Goeieavondquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Interpol? Waar, wat. wanneer??
En waarom vinden ALLE meiden Antics beter tov het superieure TOTBL?
Ik zeg helemaal niet dat ik Antics beter vind, ik heb TOTBL nog nooit geluisterdquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Interpol? Waar, wat. wanneer??
En waarom vinden ALLE meiden Antics beter tov het superieure TOTBL?
jaja, die is zeker wel goed. En Leif Errikson en nog eentje. En de rest is kut.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jkBAUqp6NKg![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]BREAKING NEWS!!![afbeelding]
NieuwInterpol
materiaal!!
Click or Die!!!
En nog één
Whoooo....
Roland zeker? Al die jongeren van tegenwoordig willen alleen maar beukende gitaren...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, die is zeker wel goed. En Leif Errikson en nog eentje. En de rest is kut.
Ja diequote:Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Roland zeker? Al die jongeren van tegenwoordig willen alleen maar beukende gitaren...
![]()
ohhjah, dat zocht ik vanmiddag ook alquote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan je zien bij welke Postkantoren je allemaal tickets kan halen? Ik wil dan zaterdag richting gristelijk achterstandsdorp biken om daar dan voor een drukke deur te komen.
Maar ik weet dus niet of ze daar verkopen
Maar voor Interpol bedoel je? Zal dat zo snel uitverkopen dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan je zien bij welke Postkantoren je allemaal tickets kan halen? Ik wil dan zaterdag richting gristelijk achterstandsdorp biken om daar dan voor een drukke deur te komen.
Maar ik weet dus niet of ze daar verkopen
nahhh, dat risico loop ik liever nietquote:Op woensdag 25 april 2007 00:33 schreef MaJo het volgende:
Is deze ook niet via internet te koop dan? Wordt dat een nieuwe trend ofzo
Is me tot nu toe altijd geluktquote:Op woensdag 25 april 2007 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
nahhh, dat risico loop ik liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |