Tja het was toevallig een wekker.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:10 schreef -Nielz- het volgende:
Heheh, mooi gedaan inderdaad. Maar ik snap niet helemaal waarom je er een wekker ingebouwd hebt.
ja natuurlijk,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef Paramnesia het volgende:
Een tip, wel plexiglas voor de opningen zetten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef -Nielz- het volgende:
Het kan natuurlijk wel handig zijn wanneer je aan het internetten bent en iemand vraagt aan je hoe laat het is. Kwestie van een blik onder je bureau werpen![]()
Of je bouwt em om zodat ie de temperatuur van je CPU weergeeftquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef -Nielz- het volgende:
Het kan natuurlijk wel handig zijn wanneer je aan het internetten bent en iemand vraagt aan je hoe laat het is. Kwestie van een blik onder je bureau werpen![]()
Ik heb het ook gedaan voor de nacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef -Nielz- het volgende:
Een display van 16CM langquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je bouwt em om zodat ie de temperatuur van je CPU weergeeft
Of je laat de wekker afgaan als murp weer een kuttopic heeft geopendquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef murp het volgende:
en als je wekker afgaat, dan gaat je pc aan en start internet op, gelijk door naar fok!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef murp het volgende:
en als je wekker afgaat, dan gaat je pc aan en start internet op, gelijk door naar fok!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef murp het volgende:
vanavond weer, voordat ik ga slapen..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je laat de wekker afgaan als murp weer een kuttopic heeft geopend
Je kan hem ook af laten gaan als waarschuwing dat Dirkh weer actief is met slotjes zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je laat de wekker afgaan als murp weer een kuttopic heeft geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |