quote:Op donderdag 6 september 2007 23:32 schreef Elixabete het volgende:
de Cooler raakt NET NIET de zijdeur.
Er zit 2mm ruimte tussen.
schaf snellere internet aan!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef buitenbeentje het volgende:
Sodeju man, maak die plaatjes eens wat kleiner.![]()
Moet IK sneller internet aanschaffen omdat JIJ te lui bent je plaatjes te verkleinen?quote:
http://www.scythe-usa.com/product/cpu/024/scinf1000.htmlquote:Op donderdag 6 september 2007 23:44 schreef Geqxon het volgende:
Die cooler, werkt die ook op een S370 proc?
ik ga morgen met de server beginnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef Athmozz het volgende:
tvp.
bwah patserig, ze heeft niet eens raptors zitten, iets wat toch ook als patserschijven aanzien wordt
(wat idd niet wegneemt dat er wel best duur gerief in die pc zit).
Ik wacht al op de pics van het serverproject...
ja, anders zou je het internet wel kunnen afschaffen met die redenatie.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Moet IK sneller internet aanschaffen omdat JIJ te lui bent je plaatjes te verkleinen?![]()
Hij zou hier thumbnails neer kunnen zetten zodat degenen die zijn gepruts in volle glorie willen aanschouwen een afbeelding op groot formaat kunnen bewonderen. Maar zolang hij dat niet doet blijft hij een luie kneus.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ja, anders zou je het internet wel kunnen afschaffen met die redenatie.
a. het is een zijquote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Hij zou hier thumbnails neer kunnen zetten zodat degenen die zijn gepruts in volle glorie willen aanschouwen een afbeelding op groot formaat kunnen bewonderen. Maar zolang hij dat niet doet blijft hij een luie kneus.
Perfect.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:53 schreef Elixabete het volgende:
ik heb voor de zeikerd de fotos aangepast.
dat schermpje heb ik uit staan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:19 schreef Buschetta het volgende:
Leuk hoor
Vraagje wat doet dat grote schermpje ? Is dat om je cpu, fan snelheid en temperatuur te meten ?
Mod zou ik het niet willen noemen.
er komt nog meer geheugen in. de geheugen wat er nu inzit (nieuw gekocht zie boven) gaat over 3 weken er weer uit en dan komt er ander geheugen in (2 setjes van deze: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IBIEMF )quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:42 schreef Paramnesia het volgende:
netjes afgewerkt.. Wat ga je er nog meer aan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |