Tja het was toevallig een wekker.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:10 schreef -Nielz- het volgende:
Heheh, mooi gedaan inderdaad. Maar ik snap niet helemaal waarom je er een wekker ingebouwd hebt.
ja natuurlijk,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef Paramnesia het volgende:
Een tip, wel plexiglas voor de opningen zetten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef -Nielz- het volgende:
Het kan natuurlijk wel handig zijn wanneer je aan het internetten bent en iemand vraagt aan je hoe laat het is. Kwestie van een blik onder je bureau werpen![]()
Of je bouwt em om zodat ie de temperatuur van je CPU weergeeftquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef -Nielz- het volgende:
Het kan natuurlijk wel handig zijn wanneer je aan het internetten bent en iemand vraagt aan je hoe laat het is. Kwestie van een blik onder je bureau werpen![]()
Ik heb het ook gedaan voor de nacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef -Nielz- het volgende:
Een display van 16CM langquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je bouwt em om zodat ie de temperatuur van je CPU weergeeft
Of je laat de wekker afgaan als murp weer een kuttopic heeft geopendquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef murp het volgende:
en als je wekker afgaat, dan gaat je pc aan en start internet op, gelijk door naar fok!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef murp het volgende:
en als je wekker afgaat, dan gaat je pc aan en start internet op, gelijk door naar fok!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef murp het volgende:
vanavond weer, voordat ik ga slapen..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je laat de wekker afgaan als murp weer een kuttopic heeft geopend
Je kan hem ook af laten gaan als waarschuwing dat Dirkh weer actief is met slotjes zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je laat de wekker afgaan als murp weer een kuttopic heeft geopend
Problemen mee?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:07 schreef murp het volgende:
je kan ook zo zien dat het door vrouwenhanden is gemaakt
Nou ik zou willen dat ik dat kon hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:07 schreef murp het volgende:
je kan ook zo zien dat het door vrouwenhanden is gemaakt
Als je op de kermis werkt, that is!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Tof.
Tja. Misschien vind ik 'm mooi als hij uit staat, 's nachts... :Squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:52 schreef Elixabete het volgende:
und hier de computer bij nacht:
[afbeelding]
[afbeelding]
is nog niet helemaal afquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Leia het volgende:
Overkill. En niet zo heel mooi afgewerkt![]()
Dat heeft de wekker al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:05 schreef Leia het volgende:
[..]
Doe een dunne laag plexiglas voor de wekker en andere gaten![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:52 schreef Elixabete het volgende:
und hier de computer bij nacht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaten afgetekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind hem niet zo mooi, maar dat komt omdat het mijn smaak niet is. Ik hou van strak, eenvoudig (qua uiterlijk dan, technisch mag het wel complex zijn) en degelijk, dus ik vind de kast nu veel te druk.
Hoe heb je de mod gemaakt? Waar heb je de gaten mee gezaagd? Want die zien er erg strak uit. Heb je de aansturing van de klok zelf ontworpen? Vertel eens wat meer er over.
en als je van allerlei kleuren houd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij kun je beter 1 kleur aanhouden, dat maakt het geheel estethisch wat mooier.
Je bent toch geen fucking hippie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:10 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en als je van allerlei kleuren houd?
neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je bent toch geen fucking hippie.
Mooi om te zien dat je zo'n fascist heb als avatar dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:21 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nee
ik ben een Bask
ROOD WIT GROEN!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je zo'n fascist heb als avatar dan.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking, jij bent ergens in 't anarchisme blijven hangen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je zo'n fascist heb als avatar dan.
Zeker niet, Anarchisme werkt namelijk gewoon niet met de mensheid dus dat kun je beter achterwegen laten dan het te achtervolgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:28 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking, jij bent ergens in 't anarchisme blijven hangen.![]()
open er een topic over zodat mijn topic niet bevuilt wordtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeker niet, Anarchisme werkt namelijk gewoon niet met de mensheid dus dat kun je beter achterwegen laten dan het te achtervolgen.
Sorry dat ie hapte.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
open er een topic over zodat mijn topic niet bevuilt wordt
Ja, dit heb ik pas 300.000 keer gezien ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:43 schreef kraakvandaal het volgende:
Het idee achter de kast is gewoon orgineel.![]()
Jij moet niet lullen met je strakke Mac.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik pas 300.000 keer gezien ofzo.
Een paar gaatjes en een decoupeerzaag doet wonderen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:23 schreef Elixabete het volgende:
Gaten erin geboord (jup honderden gaatjes)
of af laten tellen en dat de PC dan uitgaat ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:47 schreef Walter81 het volgende:
Ziet er mooi uit hoor![]()
Dat display doet me denken aan zo'n tijdbom als in de films, die je dan af ziet tellen.
(misschien in t echt ook wel, maar heb nooit een tijdbom IRL gezien)
Zou ook wel tof zijn, als hij aftelt
Mja wordt zo prijzig, als je telkens je moederbord opblaast dan
Maar serieus, mooi gedaan hoor. Zo is t tenminste echt een pc voor een meisje, met die kleuren.
Dat is met alles zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:35 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Een paar gaatjes en een decoupeerzaag doet wonderen.
quote:
deprimerend liedjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:57 schreef Elixabete het volgende:
[..]![]()
vertaling:
Squadron of my playful thoughts
It knows no fence, no barrier
I can’t hold back those valiant racers
Let them fly, let them fly
My thoughts, my racers
There’s no need to heel you
You’re going at a breakneck speed
And you care not for bridle
Chorus
My thoughts, my racers
Such as sparks will light up this night
Squadron of my playful thoughts
Outruns the madness of drunken winds
No one can hold me back
My thoughts will take me far away
Maybe I will not come back
With no regret, no regret
Oh, my fleeting thoughts
Such as years you’re passing by
From dawn to dusk, from dusk and through the night
You’re rushing away
die klok is nog intact, ik kan ook de wekker instellen en dan af laten gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:31 schreef dikkedorus het volgende:
Is die klok nog helemaal intact (Behalve behuizing?) Heb je ook gewoon een 220 V aansluiting erop?
Of kon je hem heel stoer op je voeging aansluiten.
als je goed kijktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:31 schreef dikkedorus het volgende:
Is die klok nog helemaal intact (Behalve behuizing?) Heb je ook gewoon een 220 V aansluiting erop?
Of kon je hem heel stoer op je voeging aansluiten.
ja 9 volt jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:37 schreef dikkedorus het volgende:
Is dat een 9Volt blokje? Dan kan je het heel mooi op je voeding aansluiten. (Maar dan gaat ie wel uit als je PC uitstaat. D'oh! Anders hang je er een 9-volt oplaadbare accu aan. (maar dat is denk ik te veel moeite)
speciaal voor jou 1 kleur:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij kun je beter 1 kleur aanhouden, dat maakt het geheel estethisch wat mooier.
(licht schakelaartjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:40 schreef dikkedorus het volgende:
Niet laten opjagen, gewoon alle kleurtjes aan. Ik vind het wel erg hip met al die kleurtjes
Mijn drie lampjes bovenaan het toetsenbord (NumLock, CapsLock en ScrollLock) reageren op de muziek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:42 schreef murp het volgende:
je heb zeg maar met kerst toch die lampjes die een deuntje naflikkeren? misschien iets voor jou?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn drie lampjes bovenaan het toetsenbord (NumLock, CapsLock en ScrollLock) reageren op de muziek.![]()
![]()
Veel mooier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
speciaal voor jou 1 kleur:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn drie lampjes bovenaan het toetsenbord (NumLock, CapsLock en ScrollLock) reageren op de muziek.![]()
![]()
quote:
Wat?!quote:
quote:
Ik haal mijn kuiken er maar weer eens bij (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |