Moet je even patsen met je nieuwe systeem?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Het ziet er wel verdomd gelikt uit. Hoop dat mijn nieuwe systeem het gaat trekken
Hij ligt vandaag officieel in de winkels. Dus iedere winkel die games verkoopt zou hem moeten hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef L.Denninger het volgende:
Ligt ie al in de winkels ? (Zo ja, welke winkel(s) hebben 'm ?)
Chicks die gamenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef Elixabete het volgende:
Ik heb het spel binnen en het speelt SUPER!!!!!
Mijn ingame naam:
Username: VladimirPutin
Clantag: [RUS]
Clanname: Sovjet Union
Dat sowieso. Ik geef niet voor niks zoveel geld uitquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je even patsen met je nieuwe systeem?
[..]
Mijn systeem is toch ietsjes beterquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geef niet voor niks zoveel geld uit![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn systeem is toch ietsjes beter
Alleen het is geen intelquote:
Welnee, ik was wel benieuwd naar haar specs. Had haar ombouw project gezien maar niet echt gevolgd wat er inzat. Tering, dat moet een hoop stroom trekken zeg!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef L.Denninger het volgende:
omfg, een e-piemel contest tussen mensen waarvan er 1 geen piemel heeft
jupquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, ik was wel benieuwd naar haar specs. Had haar ombouw project gezien maar niet echt gevolgd wat er inzat. Tering, dat moet een hoop stroom trekken zeg!
Maar hij zal WiC wel goed kunnen spelen denk![]()
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geef niet voor niks zoveel geld uit![]()

Volgens mij was Play.com ook aardig goedkoop. Alleen geen idee hoe het daar zit met de betaling. Op GCShop.nl is de normale editie ¤38,50. Ook niet echt duur.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, ik zie de game bij cd-wow.com liggen voor maar 29E, maar volgens mij kan je daar alleen met CC betalen, en die heb ik niet. Iemand enig idee of er andere webshops zijn die WiC voor een vergelijkbare prijs 'weggeven'?
Wat voor melding bedoel je precies?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:24 schreef Droopie het volgende:
Krijgen jullie ook een waarschuwing als je de instelling van medium naar high verandert?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:47 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wat voor melding bedoel je precies?
Als ik iets verander aan de grafische troep krijg ik altijd een complimentje.
Ik heb er een screentje van gemaakt.
Zie hier:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |