en als je van allerlei kleuren houd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij kun je beter 1 kleur aanhouden, dat maakt het geheel estethisch wat mooier.
Je bent toch geen fucking hippie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:10 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en als je van allerlei kleuren houd?
neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je bent toch geen fucking hippie.
Mooi om te zien dat je zo'n fascist heb als avatar dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:21 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nee
ik ben een Bask
ROOD WIT GROEN!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je zo'n fascist heb als avatar dan.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking, jij bent ergens in 't anarchisme blijven hangen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je zo'n fascist heb als avatar dan.
Zeker niet, Anarchisme werkt namelijk gewoon niet met de mensheid dus dat kun je beter achterwegen laten dan het te achtervolgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:28 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking, jij bent ergens in 't anarchisme blijven hangen.![]()
open er een topic over zodat mijn topic niet bevuilt wordtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeker niet, Anarchisme werkt namelijk gewoon niet met de mensheid dus dat kun je beter achterwegen laten dan het te achtervolgen.
Sorry dat ie hapte.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
open er een topic over zodat mijn topic niet bevuilt wordt
Ja, dit heb ik pas 300.000 keer gezien ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:43 schreef kraakvandaal het volgende:
Het idee achter de kast is gewoon orgineel.![]()
Jij moet niet lullen met je strakke Mac.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik pas 300.000 keer gezien ofzo.
Een paar gaatjes en een decoupeerzaag doet wonderen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:23 schreef Elixabete het volgende:
Gaten erin geboord (jup honderden gaatjes)
of af laten tellen en dat de PC dan uitgaat ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:47 schreef Walter81 het volgende:
Ziet er mooi uit hoor![]()
Dat display doet me denken aan zo'n tijdbom als in de films, die je dan af ziet tellen.
(misschien in t echt ook wel, maar heb nooit een tijdbom IRL gezien)
Zou ook wel tof zijn, als hij aftelt
Mja wordt zo prijzig, als je telkens je moederbord opblaast dan
Maar serieus, mooi gedaan hoor. Zo is t tenminste echt een pc voor een meisje, met die kleuren.
Dat is met alles zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:35 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Een paar gaatjes en een decoupeerzaag doet wonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |