quote:Op donderdag 6 september 2007 23:32 schreef Elixabete het volgende:
de Cooler raakt NET NIET de zijdeur.
Er zit 2mm ruimte tussen.
schaf snellere internet aan!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef buitenbeentje het volgende:
Sodeju man, maak die plaatjes eens wat kleiner.![]()
Moet IK sneller internet aanschaffen omdat JIJ te lui bent je plaatjes te verkleinen?quote:
http://www.scythe-usa.com/product/cpu/024/scinf1000.htmlquote:Op donderdag 6 september 2007 23:44 schreef Geqxon het volgende:
Die cooler, werkt die ook op een S370 proc?
ik ga morgen met de server beginnen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef Athmozz het volgende:
tvp.
bwah patserig, ze heeft niet eens raptors zitten, iets wat toch ook als patserschijven aanzien wordt
(wat idd niet wegneemt dat er wel best duur gerief in die pc zit).
Ik wacht al op de pics van het serverproject...
ja, anders zou je het internet wel kunnen afschaffen met die redenatie.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Moet IK sneller internet aanschaffen omdat JIJ te lui bent je plaatjes te verkleinen?![]()
Hij zou hier thumbnails neer kunnen zetten zodat degenen die zijn gepruts in volle glorie willen aanschouwen een afbeelding op groot formaat kunnen bewonderen. Maar zolang hij dat niet doet blijft hij een luie kneus.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ja, anders zou je het internet wel kunnen afschaffen met die redenatie.
a. het is een zijquote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Hij zou hier thumbnails neer kunnen zetten zodat degenen die zijn gepruts in volle glorie willen aanschouwen een afbeelding op groot formaat kunnen bewonderen. Maar zolang hij dat niet doet blijft hij een luie kneus.
Perfect.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:53 schreef Elixabete het volgende:
ik heb voor de zeikerd de fotos aangepast.
dat schermpje heb ik uit staan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:19 schreef Buschetta het volgende:
Leuk hoor
Vraagje wat doet dat grote schermpje ? Is dat om je cpu, fan snelheid en temperatuur te meten ?
Mod zou ik het niet willen noemen.
er komt nog meer geheugen in. de geheugen wat er nu inzit (nieuw gekocht zie boven) gaat over 3 weken er weer uit en dan komt er ander geheugen in (2 setjes van deze: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IBIEMF )quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:42 schreef Paramnesia het volgende:
netjes afgewerkt.. Wat ga je er nog meer aan doen?
Party pooper.quote:Op zondag 9 september 2007 01:05 schreef junkiesietze het volgende:
jezus dit is toch geen casemod
dit is gewoon wat pre-modded zooi in je past proppen met een wekker erbij
dat hier al 2 topics over zijn
[afbeelding]
dit is toch veel vetter
3 soorten?quote:Op zondag 9 september 2007 01:06 schreef junkiesietze het volgende:
en 3 soorten geheugen in je pcdraai is een memtest
wedden dat je pc vol met fouten zit
Nu wel ja.quote:Op zondag 9 september 2007 02:13 schreef Elixabete het volgende:
[..]
3 soorten?
Hmm er zit alleen OCZ in
Eigenlijk wel mee eens, op GoT staan echt de betere projecten wat dat betreft, maar dit topic is in ieder geval een goed begin op Fok!.quote:Op zondag 9 september 2007 01:05 schreef junkiesietze het volgende:
Is ook niet echt een case modquote:Op zondag 9 september 2007 01:05 schreef junkiesietze het volgende:
dat hier al 2 topics over zijn
[afbeelding]
dit is toch veel vetter
Ik denk dat die Antec P182 stiller/koeler is hoor.quote:
Wat jij hier post is ook geen casemod.quote:Op zondag 9 september 2007 04:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Is ook niet echt een case mod![]()
Vandaag voor m'n vriendin in elkaar geschroefd/gezaagd en gespoten....
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is dus een authentieke casemod... Alles getweakt overgeclocked en gefinetuned..
alleen de drive nog zwart spuiten en klaar
Maar laat elixabete gewoon genieten van haar nieuwe pc. casemod of niet
Ik verbouw een PC nogal eens en dan vind ik die Antec een onhandige kast.quote:Op zondag 9 september 2007 04:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat die Antec P182 stiller/koeler is hoor.De P180 is speciaal voor dat doel ontworpen door een aantal experts op het gebied van stille PC's.
Leg eens uit waarom niet dan?quote:Op zondag 9 september 2007 04:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat jij hier post is ook geen casemod.
In de letterlijke zin van het woord misschien niet. In de algemene aanvaarde betekenis van het woord juist wel hoor.quote:Op zondag 9 september 2007 04:45 schreef Geqxon het volgende:
Wat jij hier post is ook geen casemod.
Qua inbouwen etc? Of mod je de PC ook echt? Qua inbouw is het inderdaad een pokkekast, om alles netjes in te bouwen ben je zo 4 uur bezig.quote:Op zondag 9 september 2007 04:46 schreef schvvmert het volgende:
Ik verbouw een PC nogal eens en dan vind ik die Antec een onhandige kast.![]()
Ik verander snel van hardware en dan is zo'n Lian-Li ideaal.quote:Op zondag 9 september 2007 04:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Qua inbouwen etc? Of mod je de PC ook echt? Qua inbouw is het inderdaad een pokkekast, om alles netjes in te bouwen ben je zo 4 uur bezig.
Eigengemaakte case dus?quote:Op zondag 9 september 2007 04:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is het de modificatie van een case? Nee.
Oeh, dat is wel gaaf. Ik heb laatst naar een dual-opteron systeem gekeken. Wat een aanslag op de portemonnee.quote:Op zondag 9 september 2007 05:00 schreef schvvmert het volgende:
Heb nog wel een mooie servercube staan waar ik weer een dikke Quadcore in ga bouwen.![]()
[afbeelding]
De cube is al dubbel watergekoeld gemaakt voor een socket 478 Pentium 4 die inmiddels al volkomen achterhaald is.quote:Op zondag 9 september 2007 05:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel gaaf. Ik heb laatst naar een dual-opteron systeem gekeken. Wat een aanslag op de portemonnee.Of bedoel je quadcore in de zin van de Intel Qxxxx?
Het zou me verwonderen dat die stiller is dan de LianLi's hoor, als je een LianLi classical Silent koopt heb je zowat het beste dat op de markt is (zéker kwalitatief toch een stuk beter dan een antec). Die Antec P182 heeft bevoorbeeld geen omgekeerde mounting van je moederbord, iets waarmee je systeem stiller te houden is doordat de hitte van je videokaart niet rond je vgakaart blijft hangen, maar er direct uit kan.quote:Op zondag 9 september 2007 04:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat die Antec P182 stiller/koeler is hoor.De P180 is speciaal voor dat doel ontworpen door een aantal experts op het gebied van stille PC's.
quote:
Ik heb hier zelf een LianLi PC201B staan, en ik moet zeggen dat die case gewoon superstevig aanvoelt. Ik ben juist blij dat het een volledig alu case is, ze weegt nu al 14 kilo voor enkel de case, maak dat uit staal en je mag het gewicht van de case al op een 25à30kg voor de case alleen rekenenquote:Op zondag 9 september 2007 22:34 schreef McKillem het volgende:
Sorry, maar ik vind de LianLi doorgaans maar een Mac afteksel. Bovendien vind ikzelf al dat aluminium verre van ideaal. (niet zo stevig e.d.) Toen ik op de td in een pcwinkel werkte moest ik regelmatig pc's in lian li's bouwen. Ik vind het maar gare kasten.
De overeenkomst met een Mac ontgaat me volledig.quote:Op zondag 9 september 2007 22:34 schreef McKillem het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind de LianLi doorgaans maar een Mac afteksel. Bovendien vind ikzelf al dat aluminium verre van ideaal. (niet zo stevig e.d.) Toen ik op de td in een pcwinkel werkte moest ik regelmatig pc's in lian li's bouwen. Ik vind het maar gare kasten.
Coolermaster vind ik veel beter. Ziet er mss in minder tof uit maar zijn stil en stevig. En nog goedkoper dan een lian li ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |