketten. Zou handig zijn als die onder hotkeys zouden zitten. Nu verlies je soms een toestel in 't heetst van de strijd. Is er anti-air infantry trouwens? Soms kom ik infantry tegen die dan raketten tegen m'n helicopters gebruiken waardoor ik echt waardeloos snel naar beneden wordt gehaald. Sneller dan tegen heavy anti-air vehicles dus dat is wel vreemd...
Samenwerking is wel belangrijk inderdaad. Ik speel ook meestal support of air en dan volg ik gewoon aanvragen voor art. support of air support. En als ik een colonne tanks zie wegrijden dan bombardeer ik meestal een paar plekken bij bos e.d. die op de weg liggen die ze rijden. Meestal schakel je dan al een aantal anti-tank units uit zodat ze verder kunnen rijden. Of ik ga er inderdaad met helicopters achteraan. Overigens is de beste strategie om van elke soort 2 te hebben. Dus 2 mensen die support spelen waarvan 1 half anti-air, half anti-tank speelt en de ander volledig op heavy artillery speelt. En dan op 1 plek samen gaan zitten zodat je elkaar beschermt. Zelfde geldt voor armor, een maakt heavy armor om tanks te lijf te kunnen gaan, de ander maakt light armor om infantry snel uit te schakelen. Bij air kiest er dan een voor ground strikes en de ander voor air strikes, zodat je beschermd bent tegen beide soorten aanvallen. Helaas gaat het er meestal wat rommeliger aan toe. Vrij weinig mensen hebben zin om infanterie te pompen dus het zijn grotendeels support - air - armor fights. Waarbij de controle over de lucht essentieel is. Zeker met het grote aantal 'special support' strikes zoals carpet bombs en daisy cutters, kun je vrij makkelijk dominant spelen als je air bent. Je hoeft alleen naar de rand van de map te gaan en om het slagveld heen te vliegen, waarna je gewoon alle heavy artillery uitschakelt, daarna heb je genoeg punten voor carpet bombs, die je dan gelijk over de armor van de tegenstander gooit. Zo kun je vrij lang blijven hangen achter de vijandelijke linie. Erg makkelijk om op die manier ook een atoombom te vergaren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:26 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hotkeys zouden wel makkelijk zijn idd, ik speel altijd Heli's op supportEn als ik met Heli's speel dan neem ik 4 ground of 5 air attack units...
Wat ook leuk is, is om samen met iemand te spelen...wat ik vaak doe met mijn broer is hij armor en dan ik support met 4 anti air + repair unit...je loopt zo dat hele veld door
Je hoeft niet te schreeuwen, ik ben niet blind...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:45 schreef Elixabete het volgende:
Ik heb het spel 3 weken geleden gekocht via internet.
21 SEPTEMBER HEB IK DE COLLECTORS EDITION IN HUIS!
Ben ik nu tof?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen, ik ben niet blind...
Maar toch nog gefeliciteerd met je aanschaf!
Dat kan ik niet beoordelen, wat zeggen je vrienden? Indien je die niet hebt -> niet tof.quote:
das ist ganz geil ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:15 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen, wat zeggen je vrienden? Indien je die niet hebt -> niet tof.
Daarbij bedoel ik voor mij allle gewonen grafische schuivjes op oog maar AA uit of maar 2x.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:57 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen als ik jou was... 8x AA of hoger zou de fps wel eens flink omlaag kunnen gooien. En ik denk dat high settings in dit spel wel 8xAA inhoudt...
met de Beta had ik het op 16X en alles op High/Ultra High en had een FPS van 120FPSquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Daarbij bedoel ik voor mij allle gewonen grafische schuivjes op oog maar AA uit of maar 2x.
Maar jij hebt natuurlijk wel een PWN-systeemquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef Elixabete het volgende:
[..]
met de Beta had ik het op 16X en alles op High/Ultra High en had een FPS van 120FPS
Ik heb het spel 3 weken geleden al gekocht via Dixons.nlquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef iruub het volgende:
Maar goed, ontopic: Wie gaat i.i.g. extra moeite doen om dit spel als eerste in huis te halen? D.w.z. een uurtje van je werk vrijnemen of wordt het gewoon bestellen via Bol.com danwel langslopen als je toevallig in de stad bent bij de MediaMarkt.![]()
Er zit ook een headset in en een USA, USSR vlag in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:47 schreef Ronhui het volgende:
collectors edtion lijkt mij goed... met dat stukje muur er in
Ik moet zeggen dat ik niet echt veel spellen koop meer... ik leen ze vooral....
Maar als de demo een gedeelte van mijn verwachtingen kan halen, dan verdiend dit spel zeker om gekocht te worden!
Ja, dat had ik gelezen... en geen eens zo gek duurder dan de andere.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:14 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Er zit ook een headset in en een USA, USSR vlag in.
bij mij exact andersom....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
ff los van het spel.
Ik moet elke keer nog kotsen als ik die rotkop van poetin zie.
Ben blij als ik met de VS of Navo de Russen de grond in kan boren met mijn WiC leger.
kan ook niet op gamespot. alle URL's met Game zijn er uit gefilterdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:10 schreef Proxzor het volgende:
Nog niks uit
edit: http://www.gamespot.com/event/download/world-in-conflict-demo/
een countdown.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:56 schreef Ronhui het volgende:
[..]
kan ook niet op gamespot. alle URL's met Game zijn er uit gefilterd
Daar zet toch ook echt het woord "Game" in hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef Ronhui het volgende:
las in de titel op games.fok.nl dat de demo om 18:00 uur vrij komt
daarom zag ik alleen de titel op de frontpagequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Daar zet toch ook echt het woord "Game" in hoor![]()
1200kB/squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef Richardfun het volgende:
hier staan wat mirrors, ik haal 250k/sec van Gamershell op het moment.
Core2Duo. E6600 is een type. Verouderd inmiddels. E6600 en 6000+ zijn net zo snel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef Devilnl het volgende:
C2D E6600 = ?
Dual Core van Pentium (6600mhz?)? offf?
Anyways ben hem nu ook aant downen.. zal deze post updaten. met een benchmarkje hiero met de zelfde settings als jou.
kijken of er nou veel verschil inzit
ik heb:
AMD X2 6000 (2x 3000mhz)
Geforce XFX 8800Ultra
en ook 2gig ram (double channel.. of pair.. weet ik het hoe dat heet)
Tja, dat heb je nu eenmaal met pc's... In november 2006 was ie state of the artquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Core2Duo. E6600 is een type. Verouderd inmiddels. E6600 en 6000+ zijn net zo snel.
Driver?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef Richardfun het volgende:
Wtf, hier liep het beroerd met alles op Max. 2.4Ghz dual core van amd, 2gb ram, 8800gts.
De meest recente non beta drivers van Nvidia, 162.22.quote:
Proberen waard zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:14 schreef Richardfun het volgende:
[..]
De meest recente non beta drivers van Nvidia, 162.22.
Hmm, misschien moet ik de DX10 rendering juist uitzetten, zou dat helpen?
Tis niet echt te vergelijken (ik ken tenminste geen games waarmee het zou kunnen). Ik vind het voor het genre een vrij (r)evolutionare manier van spelen. Demo uitgespeeld btw. Hectisch, intens, helemaal topquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:42 schreef popolon het volgende:
Is het wat? Te vergelijken met Company of Heroes een beetje?
Ok, toch ff binnenhalen dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:08 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Tis niet echt te vergelijken (ik ken tenminste geen games waarmee het zou kunnen). Ik vind het voor het genre een vrij (r)evolutionare manier van spelen. Demo uitgespeeld btw. Hectisch, intens, helemaal top
Je moet wel eerst units droppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:36 schreef Devilnl het volgende:
ik snap helemaal niks van die demo tbh.
Ik heb tutorial gedaan.. helemaal top..
Kom je in de 1e missie. kan niks maar dan ook NIKS selecteren..
wtf?
Bug of.. iets anders vaagss
Zoo jammer weer
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:36 schreef Devilnl het volgende:
wtf?
Zoo jammer weer
heb de Collectors Edition 3 weken geleden al besteld en betaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef ihugster het volgende:
Ik heb net ff gegoogled en ik ga dus die SE bestellen want vind het wel gaaf.
Wie gaat ook de Special Edition bestellen?![]()
je moet ze eerst selecteren rechtsbovenin, en dan droppen, duurt 20sec ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:36 schreef Devilnl het volgende:
wtf?
Zoo jammer weer
Heb de demo dan nog niet uitgespeeld, maar het is zeker hectisch. Ook wel leuk dat je goed moet kiezen welke units je laat deployen. En napalm.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:41 schreef Devilnl het volgende:
righty demo ook uitgespeelt..
Tis wel lekker uitgebreid spel etc.
en idd heerlijk hectisch
Gaat wel snel allemaal
Er zijn problemen met bepaalde Nvidia drivers, nieuwste moeten het probleem oplossen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:50 schreef Richardfun het volgende:
*snif* Een van de tofste games van het jaar, en hij wil maar niet lekker draaien. Waarom doet Bioshock het op max settings prima, en loopt dit nog schokkerig op medium. Sure, andere spellen maar beiden grafisch zwaar dus snap het gigantische verschil echt niet.
YES! Als dit de boel oplost ben je mijn heldquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:12 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Er zijn problemen met bepaalde Nvidia drivers, nieuwste moeten het probleem oplossen.
http://tweakers.net/meukt(...)are-163.11-beta.html
November komt ie pas uit.quote:Op zondag 2 september 2007 00:59 schreef Camplo het volgende:
Issie al uit ofwat?
Wat zijn je specs dan eigenljik?quote:Op zondag 2 september 2007 21:52 schreef Richardfun het volgende:
Kutzooi, zelfs met die nieuwe drivers haal ik op 'very low' settings zelfs maar 13fps gemiddeld, met een max van 25, en een minimum van 3.
AMD dualcore van 2Ghz, 2GB geheugen en een 8800GTS...quote:Op maandag 3 september 2007 06:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat zijn je specs dan eigenljik?
Ik heb hem al besteld via bol.... hoop m die dag of misschien al wat vroeger te krijgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef ihugster het volgende:
Ik heb net ff gegoogled en ik ga dus die SE bestellen want vind het wel gaaf.
Wie gaat ook de Special Edition bestellen?![]()
Open je taskmanager en sluit alles af wat je niet nodig hebt, je moet dan ongeveer 17 processen over houden die windows echt nodig heeft, probeer het dan nog eens.quote:Op maandag 3 september 2007 10:12 schreef Richardfun het volgende:
[..]
AMD dualcore van 2Ghz, 2GB geheugen en een 8800GTS...
Dat heb ik uiteraard al gedaan, maar er zit ook verdacht weinig verschil tussen de average fps op high en op very low, zit maar iets van 6fps verschil in. Moet een driver probleem zijn, kan niet anders...quote:Op woensdag 5 september 2007 08:05 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Open je taskmanager en sluit alles af wat je niet nodig hebt, je moet dan ongeveer 17 processen over houden die windows echt nodig heeft, probeer het dan nog eens.
Ik heb een amd toledo x2@2900, 2 GB en een 8800GTX alles draait bij mij prima op high, dan moet het bij jou op low of medium ook goed kunnen werken.
waar en voor hoeveel?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:21 schreef Hansol het volgende:
Ook maar is besteld , begin de demo map (online) echt zat te worden best saaie map in Beta waren de 2 (3 preorder) maps beter.
Ook geprobeerd. Helaas...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:30 schreef Merovingian het volgende:
163.44 al geprobeerd? Ik zie dat je 163.11 hebt geprobeerd, maar die zijn helemaal niet de laatste. Met 163.44 is Bioshock bijvoorbeeld ook goed te spelen, eerdere versies niet.
Linkje
Haha dat ben ik zeker met je eensquote:Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef Richardfun het volgende:
True. Ik ga Sierra maar een mailtje sturen want de kans dat zij het probleem (pogen) te fixen met een patch is groter dan de kans dat nvidia ooit uberhaupt eens zal reageren op een mail van mij...
Ja, draai Vista. Heb geprobeerd een dualboot met XP erop te gooien maar for some reason lukte dat elke keer niet. Installeren ging wel, maar XP opstarten daarna lukte niet, kreeg ik een melding dat er files miste of corrupt waren of zo..quote:Op donderdag 6 september 2007 17:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Haha dat ben ik zeker met je eens![]()
Draai je trouwens op Vista?
Ik heb dual boot OS (XP/Vista) en XP speel ik meeste spellen onder (Halo2 en lost Planet daargelaten, maar lost planet is zo rukbesturing dat ik dat heb weggedaan).
Doe eens eerst XP installeren en dan Vistaquote:Op zondag 9 september 2007 10:14 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ja, draai Vista. Heb geprobeerd een dualboot met XP erop te gooien maar for some reason lukte dat elke keer niet. Installeren ging wel, maar XP opstarten daarna lukte niet, kreeg ik een melding dat er files miste of corrupt waren of zo..
Zou inderdaad een stuk beter moeten lopen. Zelf heb ik:quote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef Richardfun het volgende:
Zo, da's ook geen kinderachtig systeem. Maar toch, het zou hier dan wel beter moeten lopen dan het doet... Ah well, ik wacht de full version af.
Netjes, dat haal ik er dan weer niet uit. Al las ik dat Ati-kaarten nog wat minder lopen in WiC. Al heeft mijn processor daar ook een hand in. Een Core 2 Duo is een stuk beter met games dan mijn X2. Bij mij zakt hij bij die Nuke terug naar 9 FPS.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:02 schreef Camplo het volgende:
Ik had die benchmark gisteren gedaan.
Minimum was dacht ik 19 en average was 49 FPS.
In het spel zelf beetje zitten rondneuzelen enzo maar niks meegemaakt.
Toen die tactical nuke viel zakte ie 1x terug naar 20 ongeveer.
Je processor zou niet de hoofdoorzaak moeten zijn. Mijn videokaart is normaal gesproken vergelijkbaar met een 8800 GTS en die draait wel goed op high. En qua processorkracht schelen we nou niet zo heel veel. Ik weet niet of je DX10 aan hebt staan? Anders zou ik eens proberen dat uit te zetten.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:16 schreef Richardfun het volgende:
Ah, misschien dat m'n AMD dual core een deel van het probleem is, dat de Intel's beter zijn? Hij draait nu op 2Ghz, moeite waard om eens te kijken wat voor prestaties ik krijg als ik hem overklok naar 2.5?
Staat in de grafische opties van het spel onder Advanced. Daar zie je dan 'Use DX10 Rendering' staan. Die uitvinken en het spel maakt na een restart gebruik van DX9.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:52 schreef Richardfun het volgende:
Ja, ik draai dus Vista, maar volgens mij heb ik geen 'dx10 aan/uit' optie gezien.
Ach, mijn HD2900XT knalt er met 1280×1024 en 4×AA en 16× AF toch wel 7 fps uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:07 schreef Biogarde het volgende:
Voor mensen met een GTS en die DX 10 willen draaien in WIC:
Reso: 1280 x 1024 en je kan knallen met 19fps![]()
http://www.hardware.info/(...)ce_bij_DirectX_10/10
Daar zit ik dan met m'n GTS![]()
Ik zou eerst bepaalde effecten proberen uit te zetten. Maar dan voornamelijk dingen als wolken, reflecties van wolken in het water en soft shadows. Laatstgenoemde wil nogal eens veel FPS vreten. En ik zou gewoon voor DX9 gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, misschien moet ik dan ook maar afstand doen van de 1440x900 resolutie. Wat weegt zwaarder, effecten of zo'n resolutie?
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:07 schreef Biogarde het volgende:
Voor mensen met een GTS en die DX 10 willen draaien in WIC:
Reso: 1280 x 1024 en je kan knallen met 19fps![]()
http://www.hardware.info/(...)ce_bij_DirectX_10/10
Daar zit ik dan met m'n GTS![]()
Binnenkort maar eens online spelen. met de demo nog niet geprobeerd. Wil eerst atlijd de singleplayer uitspelenquote:Op donderdag 20 september 2007 08:10 schreef Catch_me het volgende:
Hebben meer mensen hem al in de winkels gehaald? Bij Dynabyte in Rotterdam werd ie gisteren al onder de toonbank verkocht en heb ik dus voor 45 euro een toffe game gehaaldOp het moment zijn er wel alleen US servers dus je zit met schijt amerikanen opgescheept
![]()
Als iemand een keer online wilt spelen, m'n nickname is Rainmaker in dat spel![]()
Hoe dat zo? Ik lees alleen maar goede reviews en zo en het zou wel helpen als er genoemd werd wat tegen (kan) vallen voordat ik en anderen het spel gaan kopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:12 schreef Luftwaffles het volgende:
Ik ben misschien een van de weinige maar ik vond dit spel zo ontzettend tegenvallen.
Weet ik gelijk wat ik op mijn bak kan aanzetten in de full-versie.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef NED het volgende:
[verhaaltje]
Die benchmark is inderdaad nutteloos. Daar komt het maar heel af en toe boven de 30 FPS terwijl je ingame er gewoon makkelijk boven blijft. Ze hadden er naast deze stresstest beter nog een andere bij kunnen voegen die een iets reëler beeld schetst van de te verwachten prestaties.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:26 schreef Camplo het volgende:
Ingame draait het sowieso erg erg smooth.
Die benchmark zuigt kont, maar waarschijnlijk zijn de drivers gewoon nog fucked up.
Een RTS die zoveel eist is bijna niet voor te stellen gewoon.
Moet je even patsen met je nieuwe systeem?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Het ziet er wel verdomd gelikt uit. Hoop dat mijn nieuwe systeem het gaat trekken
Hij ligt vandaag officieel in de winkels. Dus iedere winkel die games verkoopt zou hem moeten hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef L.Denninger het volgende:
Ligt ie al in de winkels ? (Zo ja, welke winkel(s) hebben 'm ?)
Chicks die gamenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef Elixabete het volgende:
Ik heb het spel binnen en het speelt SUPER!!!!!
Mijn ingame naam:
Username: VladimirPutin
Clantag: [RUS]
Clanname: Sovjet Union
Dat sowieso. Ik geef niet voor niks zoveel geld uitquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je even patsen met je nieuwe systeem?
[..]
Mijn systeem is toch ietsjes beterquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geef niet voor niks zoveel geld uit![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn systeem is toch ietsjes beter
Alleen het is geen intelquote:
Welnee, ik was wel benieuwd naar haar specs. Had haar ombouw project gezien maar niet echt gevolgd wat er inzat. Tering, dat moet een hoop stroom trekken zeg!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef L.Denninger het volgende:
omfg, een e-piemel contest tussen mensen waarvan er 1 geen piemel heeft
jupquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, ik was wel benieuwd naar haar specs. Had haar ombouw project gezien maar niet echt gevolgd wat er inzat. Tering, dat moet een hoop stroom trekken zeg!
Maar hij zal WiC wel goed kunnen spelen denk![]()
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geef niet voor niks zoveel geld uit![]()
Volgens mij was Play.com ook aardig goedkoop. Alleen geen idee hoe het daar zit met de betaling. Op GCShop.nl is de normale editie ¤38,50. Ook niet echt duur.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, ik zie de game bij cd-wow.com liggen voor maar 29E, maar volgens mij kan je daar alleen met CC betalen, en die heb ik niet. Iemand enig idee of er andere webshops zijn die WiC voor een vergelijkbare prijs 'weggeven'?
Wat voor melding bedoel je precies?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:24 schreef Droopie het volgende:
Krijgen jullie ook een waarschuwing als je de instelling van medium naar high verandert?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:47 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wat voor melding bedoel je precies?
Als ik iets verander aan de grafische troep krijg ik altijd een complimentje.
Ik heb er een screentje van gemaakt.
Zie hier:
[afbeelding]
volgende keer wel iets resizen he want je trekt het hele forum uit elkaar bobbiequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef Elixabete het volgende:
Ik heb het spel binnen en het speelt SUPER!!!!!
Mijn ingame naam:
Username: VladimirPutin
Clantag: [RUS]
Clanname: Sovjet Union
Fototjes van mijn pakketje:
Er zit ook een headsetje bij, maar die heb ik niet op de foto
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je clannaamquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:10 schreef r.liong het volgende:
[..]
volgende keer wel iets resizen he want je trekt het hele forum uit elkaar bobbie
Mooi man! Ik heb mijn SE ook binnen dus dat worden vele uurtjes plezier achter de PC!
Username: Ro007
Clantag: [USA]
Clanname: USEUF
een spaanse nederland met een voorkeur voor ruslandquote:
Je username is niet te vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:10 schreef r.liong het volgende:
[..]
volgende keer wel iets resizen he want je trekt het hele forum uit elkaar bobbie
Mooi man! Ik heb mijn SE ook binnen dus dat worden vele uurtjes plezier achter de PC!
Username: Ro007
Clantag: [USA]
Clanname: USEUF
Probably. Kijk anders of WiC via Steam te koop is, maybe...quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Jestrovic het volgende:
Ik heb gisteren het spel gedownpwnd. Tof spel
Ik wil het spel online spelen maar mijn CD/DVD-rom = kaput.![]()
Mijn vraag: is het mogelijk om alsnog online te spelen als ik het spel koop voor de serial code maar de bestanden van de ili-versie gebruik
ik zal je nu toevoegenquote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef Catch_me het volgende:
Mijn account, voeg me maar toe als je een keer wilt teamplayen ofzo (heb een headset).
Dualquote:Op maandag 24 september 2007 11:01 schreef L.Denninger het volgende:
Weet iemand of WiC gebruik maakt van meerdere cores ?
(Of is ie singlethreaded gemaakt ?)
Had net wat andere artikelen gevonden waaruit blijkt dat ze multithreaded zijn.quote:
Waarom een quadcore?quote:Op maandag 24 september 2007 12:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Had net wat andere artikelen gevonden waaruit blijkt dat ze multithreaded zijn.
Maar hoe kom jij erbij dat het slechts dual zou zijn ?
Ik lees net hier oa. dat ze zich daar niet toe beperkt hebben.
Naja, ik merk het straks wel, ik ga zo een quadcore halen.
Wie heeft het over de gemiddelde thuisgebruiker hier ?quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waarom een quadcore?
Zoiets haal je er toch niet uit
Alleen voor zware berekeningen en dat haalt de gemiddelde thuisgebruiker niet
Als je nu een CPU koopt zou je wel zot zijn voor iets minder dan Q-core te gaan.quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waarom een quadcore?
Zoiets haal je er toch niet uit
Alleen voor zware berekeningen en dat haalt de gemiddelde thuisgebruiker niet
goede tip, denk dat ik um daar ook maar vandaan ga halen. Ongekend lage prijsquote:Op maandag 24 september 2007 14:46 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Als je nu een CPU koopt zou je wel zot zijn voor iets minder dan Q-core te gaan.
Zo, WiC is een uurtje terug besteld bij cd-wow.com, was daar maar 29E, heb em over 5-7 dagen. Dan kom ik ook online oorlog voeren. Al mensen hier in een clan? Ik wil graag met de US/NATO gaan spelen. Ik heb de MP beta in de zomer vrij veel gespeeld, dus ik weet wel waar ik mee bezig ben
jup ik ben een clanleader.quote:Op maandag 24 september 2007 14:46 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Als je nu een CPU koopt zou je wel zot zijn voor iets minder dan Q-core te gaan.
Zo, WiC is een uurtje terug besteld bij cd-wow.com, was daar maar 29E, heb em over 5-7 dagen. Dan kom ik ook online oorlog voeren. Al mensen hier in een clan? Ik wil graag met de US/NATO gaan spelen. Ik heb de MP beta in de zomer vrij veel gespeeld, dus ik weet wel waar ik mee bezig ben
VS/NATOquote:Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef Richardfun het volgende:
AH Elixabete, ik wil voor de VS/NATO vechten, wij zullen dus nog wel degens kruisen binnenkort
Ik verspreid correct taalgebruik.quote:Op maandag 24 september 2007 18:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
VS/NATO
allemaal rotzooi.
We moeten dehet Communisme verspreiden
Ik krijg m'n exemplaar deze week binnen, dan gaan wij samen de 'red menace' te lijf in de multiplayer Spankyquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuk spelleke! Moet het nog steeds multiplayer proberen, maar de singleplayer speelt erg lekker weg! Om maar lekker kort door de bocht te zijn: Company of Heroes, maar dan zonder basis, en in de koude oorlog!
Nee hoor valt wel mee, hier staan 4 pc`s.quote:
Yup, over van vorige meuk... 4gb is ook niet nodig, WIn Xp herkent het niet eens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:49 schreef Richardfun het volgende:
4gb geheugen in een single core cpu?!?!?
Ik ken uberhaupt niemand die 4gb intern in z'n pc heeft zitten...
Nee hoor, maar ligt er aan waar je 64bit voor gaat inzetten. Bij filmproducties kan ik me daar iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:53 schreef Richardfun het volgende:
Ah, ok. Je hebt toch windows 64bit nodig voor zoveel geheugen?
Als je het zo brengt...quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuk spelleke! Moet het nog steeds multiplayer proberen, maar de singleplayer speelt erg lekker weg! Om maar lekker kort door de bocht te zijn: Company of Heroes, maar dan zonder basis, en in de koude oorlog!
Haha sterkte 14.gifquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Grotver, nu toch maar kopen dan, heb afleiding nodig nu een vrouwmens vrienden wilt zijn-geblaat. [afbeelding]
Koop het, speel het en reageer je af met airstrikes, thermonucleaire bommen, Hellfires, napalm strikes en artilleriequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Grotver, nu toch maar kopen dan, heb afleiding nodig nu een vrouwmens vrienden wilt zijn-geblaat. [afbeelding]
Amen to thatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:10 schreef Karrs het volgende:
Net uitgespeeld.
Dit is met afstand de beste en leukste RTS van de afgelopen jaren zeg. Wauw, ben heel erg onder de indruk.
Dank je.quote:
Meteen de Special Edition gekocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Koop het, speel het en reageer je af met airstrikes, thermonucleaire bommen, Hellfires, napalm strikes en artillerie
Alles kan kapot
In de SE zit een stukje echte Berlijnse muur, een WiC headset, een documentaire en ook eent rial voor vrienden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef QuoRocks het volgende:
Wat is dit een tof spel zeg.
Wat is er trouwens special aan de Special Edition?
Of het heet eigenlijk Collector's Edition..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef QuoRocks het volgende:
Wat is dit een tof spel zeg.
Wat is er trouwens special aan de Special Edition?
Hi, hi. Een paar Heavy Tanks up front (Leo 2A4quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Of het heet eigenlijk Collector's Edition..
Er zit in:Behind the Scenes DVD: The Making of WiC Stukje Berlijnse Muur Docu over de Berlijnse Muur van de History Channel op DVD Een Creative headset
In een mooie rode box.
Artillery is tof!! Missouri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |