Dat is ook bevestigd ja. ook hot chip en amon tobin zijn toegevoegdquote:Op zondag 15 april 2007 10:38 schreef placebeau het volgende:
Op een flyer zag ik gisteren dat wilco èn bright eyes ook verwacht worden.
Dát is nog eens een line-up zeg.quote:Op maandag 16 april 2007 15:42 schreef MadScientist het volgende:
[..]
Dat is ook bevestigd ja. ook hot chip en amon tobin zijn toegevoegd
RJD2 én DJ Shadow komen ook
De laatste platen van Shadow en RJD2 zuigen anders elk stukje diarree uit elk soort kont dat je maar kan bedenken....quote:
Ik vond het saaiheid troef eigenlijk.. maar ik heb dan ook maar een klein stukkie gezienquote:
OEhhquote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef spacemangraig het volgende:
Modest Mouse staat 9 juni in de Melkweg, met....
Dat optreden staat al weken als zodanig op de site van Modest Mouse aangekondigd, maar op die van de Melkweg is nog altijd niets bevestigd - en zonder bevestiging is er nog altijd niks officieel. Ik hoop wel dat ze opschieten bij de Melkweg, we zijn nu anderhalve maand voor de ingeschatte datum en de ticketverkoop is nog altijd niet begonnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef spacemangraig het volgende:
Modest Mouse staat 9 juni in de Melkweg, met....
Johnny Marr!!
![]()
Nou, al moet ik m'n kaartje een uur van te voren ophalen, het is mij egaal.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat optreden staat al weken als zodanig op de site van Modest Mouse aangekondigd, maar op die van de Melkweg is nog altijd niets bevestigd - en zonder bevestiging is er nog altijd niks officieel. Ik hoop wel dat ze opschieten bij de Melkweg, we zijn nu anderhalve maand voor de ingeschatte datum en de ticketverkoop is nog altijd niet begonnen.
http://www.youtube.com/watch?v=cf2L7GSOKaUquote:Op donderdag 19 april 2007 12:19 schreef Z het volgende:
Ik ben gister trouwens bij The Horrors beland, dus niet met voorbedachte rade. Ik denk dat ik nog nooit zo'n slecht en pathetisch optreden gezien heb.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]BREAKING NEWS!!![afbeelding]
NieuwInterpol
materiaal!!
Click or Die!!!
En nog één
Whoooo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |