quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Leonos het volgende:
Interpol is soooo fucking vet
Zaterdag dan ff kaartjes halen![]()
![]()
Het is eigenlijk ook te makkelijk om hem in te koppenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Me and my big mouth typing fingers..
Voordat er virtuele dooien gaan vallen, wil ik graag dat jullie deze boodschap ter harte nemen:quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Leonos het volgende:
Interpol is soooo fucking vet
Zaterdag dan ff kaartjes halen![]()
![]()
Zie je nu wat je hebt aangericht?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Me and my big mouth typing fingers..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Voordat er virtuele dooien gaan vallen, wil ik graag dat jullie deze boodschap ter harte nemen:
[afbeelding]
Ohh, nee was helemaal niet slecht, was leukquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef Grobbel het volgende:
Maar bij Doornroosje krijg je niet van die vervelende "verborgen" servicekosten, dus dan kost een ticket al gauw maar de helft van wat het in de Melkweg kostte.
En vanwaar de gaap? Was het zo slecht in de Melkweg?![]()
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, nee was helemaal niet slecht, was leuk![]()
Ik bedoelde uitermaard deze:![]()
Ik begin gewoon verslaafd te worden aan het bezoeken van concerten, terwijl ik het jarenlang nog best in de hand heb kunnen houden op 10 a 15 per jaar, met hier en daar een verdwaald festival.quote:
...Of had je het over het gebruik van die pest-smilie? Ja, dat werkt ook aanstekelijk inderdaad.quote:
Die is eigenlijk gemaakt voor OUD, als 'ah wat een schattig keendje, ik krijg tranen in m'n ogen van geluk' las ik eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Of had je het over het gebruik van die pest-smilie? Ja, dat werkt ook aanstekelijk inderdaad.![]()
Ook hierbij geldt: first step in kicking the habit, admit you have a problem...
Wauw, ik bewonder je discipline.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Vriend van me met wie ik mee zou gaan was er wel, maar hij moest na 3 kwartier al weg of zo om dezelfde redenen als dat ik niet kon gaan, studiedrukte (hij woont ook in Ravenstein, of all places) - maar hij was in die korte periode al behoorlijk enthousiast geworden over het optreden.
Maxïmo Park hebben we trouwens om diezelfde reden niet tot het einde kunnen meemaken. Niks mis met een moyenne van 3 concerten per week (deels via gastenlijst, deels braaf via gekochte tickets), maar een tentamenperiode blijft altijd een crux bij zoiets. En vooruitplannen qua studeren of essays om zoiets te voorkomen komt er toch nooit van.![]()
Dat zei ik vorig jaar dus ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Wauw, ik bewonder je discipline.Het was te leuk bij The Rifles en MP, ik had alleen niet gerekend op dat tijdens dat schijtPasen de bieb en het MMS dicht zouden zijn. Ik haal gewoon de boel niet, wordt een druk jaartje volgend jaar.
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef lienelien het volgende:
Die is eigenlijk gemaakt voor OUD, als 'ah wat een schattig keendje, ik krijg tranen in m'n ogen van geluk' las ik eens
Is dat niet van zo'n stom(me) Stephen King film/boek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef Grobbel het volgende:
Yes, join us... We all float down here...
![]()
Goeieavondquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Interpol? Waar, wat. wanneer??
En waarom vinden ALLE meiden Antics beter tov het superieure TOTBL?
Ik zeg helemaal niet dat ik Antics beter vind, ik heb TOTBL nog nooit geluisterdquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Interpol? Waar, wat. wanneer??
En waarom vinden ALLE meiden Antics beter tov het superieure TOTBL?
jaja, die is zeker wel goed. En Leif Errikson en nog eentje. En de rest is kut.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jkBAUqp6NKg![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]BREAKING NEWS!!![afbeelding]
NieuwInterpol
materiaal!!
Click or Die!!!
En nog één
Whoooo....
Roland zeker? Al die jongeren van tegenwoordig willen alleen maar beukende gitaren...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, die is zeker wel goed. En Leif Errikson en nog eentje. En de rest is kut.
Ja diequote:Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Roland zeker? Al die jongeren van tegenwoordig willen alleen maar beukende gitaren...
![]()
ohhjah, dat zocht ik vanmiddag ook alquote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan je zien bij welke Postkantoren je allemaal tickets kan halen? Ik wil dan zaterdag richting gristelijk achterstandsdorp biken om daar dan voor een drukke deur te komen.
Maar ik weet dus niet of ze daar verkopen
Maar voor Interpol bedoel je? Zal dat zo snel uitverkopen dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan je zien bij welke Postkantoren je allemaal tickets kan halen? Ik wil dan zaterdag richting gristelijk achterstandsdorp biken om daar dan voor een drukke deur te komen.
Maar ik weet dus niet of ze daar verkopen
nahhh, dat risico loop ik liever nietquote:Op woensdag 25 april 2007 00:33 schreef MaJo het volgende:
Is deze ook niet via internet te koop dan? Wordt dat een nieuwe trend ofzo
Is me tot nu toe altijd geluktquote:Op woensdag 25 april 2007 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
nahhh, dat risico loop ik liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |