Ach, mijn HD2900XT knalt er met 1280×1024 en 4×AA en 16× AF toch wel 7 fps uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:07 schreef Biogarde het volgende:
Voor mensen met een GTS en die DX 10 willen draaien in WIC:
Reso: 1280 x 1024 en je kan knallen met 19fps![]()
http://www.hardware.info/(...)ce_bij_DirectX_10/10
Daar zit ik dan met m'n GTS![]()
Ik zou eerst bepaalde effecten proberen uit te zetten. Maar dan voornamelijk dingen als wolken, reflecties van wolken in het water en soft shadows. Laatstgenoemde wil nogal eens veel FPS vreten. En ik zou gewoon voor DX9 gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, misschien moet ik dan ook maar afstand doen van de 1440x900 resolutie. Wat weegt zwaarder, effecten of zo'n resolutie?
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:07 schreef Biogarde het volgende:
Voor mensen met een GTS en die DX 10 willen draaien in WIC:
Reso: 1280 x 1024 en je kan knallen met 19fps![]()
http://www.hardware.info/(...)ce_bij_DirectX_10/10
Daar zit ik dan met m'n GTS![]()
Binnenkort maar eens online spelen. met de demo nog niet geprobeerd. Wil eerst atlijd de singleplayer uitspelenquote:Op donderdag 20 september 2007 08:10 schreef Catch_me het volgende:
Hebben meer mensen hem al in de winkels gehaald? Bij Dynabyte in Rotterdam werd ie gisteren al onder de toonbank verkocht en heb ik dus voor 45 euro een toffe game gehaaldOp het moment zijn er wel alleen US servers dus je zit met schijt amerikanen opgescheept
![]()
Als iemand een keer online wilt spelen, m'n nickname is Rainmaker in dat spel![]()
Hoe dat zo? Ik lees alleen maar goede reviews en zo en het zou wel helpen als er genoemd werd wat tegen (kan) vallen voordat ik en anderen het spel gaan kopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:12 schreef Luftwaffles het volgende:
Ik ben misschien een van de weinige maar ik vond dit spel zo ontzettend tegenvallen.
Weet ik gelijk wat ik op mijn bak kan aanzetten in de full-versie.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef NED het volgende:
[verhaaltje]
Die benchmark is inderdaad nutteloos. Daar komt het maar heel af en toe boven de 30 FPS terwijl je ingame er gewoon makkelijk boven blijft. Ze hadden er naast deze stresstest beter nog een andere bij kunnen voegen die een iets reëler beeld schetst van de te verwachten prestaties.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:26 schreef Camplo het volgende:
Ingame draait het sowieso erg erg smooth.
Die benchmark zuigt kont, maar waarschijnlijk zijn de drivers gewoon nog fucked up.
Een RTS die zoveel eist is bijna niet voor te stellen gewoon.
Moet je even patsen met je nieuwe systeem?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Het ziet er wel verdomd gelikt uit. Hoop dat mijn nieuwe systeem het gaat trekken
Hij ligt vandaag officieel in de winkels. Dus iedere winkel die games verkoopt zou hem moeten hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef L.Denninger het volgende:
Ligt ie al in de winkels ? (Zo ja, welke winkel(s) hebben 'm ?)
Chicks die gamenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef Elixabete het volgende:
Ik heb het spel binnen en het speelt SUPER!!!!!
Mijn ingame naam:
Username: VladimirPutin
Clantag: [RUS]
Clanname: Sovjet Union
Dat sowieso. Ik geef niet voor niks zoveel geld uitquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je even patsen met je nieuwe systeem?
[..]
Mijn systeem is toch ietsjes beterquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geef niet voor niks zoveel geld uit![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn systeem is toch ietsjes beter
Alleen het is geen intelquote:
Welnee, ik was wel benieuwd naar haar specs. Had haar ombouw project gezien maar niet echt gevolgd wat er inzat. Tering, dat moet een hoop stroom trekken zeg!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef L.Denninger het volgende:
omfg, een e-piemel contest tussen mensen waarvan er 1 geen piemel heeft
jupquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, ik was wel benieuwd naar haar specs. Had haar ombouw project gezien maar niet echt gevolgd wat er inzat. Tering, dat moet een hoop stroom trekken zeg!
Maar hij zal WiC wel goed kunnen spelen denk![]()
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geef niet voor niks zoveel geld uit![]()

Volgens mij was Play.com ook aardig goedkoop. Alleen geen idee hoe het daar zit met de betaling. Op GCShop.nl is de normale editie ¤38,50. Ook niet echt duur.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, ik zie de game bij cd-wow.com liggen voor maar 29E, maar volgens mij kan je daar alleen met CC betalen, en die heb ik niet. Iemand enig idee of er andere webshops zijn die WiC voor een vergelijkbare prijs 'weggeven'?
Wat voor melding bedoel je precies?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:24 schreef Droopie het volgende:
Krijgen jullie ook een waarschuwing als je de instelling van medium naar high verandert?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:47 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wat voor melding bedoel je precies?
Als ik iets verander aan de grafische troep krijg ik altijd een complimentje.
Ik heb er een screentje van gemaakt.
Zie hier:
[afbeelding]
volgende keer wel iets resizen he want je trekt het hele forum uit elkaar bobbiequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef Elixabete het volgende:
Ik heb het spel binnen en het speelt SUPER!!!!!
Mijn ingame naam:
Username: VladimirPutin
Clantag: [RUS]
Clanname: Sovjet Union
Fototjes van mijn pakketje:
Er zit ook een headsetje bij, maar die heb ik niet op de foto
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je clannaamquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:10 schreef r.liong het volgende:
[..]
volgende keer wel iets resizen he want je trekt het hele forum uit elkaar bobbie
Mooi man! Ik heb mijn SE ook binnen dus dat worden vele uurtjes plezier achter de PC!
Username: Ro007
Clantag: [USA]
Clanname: USEUF
een spaanse nederland met een voorkeur voor ruslandquote:
Je username is niet te vinden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:10 schreef r.liong het volgende:
[..]
volgende keer wel iets resizen he want je trekt het hele forum uit elkaar bobbie
Mooi man! Ik heb mijn SE ook binnen dus dat worden vele uurtjes plezier achter de PC!
Username: Ro007
Clantag: [USA]
Clanname: USEUF
Probably. Kijk anders of WiC via Steam te koop is, maybe...quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Jestrovic het volgende:
Ik heb gisteren het spel gedownpwnd. Tof spel
Ik wil het spel online spelen maar mijn CD/DVD-rom = kaput.![]()
Mijn vraag: is het mogelijk om alsnog online te spelen als ik het spel koop voor de serial code maar de bestanden van de ili-versie gebruik
ik zal je nu toevoegenquote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef Catch_me het volgende:
Mijn account, voeg me maar toe als je een keer wilt teamplayen ofzo (heb een headset).
Dualquote:Op maandag 24 september 2007 11:01 schreef L.Denninger het volgende:
Weet iemand of WiC gebruik maakt van meerdere cores ?
(Of is ie singlethreaded gemaakt ?)
Had net wat andere artikelen gevonden waaruit blijkt dat ze multithreaded zijn.quote:
Waarom een quadcore?quote:Op maandag 24 september 2007 12:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Had net wat andere artikelen gevonden waaruit blijkt dat ze multithreaded zijn.
Maar hoe kom jij erbij dat het slechts dual zou zijn ?
Ik lees net hier oa. dat ze zich daar niet toe beperkt hebben.
Naja, ik merk het straks wel, ik ga zo een quadcore halen.
Wie heeft het over de gemiddelde thuisgebruiker hier ?quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waarom een quadcore?
Zoiets haal je er toch niet uit
Alleen voor zware berekeningen en dat haalt de gemiddelde thuisgebruiker niet
Als je nu een CPU koopt zou je wel zot zijn voor iets minder dan Q-core te gaan.quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waarom een quadcore?
Zoiets haal je er toch niet uit
Alleen voor zware berekeningen en dat haalt de gemiddelde thuisgebruiker niet
goede tip, denk dat ik um daar ook maar vandaan ga halen. Ongekend lage prijsquote:Op maandag 24 september 2007 14:46 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Als je nu een CPU koopt zou je wel zot zijn voor iets minder dan Q-core te gaan.
Zo, WiC is een uurtje terug besteld bij cd-wow.com, was daar maar 29E, heb em over 5-7 dagen. Dan kom ik ook online oorlog voeren. Al mensen hier in een clan? Ik wil graag met de US/NATO gaan spelen. Ik heb de MP beta in de zomer vrij veel gespeeld, dus ik weet wel waar ik mee bezig ben
jup ik ben een clanleader.quote:Op maandag 24 september 2007 14:46 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Als je nu een CPU koopt zou je wel zot zijn voor iets minder dan Q-core te gaan.
Zo, WiC is een uurtje terug besteld bij cd-wow.com, was daar maar 29E, heb em over 5-7 dagen. Dan kom ik ook online oorlog voeren. Al mensen hier in een clan? Ik wil graag met de US/NATO gaan spelen. Ik heb de MP beta in de zomer vrij veel gespeeld, dus ik weet wel waar ik mee bezig ben
VS/NATOquote:Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef Richardfun het volgende:
AH Elixabete, ik wil voor de VS/NATO vechten, wij zullen dus nog wel degens kruisen binnenkort
Ik verspreid correct taalgebruik.quote:Op maandag 24 september 2007 18:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
VS/NATO
allemaal rotzooi.
We moeten dehet Communisme verspreiden
Ik krijg m'n exemplaar deze week binnen, dan gaan wij samen de 'red menace' te lijf in de multiplayer Spankyquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuk spelleke! Moet het nog steeds multiplayer proberen, maar de singleplayer speelt erg lekker weg! Om maar lekker kort door de bocht te zijn: Company of Heroes, maar dan zonder basis, en in de koude oorlog!
Nee hoor valt wel mee, hier staan 4 pc`s.quote:
Yup, over van vorige meuk... 4gb is ook niet nodig, WIn Xp herkent het niet eens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:49 schreef Richardfun het volgende:
4gb geheugen in een single core cpu?!?!?
Ik ken uberhaupt niemand die 4gb intern in z'n pc heeft zitten...
Nee hoor, maar ligt er aan waar je 64bit voor gaat inzetten. Bij filmproducties kan ik me daar iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:53 schreef Richardfun het volgende:
Ah, ok. Je hebt toch windows 64bit nodig voor zoveel geheugen?
Als je het zo brengt...quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuk spelleke! Moet het nog steeds multiplayer proberen, maar de singleplayer speelt erg lekker weg! Om maar lekker kort door de bocht te zijn: Company of Heroes, maar dan zonder basis, en in de koude oorlog!
Haha sterkte 14.gifquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Grotver, nu toch maar kopen dan, heb afleiding nodig nu een vrouwmens vrienden wilt zijn-geblaat. [afbeelding]
Koop het, speel het en reageer je af met airstrikes, thermonucleaire bommen, Hellfires, napalm strikes en artilleriequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Grotver, nu toch maar kopen dan, heb afleiding nodig nu een vrouwmens vrienden wilt zijn-geblaat. [afbeelding]
Amen to thatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:10 schreef Karrs het volgende:
Net uitgespeeld.
Dit is met afstand de beste en leukste RTS van de afgelopen jaren zeg. Wauw, ben heel erg onder de indruk.
Dank je.quote:
Meteen de Special Edition gekocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Koop het, speel het en reageer je af met airstrikes, thermonucleaire bommen, Hellfires, napalm strikes en artillerie
Alles kan kapot
In de SE zit een stukje echte Berlijnse muur, een WiC headset, een documentaire en ook eent rial voor vrienden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef QuoRocks het volgende:
Wat is dit een tof spel zeg.
Wat is er trouwens special aan de Special Edition?
Of het heet eigenlijk Collector's Edition..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef QuoRocks het volgende:
Wat is dit een tof spel zeg.
Wat is er trouwens special aan de Special Edition?
Hi, hi. Een paar Heavy Tanks up front (Leo 2A4quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Of het heet eigenlijk Collector's Edition..
Er zit in:Behind the Scenes DVD: The Making of WiC Stukje Berlijnse Muur Docu over de Berlijnse Muur van de History Channel op DVD Een Creative headset
In een mooie rode box.
Artillery is tof!! Missouri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |