Woensdag 23 mei 21.00 in Rotown. Kaartjes 9 euro, vanaf nu verkrijgbaar in de voorverkoopquote:
Neequote:
Kopietje van de vorige. Bij deze opgelost door Reeta-Leena Karhola er in te plakkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom staat dat enge mens eigenlijk in de OP?
Instrumentaal erg lekker, maar ik zou die stem echt niet lang kunnen volhoudenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:54 schreef DutchTrain het volgende:
Nog een bijzonder concertje: Noorse cover-rock muziek in de kerk.. http://www.rotown.nl/programma.php?cur_date=052007
Voorbeeld van een nummer: http://www.youtube.com/watch?v=kGS5M1znbTE
Rotown is toch rotterdam?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
Vraag over Husky Rescue uit het vorige topic:
[..]
Woensdag 23 mei 21.00 in Rotown. Kaartjes 9 euro, vanaf nu verkrijgbaar in de voorverkoop
quote:
Prachtige band ja. Een van de absolute pareltjes van 2006 wat mij betreft, en dat voor een cover-album! Concert wordt ook nog eens in een kerk gehouden (dus niet in rotown)...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:54 schreef DutchTrain het volgende:
Nog een bijzonder concertje: Noorse cover-rock muziek in de kerk.. http://www.rotown.nl/programma.php?cur_date=052007
Voorbeeld van een nummer: http://www.youtube.com/watch?v=kGS5M1znbTE
Ook zoiets, allen dan zonder The Rakes en zonder Rascal waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Morgen The Rakes, donderdag Maxïmo Park en zaterdag Rascal. Goed indie weekje
Ik zou maar snel bukken als ik DutchTrain wasquote:Wat zou lien er trouwens van vinden dat het topic door iemand anders geopend isWaar is Lien eigenlijk?
Nu nog niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef MaJo het volgende:
Tof is ie heEn Goov ik zie helemaal geen andere avatar?
Daarom opende ik ook geen nieuw topicquote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Ook zoiets, allen dan zonder The Rakes en zonder Rascal waarschijnlijk.
[..]
Ik zou maar snel bukken als ik DutchTrain was
hier het zelfde, want zelfs met toestemming opent ze er zelf ook gewoon eenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daarom opende ik ook geen nieuw topic
Ik zie alleen een ingezoomde avatar van je kaartjesding die je eerder had...quote:
xcuse me?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die stad heeft overigens wel meer indie-activiteiten dan A'dam.
Had al een idee, maarja concertliefhebbers genoeg hierquote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ahoy is natuurlijk totaal niet indie, dus weinig kans hier
Ja en dat werkt inderdaad wel. Maar dan krijg ik gewoon steeds een ander. Ik dacht dat het verschillende plaatjes waren die achter elkaar kwamen?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef Leonos het volgende:
F5 al geprobeerd MaJo?
Ik ben er 2 keer geweest, maarik heb geen idee meer hoe het met de garderobe zatquote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had al een idee, maarja concertliefhebbers genoeg hier
Ahoy is idd wel erg groot voor indie concerten
Steeds als je de pagina herlaad komt er een anderquote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en dat werkt inderdaad wel. Maar dan krijg ik gewoon steeds een ander. Ik dacht dat het verschillende plaatjes waren die achter elkaar kwamen?
Oh ja, daar wilde ik ook nog heen, maar zal wel weer te laat zijn... Maar heb je dan college? Geen meivakantie? Arm schaap.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh ik ga donderdag 3 mei weer naar The Veils in Doornroosje![]()
En daan doorstomen naar NDRGRND en de volgende dag weer vroeg op kapot naar college. Goota love it!
Bel anders even naar de Ahoy, als het goed is weten die datquote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef JeroenV het volgende:
Even iets heel anders:
Ik ga vanavond naar Faithless in Ahoy, maar moet direct uit school door met tas en zooi. Hoe zit het met de garderobe daar?
Dacht dat jullie hier het wel weten
meivakantie? Wat is dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Oh ja, daar wilde ik ook nog heen, maar zal wel weer te laat zijn... Maar heb je dan college? Geen meivakantie? Arm schaap.![]()
Opgevulde dagen vrij tussen Koninginnedag, Bevrijdingsdag en Dodenherdenking.quote:
Ik weet wat het is, maar ik heb geen vrij dan. Alleen op koninginnedag. (Bevrijdingsdag valt op zaterdag..)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Opgevulde dagen vrij tussen Koninginnedag, Bevrijdingsdag en Dodenherdenking.Ik ga die rust dus eht effe pakken dan.
![]()
Is nog niet uitverkocht. Zal ook wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Oh ja, daar wilde ik ook nog heen, maar zal wel weer te laat zijn... Maar heb je dan college? Geen meivakantie? Arm schaap.![]()
Oh echt?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef lienelien het volgende:
Ik heb als als afscheidscadeautje op m´n stage een kaartje voor Daft Punk gekregen!!
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt?Wat vet
Was dit je laatste dag dan?
Ik dacht morgenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja
Jeej! Ga samen met m'n stagebegeleider dus![]()
![]()
![]()
Ze hebben er een hele grote garderobe, dus dat is echt geen probleem. Duurt wel even voordat je je spullen weer terug hebt bij de uitgang bij grote concerten. Waarschijnlijk wordt je wel gecontroleerd aan de ingang en mag je camera's, flessen drank en andere gevaarlijke spullen wel meteen inleveren.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef JeroenV het volgende:
Even iets heel anders:
Ik ga vanavond naar Faithless in Ahoy, maar moet direct uit school door met tas en zooi. Hoe zit het met de garderobe daar?
Dacht dat jullie hier het wel weten
Leukquote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef lienelien het volgende:
Ik heb als als afscheidscadeautje op m´n stage een kaartje voor Daft Punk gekregen!!
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze hebben er een hele grote garderobe, dus dat is echt geen probleem. Duurt wel even voordat je je spullen weer terug hebt bij de uitgang bij grote concerten. Waarschijnlijk wordt je wel gecontroleerd aan de ingang en mag je camera's, flessen drank en andere gevaarlijke spullen wel meteen inleveren.
Mwah, daar hoef je niet zoveel aan te regelen volgens mij, hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:17 schreef Skanqua het volgende:
Vriendinnetje opeens kaartjes geregeld voor The Veils, zeker niet verkeerd!
Yeah vanavondquote:Op donderdag 19 april 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
Vanavond Maximo
MaJo, heb jij ook een zwak voor jongens in een Franz Ferdinand t-shirt
Jep, die had ik aan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:33 schreef JeroenV het volgende:
En ik heb Goover gespot(als je je FF shirt aan had tenminste)
Ik zat er inquote:Op donderdag 19 april 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yeah vanavond![]()
![]()
Dat ligt er natuurlijk heel erg aan wie er in het shirt zitMaar een goed bandshirt is altijd een pre
Nieuwe Interpol nummers?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:36 schreef lienelien het volgende:
Maxïmo Park gisteren!
En nieuwe Interpol nummersss![]()
![]()
PM klinkt interessantquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]BREAKING NEWS!!![afbeelding]
NieuwInterpol
materiaal!!
Click or Die!!!
En nog één
Whoooo....
PM is niet nodig, zie post hier bovenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:37 schreef Evertje het volgende:
[..]
PM klinkt interessant
Baal er wel van dat ik gisteren niet bij MP was. Gisteren wel naar SpinviS geweest, maar das niet echt indie
Zie ze wel nog op Werchter gelukkig en heel misschien op Pinkpop als ik de zondag ga.
Mijn concert homies sms-en niet terug.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoor net dat m'n concerthomie () de dag na The Veils twee tentamens heeft en dus niet kan.
Dat gaat dus alleen gaan worden![]()
dat is natuurlijk alleen weggelegd voor die-hard festivalbeesten zoals jijquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:00 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
En ach, alleen optredens zien kan zeer geslaagd zijn (ik noem een Nizlopi op Lowlands, als iedereen nog in z'n tent ligt te meuren).![]()
Soms is sarcasme zo duidelijk dat het overbodig wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
dat is natuurlijk alleen weggelegd voor die-hard festivalbeesten zoals jij
Ik heb nog geen concerthomie gevonden voor Editors, de gene die wel me wou schijnt niet te kunnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoor net dat m'n concerthomie () de dag na The Veils twee tentamens heeft en dus niet kan.
Dat gaat dus alleen gaan worden![]()
Incl alle mikmak was ik 25,- per kaartje kwijt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:26 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe duur zijn de Editors eigenlijk?
en ook nog eens op een woensdag. Verleidelijk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Incl alle mikmak was ik 25,- per kaartje kwijt.
Ik 28,10quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Incl alle mikmak was ik 25,- per kaartje kwijt.
Tof zo'n complete riff van Modest Mouse jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:42 schreef Leonos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=33o-neyAng8
Zag ik op MTV, aardig tof
Kun je precies checken op t kaartje zelf, staat prijs + servicekosten opquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik 28,10Zaten ook verzendkosten bij, maar die zijn toch geen 3,-? Toch eens aan mijn vriendin de koper vragen of ze me niet loopt op te lichten!
![]()
Verzendkosten kunnen ook nog wel eens absurd hoog oplopen daarzo...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik 28,10Zaten ook verzendkosten bij, maar die zijn toch geen 3,-? Toch eens aan mijn vriendin de koper vragen of ze me niet loopt op te lichten!
![]()
Ik heb later nog gekeken of ik je zag maar volgens mij was je meteen na het optreden weer weg? Lien stond inderdaad rechts vooraan, samen met mij, Lieke, Newbie en Irien. Leuk zo'n fokcrewquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Jep, die had ik aan.
Ik heb gezwaaid naar MaJo, maar het meisje dat tussen ons in stond op dat moment dacht daar anders over.
Voor mijn ERGERNISSEN tijdens het concert, chek ff het Maximo Park topic.
Ik heb lienelien ook gespot denk ik.. (rechts vooraan?)
Voor het volgende concert laten we shirts drukken!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef MaJo het volgende:
Lien stond inderdaad rechts vooraan, samen met mij, Lieke, Newbie en Irien. Leuk zo'n fokcrew
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Voor het volgende concert laten we shirts drukken!![]()
![]()
Die is echt té vaak op MTV op het moment. Vind de clip en muziek niet zo geweldig na zo veel keer. Heb ze live gezien bij Bazar Curieux een paar jaar terug. Toen waren ze wel OKquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:42 schreef Leonos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=33o-neyAng8
Zag ik op MTV, aardig tof
Tof albumquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:15 schreef Lieke_K het volgende:
Spam spam spam:
Woensdag is het album van The Cinematics, genaam A Strange Education officiëel uitgekomen!Hij was al eventjes gelekt, maar nu ook tastbaar voor de liefhebber (enkelvoud inderdaad, ik ben de enige denk ik).
![]()
Hoezo de enigequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:15 schreef Lieke_K het volgende:
Spam spam spam:
Woensdag is het album van The Cinematics, genaam A Strange Education officiëel uitgekomen!Hij was al eventjes gelekt, maar nu ook tastbaar voor de liefhebber (enkelvoud inderdaad, ik ben de enige denk ik).
![]()
Jawel...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef -skippybal- het volgende:
en ook nog eens op een woensdag. Verleidelijk...
het is toch nog niet uitverkocht?
Arm dingquote:Op zondag 22 april 2007 04:20 schreef JeroenV het volgende:
Ik besef me nu ik na de zoveelste keer terug kom uit een of andere kleine kutdiscotheek met (waar het vooral om gaat) nog kuttere muziek hoe vervelend het is als al je vrienden niet van leuke indie deuntjes houdenIk zou best eens een leuk avondje Rascal oid willen doen, maar ik vrees nooit iemand mee te kunnen kriijgen.
![]()
![]()
Dat heb ik ook vaak met utigaan, te irritant..quote:Op zondag 22 april 2007 13:43 schreef Goover het volgende:
Ik ben een avond in Leiden uit geweest, geen enkel indie nummer gehoord. En ik denk dat ik een van de meest foute kroegen van Leiden heb gestaan
. Maar, het was wel gezellig
Ik ga naar Amsterdam verhuizen!quote:Op zondag 22 april 2007 14:31 schreef Mr.Brightside het volgende:
Er zit maar een ding op voor jullie jongens, naar Amsterdam verhuizen
Mijn zusje gaat er miss wonen, dus dat kan al schelenquote:Op zondag 22 april 2007 14:31 schreef Mr.Brightside het volgende:
Er zit maar een ding op voor jullie jongens, naar Amsterdam verhuizen
quote:
Ehh... Waarom niet?quote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ahw, wat lief![]()
ik geloof je alleen niet![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Goover het volgende:
[..]
* Goover mompelt iets over burgerlijkheid
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo de enigeWe hebben ze samen ontdekt weet je nog
Zal wel niet in Nederland te koop zijn denk ik? Ik zal wel even op het internet gaan rondkijken, ben benieuwd naar de cd. Bij Snow Patrol waren ze echt tof
Oh tofquote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Oké, je hebt gelijk, ik neem het terug!
De cd is juist hier te koop sinds woensdag, ik heb 'm al gezien, vriendinnetje had 'm gekocht.
![]()
Never Mind the British in De Helling was vorige keer na afloop van The Long Blondes erg teleurstellend. Zaal is te groot en te ver uit het centrum blijkbaar want ik denk dat er nog geen 50 man na het concert bleven hangen. Muziek was alles behalve britpop. Zelfde met Die in de Groef in de Ekko; alleen pop, iets met heel veel bpm en af en toe wat jaren 80. Ze hebben in vier uur tijd 2x the Fratellis gedraaid en één keer The Rifles gedraaidquote:Op zondag 22 april 2007 19:31 schreef MaJo het volgende:
Wat indie betreft: Utrecht is ook niet verkeerd qua indieactiviteiten. Elke donderdag Pop-O-Matic waar ze afgelopen week o.a. The View, Arctic Monkeys, Paolo Nutini, Interpol en the Fratellis draaidenVerder is Never Mind the British in de Helling leuk en Diep in de Groef elke 2 weken in de Ekko (vergelijkbaar met Rascal
)
De Helling is inderdaad wel een sfeerloze doos jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Never Mind the British in De Helling was vorige keer na afloop van The Long Blondes erg teleurstellend. Zaal is te groot en te ver uit het centrum blijkbaar want ik denk dat er nog geen 50 man na het concert bleven hangen. Muziek was alles behalve britpop. Zelfde met Die in de Groef in de Ekko; alleen pop, iets met heel veel bpm en af en toe wat jaren 80. Ze hebben in vier uur tijd 2x the Fratellis gedraaid en één keer The Rifles gedraaid
Op zich komen in Utrecht wel weer de leuke indie bandjes die ook in de andere steden komen, dus er is blijkbaar wel vraag naar
Ik snapte al niet hoe jullie aan dat beeld kwamen, toen ik 'm donderdag zag.quote:Op zondag 22 april 2007 19:57 schreef MaJo het volgende:
Jezus wil je me nooit meer zo laten schrikkenDaar gaat mijn beeld dat Paul heel cute is
Nah, noem je dat dansen?quote:Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik snapte al niet hoe jullie aan dat beeld kwamen, toen ik 'm donderdag zag.Hij had wel een toffe blouse aan!
En die dansjes!
![]()
![]()
Stonden iets van een jaar geleden al op London Calling... Heb vorig jaar in Ahoy ook nog Break van ze gedraaid. En het Pink publiek keek ons laf en ongeinteresseerd aan, hehe...quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo de enigeWe hebben ze samen ontdekt weet je nog
Zal wel niet in Nederland te koop zijn denk ik? Ik zal wel even op het internet gaan rondkijken, ben benieuwd naar de cd. Bij Snow Patrol waren ze echt tof
xcuse me?quote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Irien het volgende:
Ik vind Paul nog steedsZijn uitstraling is geweldig! En door de teksten van MP...
Had die foto al gezien, niks mis mee toch?@Majo, Ik vond Never Mind the British in De Helling ook niet voor herhaling vatbaar. Maar naar Ekko ga ik zeker eens met je mee! Ruimere muziekkeus dan Rascal is weleens tof
Paul is zekerquote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Irien het volgende:
Ik vind Paul nog steedsZijn uitstraling is geweldig! En door de teksten van MP...
Had die foto al gezien, niks mis mee toch?
@Majo, Ik vond Never Mind the British in De Helling ook niet voor herhaling vatbaar. Maar naar Ekko ga ik zeker eens met je mee! Ruimere muziekkeus dan Rascal is weleens tof
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, je kan ook gewoon niet reageren, of normaal doen
We mogen toch best uiten dat Leonos een %@&!)#)quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, je kan ook gewoon niet reageren, of normaal doen
Ja, mag eigenlijk ook wel. Is jullie topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
We mogen toch best uiten dat Leonos een %@&!)#)is?
Ahh, Hot Hot Heatquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:24 schreef JeroenV het volgende:
Gezellig hier![]()
Wisten jullie dat Hot Hot Heat ook weer met een nieuw album komt binnenkort? Zijn klaar met opnemen en alles... Een nieuw nummer staat op hun site en myspace. Klinkt wel weer leuk.
Live klonk het iig lekkerquote:En wat vinden jullie van het nieuwe album van The Rakes? Heb hem nog niet geluisterd, maar in reviews is hij volgens mij redelijk de grond in geboord...
Ik ben hem nu aan het binnen halenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ahh, Hot Hot Heat![]()
[..]
Live klonk het iig lekker![]()
Echt heel lelijk ja. De single van Brainstorm is zowaar nog lelijker. Past ook niet bij de muziek enzo. Maargoed, gelukkig maakt de cd zelf alles goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef lienelien het volgende:
Wat zijn de albumhoes, de cd en het boekje van de nieuwe AM trouwens achterlijk lelijk.
Top marks for trying, zoals ze zelf zeggen.. (failed)
Die van Brianstorm is inderdad godsgruwelijk lelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het binnen halen
[..]
Echt heel lelijk ja. De single van Brainstorm is zowaar nog lelijker. Past ook niet bij de muziek enzo. Maargoed, gelukkig maakt de cd zelf alles goed.![]()
plaatje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die van Brianstorm is inderdad godsgruwelijk lelijk![]()
Ik typ nog steeds Brainstormquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die van Brianstorm is inderdad godsgruwelijk lelijk![]()
Minste nummer van de cd ja, toch begin ik hem wel een heeeeel klein beetje beter te vinden.quote:
Die vind ik beter dan hoe het album er uit ziet, hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik typ nog steeds Brainstorm![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
nah...quote:Minste nummer van de cd ja, toch begin ik hem wel een heeeeel klein beetje beter te vinden.
Heb je hem gekocht trouwens? Gaat echt weer de verkooprecords breken denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef lienelien het volgende:
Wat zijn de albumhoes, de cd en het boekje van de nieuwe AM trouwens achterlijk lelijk.
Top marks for trying, zoals ze zelf zeggen.. (failed)
Ik vind het ook niet zo bij de muziek passen. Niet dat de vorige wel moi was ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de artwork van de nieuwe cd wel erg mooiAlleen het lettertype en het logo is inderdaad wel godsgruwelijk lelijk. En die van Brianstorm is al helemaal
ja
Gaat mij meer om het lettertype enzo inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je hem gekocht trouwens? Gaat echt weer de verkooprecords breken denk ikIk heb hem ook
En de nieuwe Rakes klonk live inderdaad erg goed, heb hem nog steeds niet geluisterd daarna
Ja, net lekker door de stad gefietst en een uurtje of wat rondgehangen in de Concertoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je hem gekocht trouwens? Gaat echt weer de verkooprecords breken denk ikIk heb hem ook
ik ook nietquote:En de nieuwe Rakes klonk live inderdaad erg goed, heb hem nog steeds niet geluisterd daarna
Kinderachtigquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
We mogen toch best uiten dat Leonos een %@&!)#)is?
Nee jouw "ik verkoop mijn kaartjes voor 3,5 keer de waarde van de prijs" actie is lekker volwassenquote:
En daar zit nou juist het probleem: ik probeer tot je door te dringen, dat wat je doet echt niet kan. Maar blijkbaar heb je gewoon geen gewetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:01 schreef Leonos het volgende:
Jou 'heletijd doorblijven hameren terwijl je er toch niks aan kan doen' actie is lekker volwassen
Je kunt je geloofwaardigheid hier op forum wellicht weer wat opkrikken door je tickets gewoon voor de aankoopprijs van de hand te doen. Ik hoorde dat Lieke nog een kaartje zocht, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:01 schreef Leonos het volgende:
Jou 'heletijd doorblijven hameren terwijl je er toch niks aan kan doen' actie is lekker volwassen
ik vind 'm ook kut, de hype is overquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:07 schreef Sautor het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die nieuwe CD van de AM, ligt dat aan mij? Iedereen vindt hem tof namelijk
Wacht, ik haal ff popcornquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
En daar zit nou juist het probleem: ik probeer tot je door te dringen, dat wat je doet echt niet kan. Maar blijkbaar heb je gewoon geen geweten
Want alleen als het een hype is is het goed?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik vind 'm ook kut, de hype is over
!next
Ik bood niet genoeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je kunt je geloofwaardigheid hier op forum wellicht weer wat opkrikken door je tickets gewoon voor de aankoopprijs van de hand te doen. Ik hoorde dat Lieke nog een kaartje zocht, bijvoorbeeld.
whehe, droom verderquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik bood niet genoeg.Maar hij heeft wel beloofd dat als ie iets zou vinden dat wel aan mijn bod voldeed, me dat te laten weten. Hoewel het pas écht tof zou zijn als-ie er één zou terugkopen en aan mij zou schenken.
Dat gaat zijn geloofwaardigheid zeer veel goed doen!
![]()
Wat was je bod?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik bood niet genoeg.Maar hij heeft wel beloofd dat als ie iets zou vinden dat wel aan mijn bod voldeed, me dat te laten weten. Hoewel het pas écht tof zou zijn als-ie er één zou terugkopen en aan mij zou schenken.
Dat gaat zijn geloofwaardigheid zeer veel goed doen!
![]()
Whaaaaaaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pssssst...Interpol staat 14 mei in Paradiso
Al mijn veren. (40,-quote:
Oja, ik krijg Maxïmo Park nog van jequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Al mijn veren. (40,-) Ik wist wel dat dat te weinig was natuurlijk, maar meer heb niet voor een concertje. Eigenlijk sta ik al in de min, if it wasn't for friends like lienelien die me voorschieten.
![]()
![]()
Inderdaad, daar doelde ik ook op (hou het anders in op mijn verjaardagscadeauquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja, ik krijg Maxïmo Park nog van je
Zal ik ook meteen even een kaartje voor Interpol voor je halen?![]()
Ik heb allang een cadeautje voor je gekochtquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Inderdaad, daar doelde ik ook op (hou het anders in op mijn verjaardagscadeau![]()
Die is er alquote:(of moet ik dan geld bijgeven) of je moet effe wachten tot de stufi komt),
quote:en Anne Editors (dat wordt ietsie dieper in den buidel tasten),
Pff, The Veilsquote:ik wil ook nog naar The Veils hierzo, dussuh wat kost Interpol?![]()
Is dat inclusief kale kippen korting?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef lienelien het volgende:
't is ¤28:')
Zeg, nee, ik verdien bakken met geld jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Is dat inclusief kale kippen korting?Wanneer is de voorverkoop, dan kan ik vast gaan sparen.
![]()
Tssk, had nou je mond gehouden! Straks is het weer in een paar minuten uitverkocht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pssssst...Interpol staat 14 mei in Paradiso
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tssk, had nou je mond gehouden! Straks is het weer in een paar minuten uitverkocht.![]()
Ik zag het ook pas net een paar minuten geleden, hoor. Ik had je heus wel een PM gestuurd.quote:
Paradiso heeft me spontaan uit hun mailinglist gegooidquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zag het ook pas net een paar minuten geleden, hoor. Ik had je heus wel een PM gestuurd.
Morgenochtend trouwens voorverkoop voor Modest Mouse!
Het is een woensdag en er is weinig tamtam om geweest, dus ik hoop dat het wel enigszins meevalt. Te bedenken, 3 jaar geleden stonden ze nog niet eens voor een half gevuld Paradiso...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe snel Modest Mouse morgen zal gaan. The Shins waren ook al belachelijk snel uitverkocht.
Ik heb meteen de boel overgemaakt!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef lienelien het volgende:
Zeg, nee, ik verdien bakken met geld ja
Eerst nog maar eens even m'n stagevergoeding krijgen![]()
as zaterdag
Maar nu raakt het wel (snel, ivm mijn geld nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het is een woensdag en er is weinig tamtam om geweest, dus ik hoop dat het wel enigszins meevalt. Te bedenken, 3 jaar geleden stonden ze nog niet eens voor een half gevuld Paradiso...
3 jaar geledenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het is een woensdag en er is weinig tamtam om geweest, dus ik hoop dat het wel enigszins meevalt. Te bedenken, 3 jaar geleden stonden ze nog niet eens voor een half gevuld Paradiso...
13 euro, zonder servicekosten wel te verstaan. Op zich nog wel te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar nu raakt het wel (snel, ivm mijn geld nu) uitverkocht denk je?
Hoe duur is het?
Ahh, superquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik heb meteen de boel overgemaakt!Maaruhm dit is zeker weer zoiets waar je de tijd niet voor hebt om over na te denken of je wel of niet gaat. 28,- is veel geld. Ik denk dat ik het maar niet doe.
![]()
Die hoorde ik vanochtend op de radio, lichtelijk overgeproduceerd of hoor ik dat verkeerd? Wel leuk, maar kon me weinig boeien. Oh en wat een feest, ons aller Hasselhoff staat op de Diesdag van de RU.quote:
Ik kwam vanmiddag nog een visitekaartje tegen van ze die bij het concert lag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef Lieke_K het volgende:
Oh en wat een feest, ons aller Hasselhoff staat op de Diesdag van de RU.![]()
Tja, maar ik ben pas vanaf 13:00 in de gelegenheid om een kaartje te kunnen scorenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef Grobbel het volgende:
En bij The Shins duurde het tenminste nog een uur of 3 voor het was uitverkocht, da's toch heel wat anders dan die horrorsituaties rondom Arctic Monkeys concerten. Zolang ik nog gewoon rustig m'n kaartjes kan bestellen zonder met een slaapzak voor het postkantoor de nacht door te brengen hoor je mij niet klagen.
Mja, och, concerten zijn altijd leukquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Die hoorde ik vanochtend op de radio, lichtelijk overgeproduceerd of hoor ik dat verkeerd? Wel leuk, maar kon me weinig boeien.
Whehehequote:Oh en wat een feest, ons aller Hasselhoff staat op de Diesdag van de RU.![]()
Da's ook waar, maar er was toen ongeveer net zoveel hype rond hun toenmalige album en populaire single (Float On) als nu met hun nieuwe album en single Dashboard, dus ik hoop maar dat we in ieder geval de hele woensdag nog door zullen maken zonder dat het uitverkoop. Niet dat ik niet braaf om 10 uur al de ticketservice-site als een gek zal staan refreshen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
3 jaar geleden
1 jaar geleden kostte een kaartje voor de Arctic Monkeys nog ¤11 ja
Hasselhoff komt ook uit de regio (heeft een aantal Arnhemse leden), en ze zullen ook op o.a. Oranjepop staan. Ik vond ze ook maar een trieste Infadels-ripoff trouwens, tot aan de outfits en "haarstijlen" toe.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Die hoorde ik vanochtend op de radio, lichtelijk overgeproduceerd of hoor ik dat verkeerd? Wel leuk, maar kon me weinig boeien. Oh en wat een feest, ons aller Hasselhoff staat op de Diesdag van de RU.![]()
en de armbewegingen edquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hasselhoff komt ook uit de regio (heeft een aantal Arnhemse leden), en ze zullen ook op o.a. Oranjepop staan. Ik vond ze ook maar een trieste Infadels-ripoff trouwens, tot aan de outfits en "haarstijlen" toe.![]()
Iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hasselhoff komt ook uit de regio (heeft een aantal Arnhemse leden), en ze zullen ook op o.a. Oranjepop staan. Ik vond ze ook maar een trieste Infadels-ripoff trouwens, tot aan de outfits en "haarstijlen" toe.![]()
The Rakes maar ¤9?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Grobbel het volgende:
Wat Roosje trouwens betreft, The View staat daar op 6 mei (ticketprijs: 9 euro voor een RU-student) en The Rakes op dinsdag 8 mei (zelfde prijs). De eerste laat ik stilletjes aan me voorbij gaan, de tweede ga ik zeker wel een kijkje nemen - blijft jammer dat ik het Melkwegconcert van vorige week moest laten schieten door acute deadlineproblemen.
Inderdaad, weer eens wat leuks! Van The View kon de CD me niet zo heel erg boeien, The Rakes ken ik alleen van het voorprogramma van FF toen en wat nummers betreft alleen Retreat; dus ik ga maar niet... Das alvast 18,- voor in de Interpol pot.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Grobbel het volgende:
Wat Roosje trouwens betreft, The View staat daar op 6 mei (ticketprijs: 9 euro voor een RU-student) en The Rakes op dinsdag 8 mei (zelfde prijs). De eerste laat ik stilletjes aan me voorbij gaan, de tweede ga ik zeker wel een kijkje nemen - blijft jammer dat ik het Melkwegconcert van vorige week moest laten schieten door acute deadlineproblemen.
Voor jezelf?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Leonos het volgende:
Interpol is soooo fucking vet
Zaterdag dan ff kaartjes halen![]()
![]()
Ha, dat smste ik Maj ook alquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Inderdaad, weer eens wat leuks! Van The View kon de CD me niet zo heel erg boeien, The Rakes ken ik alleen van het voorprogramma van FF toen en wat nummers betreft alleen Retreat; dus ik ga maar niet... Das alvast 18,- voor in de Interpol pot.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Leonos het volgende:
![]()
Het is eigenlijk ook te makkelijk om hem in te koppenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Me and my big mouth typing fingers..
Voordat er virtuele dooien gaan vallen, wil ik graag dat jullie deze boodschap ter harte nemen:quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Leonos het volgende:
![]()
Zie je nu wat je hebt aangericht?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Me and my big mouth typing fingers..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Voordat er virtuele dooien gaan vallen, wil ik graag dat jullie deze boodschap ter harte nemen:
[afbeelding]
Ohh, nee was helemaal niet slecht, was leukquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef Grobbel het volgende:
Maar bij Doornroosje krijg je niet van die vervelende "verborgen" servicekosten, dus dan kost een ticket al gauw maar de helft van wat het in de Melkweg kostte.
En vanwaar de gaap? Was het zo slecht in de Melkweg?![]()
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, nee was helemaal niet slecht, was leuk![]()
Ik bedoelde uitermaard deze:![]()
Ik begin gewoon verslaafd te worden aan het bezoeken van concerten, terwijl ik het jarenlang nog best in de hand heb kunnen houden op 10 a 15 per jaar, met hier en daar een verdwaald festival.quote:
...Of had je het over het gebruik van die pest-smilie? Ja, dat werkt ook aanstekelijk inderdaad.quote:
Die is eigenlijk gemaakt voor OUD, als 'ah wat een schattig keendje, ik krijg tranen in m'n ogen van geluk' las ik eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Of had je het over het gebruik van die pest-smilie? Ja, dat werkt ook aanstekelijk inderdaad.![]()
Ook hierbij geldt: first step in kicking the habit, admit you have a problem...
Wauw, ik bewonder je discipline.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Vriend van me met wie ik mee zou gaan was er wel, maar hij moest na 3 kwartier al weg of zo om dezelfde redenen als dat ik niet kon gaan, studiedrukte (hij woont ook in Ravenstein, of all places) - maar hij was in die korte periode al behoorlijk enthousiast geworden over het optreden.
Maxïmo Park hebben we trouwens om diezelfde reden niet tot het einde kunnen meemaken. Niks mis met een moyenne van 3 concerten per week (deels via gastenlijst, deels braaf via gekochte tickets), maar een tentamenperiode blijft altijd een crux bij zoiets. En vooruitplannen qua studeren of essays om zoiets te voorkomen komt er toch nooit van.![]()
Dat zei ik vorig jaar dus ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Wauw, ik bewonder je discipline.Het was te leuk bij The Rifles en MP, ik had alleen niet gerekend op dat tijdens dat schijtPasen de bieb en het MMS dicht zouden zijn. Ik haal gewoon de boel niet, wordt een druk jaartje volgend jaar.
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef lienelien het volgende:
Die is eigenlijk gemaakt voor OUD, als 'ah wat een schattig keendje, ik krijg tranen in m'n ogen van geluk' las ik eens
Is dat niet van zo'n stom(me) Stephen King film/boek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef Grobbel het volgende:
Yes, join us... We all float down here...
![]()
Goeieavondquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Interpol? Waar, wat. wanneer??
En waarom vinden ALLE meiden Antics beter tov het superieure TOTBL?
Ik zeg helemaal niet dat ik Antics beter vind, ik heb TOTBL nog nooit geluisterdquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Interpol? Waar, wat. wanneer??
jaja, die is zeker wel goed. En Leif Errikson en nog eentje. En de rest is kut.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jkBAUqp6NKg![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]BREAKING NEWS!!![afbeelding]
NieuwInterpol
materiaal!!
Click or Die!!!
En nog één
Whoooo....
Roland zeker? Al die jongeren van tegenwoordig willen alleen maar beukende gitaren...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, die is zeker wel goed. En Leif Errikson en nog eentje. En de rest is kut.
Ja diequote:Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Roland zeker? Al die jongeren van tegenwoordig willen alleen maar beukende gitaren...
![]()
ohhjah, dat zocht ik vanmiddag ook alquote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan je zien bij welke Postkantoren je allemaal tickets kan halen? Ik wil dan zaterdag richting gristelijk achterstandsdorp biken om daar dan voor een drukke deur te komen.
Maar ik weet dus niet of ze daar verkopen
Maar voor Interpol bedoel je? Zal dat zo snel uitverkopen dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan je zien bij welke Postkantoren je allemaal tickets kan halen? Ik wil dan zaterdag richting gristelijk achterstandsdorp biken om daar dan voor een drukke deur te komen.
Maar ik weet dus niet of ze daar verkopen
nahhh, dat risico loop ik liever nietquote:Op woensdag 25 april 2007 00:33 schreef MaJo het volgende:
Is deze ook niet via internet te koop dan? Wordt dat een nieuwe trend ofzo
Is me tot nu toe altijd geluktquote:Op woensdag 25 april 2007 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
nahhh, dat risico loop ik liever niet
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Niks mis mee. Meer kaartjes voor de rest!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef -skippybal- het volgende:
Vrienden die op 14 mei al naar bagger als The Noisettes gaan
Hehe, dat is precies wat ik dachtquote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Meer kaartjes voor de rest!
Like duhquote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef Leonos het volgende:
Zal interpol uitverkopen?
Je gaat weer een aantal reacties over je uitroepenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef Leonos het volgende:
Zal interpol uitverkopen?
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je gaat weer een aantal reacties over je uitroepen
Ik hoef pas om 14u te werken, dus ga wel rond 10u richting postkantoorquote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat Interpol wel in een dag uitverkocht zal zijn, maar geen AM taferelen
Love Mae King.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:13 schreef -skippybal- het volgende:
lmk?
Ja dat moet... schatje...quote:Op donderdag 26 april 2007 01:03 schreef lienelien het volgende:
LMK, lieverd, die nieuwe site.. Moet dat?![]()
Eens...quote:Op donderdag 26 april 2007 01:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Love Mae King.
Van Dans Le Rock
Wat een een mooie en overzichtelijke site was, is nu een kinderlijke poging tot bloggen met een lelijk design..![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zie ik. Maar toch is het een behoorlijke teruguitgang enzo.![]()
Het doet zn werk blijkbaar wel...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef Goover het volgende:
28e? DLR? hmzz ik ben dan wel in Utrecht voor Bloc Party... wie weet
Ik heb alleen ook nog een feestje in Leiden die avond... Daar wil ik ook nog wel heen denk ik.
Nah, echt niet. Dat komt door mijn gespam en fanheid.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:34 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Het doet zn werk blijkbaar wel...
Ik vond het ook al een twijfelgevalletjequote:Op donderdag 26 april 2007 11:34 schreef Lieke_K het volgende:
Apie.Dat is echt de meest vreselijke koosnaam ooit, doet me denken aan van die Paul Frank; Diesel; Replay-verslaafde 14-jarigen met een Superdudes en Sugababes site.
Brrr!
![]()
ook opbouwend bedoeld overigens(ook al was het niet tegen mij dan hè)
Hoiquote:
quote:
Da's altijd pas laat bekendquote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is weer eens nergens te vinden wat het voorprogramma is![]()
quote:Maandag 30 april (koninginnedag)
Koninginnedag
open: 16:00 - 2:00 entree: gratis
Chill Out Terras + Bands + DJs
Buitenprogramma: vanaf 16:00 Terras DJs
Binnenprogramma: vanaf 21:00 Indium, Rude to your parents feat. Glenda P. & 27speedtrap + DJs
Vanaf 16:00 is Kultuurhuis Bosch open voor iedereen. Op het terras zullen DJs diverse stijlen muziek ten gehore brengen binnen kan eveneens een drankje, maar ook een hapje genuttigd worden. N.B. Mensen die buiten een leuke act willen opvoeren worden verzocht contact op te nemen. Vanaf 21:00 gaat de zaal open en zullen drie bands optreden. Als eerste speelt Indium, een 4-koppige band, waarin stevige gitaarpartijen en melodieuze zanglijnen centraal staan waardoor een swingende life act ontstaat, in de beste tradities van de rock&roll. Rude To Your Parents (feat. Glenda P.) uit Rotterdam is een in Januari '07 opgerichte zeskoppige ska, rocksteady, reggaeband die haar inspiratie mede vind in de jaren 60-70. De laatste band op het programma is de driemansformatie 27SpeedTrap die sinds enige tijd de buurten onveilig maakt met hun stomende en onstuimige rawk'n roll. Een stampende en dampende afsluiter van de live acts is bij deze gegarandeerd. Na de bands zullen DJs zorgen dat Koninginnedag 2007 feestelijk swingend verder gaat. Een fijne dag, al zeggen we het zelf
Hypeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!11quote:Interpol brengt bliksembezoek aan Amsterdam
De New Yorkse band Interpol heeft deze week aangekondigd dat ze over twee weken een optreden zullen geven in Paradiso. Dit is naar aanleiding van het nieuwe album dat in juli zal verschijnen.
Als opwarmertje voor een uitgebreide tournee om het, nu nog titelloze, album te promoten, geeft de band een klein aantal optredens waar ze de nieuwe nummers aan de fans presenteren. Amsterdam is hierbij aan de beurt op maandag 14 mei. Omdat die datum best dichtbij is, begint de voorverkoop al op aanstaande zaterdag.
Een week voor het concert zal de eerste single van het nieuwe album in de winkels liggen. Deze heeft de intrigerende titel The Heinrich Maneuver meegekregen. Het volledige album volgt begin juli.
waarom MOET dat?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
En met Koninginnenach MOET ik Di-rect gaan kijken![]()
Single ligt overigens echt niet een week voor het concert in de winkel, sorry...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
Zelfs op nu.nl:
[..]
Hypeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!11
Dronken beloofd enzoquote:
Ja, zeg. Moet dat nou? Nu moet ik nóg eerder opstaan dusquote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
Zelfs op nu.nl:
[..]
Hypeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!11
Waarom denkt nu.nl dat dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Single ligt overigens echt niet een week voor het concert in de winkel, sorry...
Tsja geen idee waarom nu.nl dat denkt... En ik heb wel inside info, maar ik wil natuurlijk niet hip doen met mijn werk.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Waarom denkt nu.nl dat dan?
Jij nog inside info dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |