heb de Collectors Edition 3 weken geleden al besteld en betaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef ihugster het volgende:
Ik heb net ff gegoogled en ik ga dus die SE bestellen want vind het wel gaaf.
Wie gaat ook de Special Edition bestellen?![]()
je moet ze eerst selecteren rechtsbovenin, en dan droppen, duurt 20sec ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:36 schreef Devilnl het volgende:
ik snap helemaal niks van die demo tbh.
Ik heb tutorial gedaan.. helemaal top..
Kom je in de 1e missie. kan niks maar dan ook NIKS selecteren..
wtf?
Bug of.. iets anders vaagss
Zoo jammer weer
Heb de demo dan nog niet uitgespeeld, maar het is zeker hectisch. Ook wel leuk dat je goed moet kiezen welke units je laat deployen. En napalm.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:41 schreef Devilnl het volgende:
righty demo ook uitgespeelt..
Tis wel lekker uitgebreid spel etc.
en idd heerlijk hectisch
Gaat wel snel allemaal
Er zijn problemen met bepaalde Nvidia drivers, nieuwste moeten het probleem oplossen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:50 schreef Richardfun het volgende:
*snif* Een van de tofste games van het jaar, en hij wil maar niet lekker draaien. Waarom doet Bioshock het op max settings prima, en loopt dit nog schokkerig op medium. Sure, andere spellen maar beiden grafisch zwaar dus snap het gigantische verschil echt niet.
YES! Als dit de boel oplost ben je mijn heldquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:12 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Er zijn problemen met bepaalde Nvidia drivers, nieuwste moeten het probleem oplossen.
http://tweakers.net/meukt(...)are-163.11-beta.html
November komt ie pas uit.quote:Op zondag 2 september 2007 00:59 schreef Camplo het volgende:
Issie al uit ofwat?
Wat zijn je specs dan eigenljik?quote:Op zondag 2 september 2007 21:52 schreef Richardfun het volgende:
Kutzooi, zelfs met die nieuwe drivers haal ik op 'very low' settings zelfs maar 13fps gemiddeld, met een max van 25, en een minimum van 3.
AMD dualcore van 2Ghz, 2GB geheugen en een 8800GTS...quote:Op maandag 3 september 2007 06:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat zijn je specs dan eigenljik?
Ik heb hem al besteld via bol.... hoop m die dag of misschien al wat vroeger te krijgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef ihugster het volgende:
Ik heb net ff gegoogled en ik ga dus die SE bestellen want vind het wel gaaf.
Wie gaat ook de Special Edition bestellen?![]()
Open je taskmanager en sluit alles af wat je niet nodig hebt, je moet dan ongeveer 17 processen over houden die windows echt nodig heeft, probeer het dan nog eens.quote:Op maandag 3 september 2007 10:12 schreef Richardfun het volgende:
[..]
AMD dualcore van 2Ghz, 2GB geheugen en een 8800GTS...
Dat heb ik uiteraard al gedaan, maar er zit ook verdacht weinig verschil tussen de average fps op high en op very low, zit maar iets van 6fps verschil in. Moet een driver probleem zijn, kan niet anders...quote:Op woensdag 5 september 2007 08:05 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Open je taskmanager en sluit alles af wat je niet nodig hebt, je moet dan ongeveer 17 processen over houden die windows echt nodig heeft, probeer het dan nog eens.
Ik heb een amd toledo x2@2900, 2 GB en een 8800GTX alles draait bij mij prima op high, dan moet het bij jou op low of medium ook goed kunnen werken.
waar en voor hoeveel?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:21 schreef Hansol het volgende:
Ook maar is besteld , begin de demo map (online) echt zat te worden best saaie map in Beta waren de 2 (3 preorder) maps beter.
Ook geprobeerd. Helaas...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:30 schreef Merovingian het volgende:
163.44 al geprobeerd? Ik zie dat je 163.11 hebt geprobeerd, maar die zijn helemaal niet de laatste. Met 163.44 is Bioshock bijvoorbeeld ook goed te spelen, eerdere versies niet.
Linkje
Haha dat ben ik zeker met je eensquote:Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef Richardfun het volgende:
True. Ik ga Sierra maar een mailtje sturen want de kans dat zij het probleem (pogen) te fixen met een patch is groter dan de kans dat nvidia ooit uberhaupt eens zal reageren op een mail van mij...
Ja, draai Vista. Heb geprobeerd een dualboot met XP erop te gooien maar for some reason lukte dat elke keer niet. Installeren ging wel, maar XP opstarten daarna lukte niet, kreeg ik een melding dat er files miste of corrupt waren of zo..quote:Op donderdag 6 september 2007 17:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Haha dat ben ik zeker met je eens![]()
Draai je trouwens op Vista?
Ik heb dual boot OS (XP/Vista) en XP speel ik meeste spellen onder (Halo2 en lost Planet daargelaten, maar lost planet is zo rukbesturing dat ik dat heb weggedaan).
Doe eens eerst XP installeren en dan Vistaquote:Op zondag 9 september 2007 10:14 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ja, draai Vista. Heb geprobeerd een dualboot met XP erop te gooien maar for some reason lukte dat elke keer niet. Installeren ging wel, maar XP opstarten daarna lukte niet, kreeg ik een melding dat er files miste of corrupt waren of zo..
Zou inderdaad een stuk beter moeten lopen. Zelf heb ik:quote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef Richardfun het volgende:
Zo, da's ook geen kinderachtig systeem. Maar toch, het zou hier dan wel beter moeten lopen dan het doet... Ah well, ik wacht de full version af.
Netjes, dat haal ik er dan weer niet uit. Al las ik dat Ati-kaarten nog wat minder lopen in WiC. Al heeft mijn processor daar ook een hand in. Een Core 2 Duo is een stuk beter met games dan mijn X2. Bij mij zakt hij bij die Nuke terug naar 9 FPS.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:02 schreef Camplo het volgende:
Ik had die benchmark gisteren gedaan.
Minimum was dacht ik 19 en average was 49 FPS.
In het spel zelf beetje zitten rondneuzelen enzo maar niks meegemaakt.
Toen die tactical nuke viel zakte ie 1x terug naar 20 ongeveer.
Je processor zou niet de hoofdoorzaak moeten zijn. Mijn videokaart is normaal gesproken vergelijkbaar met een 8800 GTS en die draait wel goed op high. En qua processorkracht schelen we nou niet zo heel veel. Ik weet niet of je DX10 aan hebt staan? Anders zou ik eens proberen dat uit te zetten.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:16 schreef Richardfun het volgende:
Ah, misschien dat m'n AMD dual core een deel van het probleem is, dat de Intel's beter zijn? Hij draait nu op 2Ghz, moeite waard om eens te kijken wat voor prestaties ik krijg als ik hem overklok naar 2.5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |