met de Beta had ik het op 16X en alles op High/Ultra High en had een FPS van 120FPSquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Daarbij bedoel ik voor mij allle gewonen grafische schuivjes op oog maar AA uit of maar 2x.
Maar jij hebt natuurlijk wel een PWN-systeemquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef Elixabete het volgende:
[..]
met de Beta had ik het op 16X en alles op High/Ultra High en had een FPS van 120FPS
Ik heb het spel 3 weken geleden al gekocht via Dixons.nlquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef iruub het volgende:
Maar goed, ontopic: Wie gaat i.i.g. extra moeite doen om dit spel als eerste in huis te halen? D.w.z. een uurtje van je werk vrijnemen of wordt het gewoon bestellen via Bol.com danwel langslopen als je toevallig in de stad bent bij de MediaMarkt.![]()
Er zit ook een headset in en een USA, USSR vlag in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:47 schreef Ronhui het volgende:
collectors edtion lijkt mij goed... met dat stukje muur er in
Ik moet zeggen dat ik niet echt veel spellen koop meer... ik leen ze vooral....
Maar als de demo een gedeelte van mijn verwachtingen kan halen, dan verdiend dit spel zeker om gekocht te worden!
Ja, dat had ik gelezen... en geen eens zo gek duurder dan de andere.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:14 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Er zit ook een headset in en een USA, USSR vlag in.
bij mij exact andersom....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
ff los van het spel.
Ik moet elke keer nog kotsen als ik die rotkop van poetin zie.
Ben blij als ik met de VS of Navo de Russen de grond in kan boren met mijn WiC leger.
kan ook niet op gamespot. alle URL's met Game zijn er uit gefilterdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:10 schreef Proxzor het volgende:
Nog niks uit
edit: http://www.gamespot.com/event/download/world-in-conflict-demo/
een countdown.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:56 schreef Ronhui het volgende:
[..]
kan ook niet op gamespot. alle URL's met Game zijn er uit gefilterd
Daar zet toch ook echt het woord "Game" in hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef Ronhui het volgende:
las in de titel op games.fok.nl dat de demo om 18:00 uur vrij komt
daarom zag ik alleen de titel op de frontpagequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Daar zet toch ook echt het woord "Game" in hoor![]()
1200kB/squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef Richardfun het volgende:
hier staan wat mirrors, ik haal 250k/sec van Gamershell op het moment.
Core2Duo. E6600 is een type. Verouderd inmiddels. E6600 en 6000+ zijn net zo snel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef Devilnl het volgende:
C2D E6600 = ?
Dual Core van Pentium (6600mhz?)? offf?
Anyways ben hem nu ook aant downen.. zal deze post updaten. met een benchmarkje hiero met de zelfde settings als jou.
kijken of er nou veel verschil inzit
ik heb:
AMD X2 6000 (2x 3000mhz)
Geforce XFX 8800Ultra
en ook 2gig ram (double channel.. of pair.. weet ik het hoe dat heet)
Tja, dat heb je nu eenmaal met pc's... In november 2006 was ie state of the artquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Core2Duo. E6600 is een type. Verouderd inmiddels. E6600 en 6000+ zijn net zo snel.
Driver?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef Richardfun het volgende:
Wtf, hier liep het beroerd met alles op Max. 2.4Ghz dual core van amd, 2gb ram, 8800gts.
De meest recente non beta drivers van Nvidia, 162.22.quote:
Proberen waard zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:14 schreef Richardfun het volgende:
[..]
De meest recente non beta drivers van Nvidia, 162.22.
Hmm, misschien moet ik de DX10 rendering juist uitzetten, zou dat helpen?
Tis niet echt te vergelijken (ik ken tenminste geen games waarmee het zou kunnen). Ik vind het voor het genre een vrij (r)evolutionare manier van spelen. Demo uitgespeeld btw. Hectisch, intens, helemaal topquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:42 schreef popolon het volgende:
Is het wat? Te vergelijken met Company of Heroes een beetje?
Ok, toch ff binnenhalen dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:08 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Tis niet echt te vergelijken (ik ken tenminste geen games waarmee het zou kunnen). Ik vind het voor het genre een vrij (r)evolutionare manier van spelen. Demo uitgespeeld btw. Hectisch, intens, helemaal top
Je moet wel eerst units droppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:36 schreef Devilnl het volgende:
ik snap helemaal niks van die demo tbh.
Ik heb tutorial gedaan.. helemaal top..
Kom je in de 1e missie. kan niks maar dan ook NIKS selecteren..
wtf?
Bug of.. iets anders vaagss
Zoo jammer weer
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:36 schreef Devilnl het volgende:
ik snap helemaal niks van die demo tbh.
Ik heb tutorial gedaan.. helemaal top..
Kom je in de 1e missie. kan niks maar dan ook NIKS selecteren..
wtf?
Bug of.. iets anders vaagss
Zoo jammer weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |