heb de Collectors Edition 3 weken geleden al besteld en betaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef ihugster het volgende:
Ik heb net ff gegoogled en ik ga dus die SE bestellen want vind het wel gaaf.
Wie gaat ook de Special Edition bestellen?![]()
je moet ze eerst selecteren rechtsbovenin, en dan droppen, duurt 20sec ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:36 schreef Devilnl het volgende:
ik snap helemaal niks van die demo tbh.
Ik heb tutorial gedaan.. helemaal top..
Kom je in de 1e missie. kan niks maar dan ook NIKS selecteren..
wtf?
Bug of.. iets anders vaagss
Zoo jammer weer
Heb de demo dan nog niet uitgespeeld, maar het is zeker hectisch. Ook wel leuk dat je goed moet kiezen welke units je laat deployen. En napalm.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:41 schreef Devilnl het volgende:
righty demo ook uitgespeelt..
Tis wel lekker uitgebreid spel etc.
en idd heerlijk hectisch
Gaat wel snel allemaal
Er zijn problemen met bepaalde Nvidia drivers, nieuwste moeten het probleem oplossen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:50 schreef Richardfun het volgende:
*snif* Een van de tofste games van het jaar, en hij wil maar niet lekker draaien. Waarom doet Bioshock het op max settings prima, en loopt dit nog schokkerig op medium. Sure, andere spellen maar beiden grafisch zwaar dus snap het gigantische verschil echt niet.
YES! Als dit de boel oplost ben je mijn heldquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:12 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Er zijn problemen met bepaalde Nvidia drivers, nieuwste moeten het probleem oplossen.
http://tweakers.net/meukt(...)are-163.11-beta.html
November komt ie pas uit.quote:Op zondag 2 september 2007 00:59 schreef Camplo het volgende:
Issie al uit ofwat?
Wat zijn je specs dan eigenljik?quote:Op zondag 2 september 2007 21:52 schreef Richardfun het volgende:
Kutzooi, zelfs met die nieuwe drivers haal ik op 'very low' settings zelfs maar 13fps gemiddeld, met een max van 25, en een minimum van 3.
AMD dualcore van 2Ghz, 2GB geheugen en een 8800GTS...quote:Op maandag 3 september 2007 06:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat zijn je specs dan eigenljik?
Ik heb hem al besteld via bol.... hoop m die dag of misschien al wat vroeger te krijgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef ihugster het volgende:
Ik heb net ff gegoogled en ik ga dus die SE bestellen want vind het wel gaaf.
Wie gaat ook de Special Edition bestellen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |