We mogen toch best uiten dat Leonos een %@&!)#)quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, je kan ook gewoon niet reageren, of normaal doen
Ja, mag eigenlijk ook wel. Is jullie topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
We mogen toch best uiten dat Leonos een %@&!)#)is?
Ahh, Hot Hot Heatquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:24 schreef JeroenV het volgende:
Gezellig hier![]()
Wisten jullie dat Hot Hot Heat ook weer met een nieuw album komt binnenkort? Zijn klaar met opnemen en alles... Een nieuw nummer staat op hun site en myspace. Klinkt wel weer leuk.
Live klonk het iig lekkerquote:En wat vinden jullie van het nieuwe album van The Rakes? Heb hem nog niet geluisterd, maar in reviews is hij volgens mij redelijk de grond in geboord...
Ik ben hem nu aan het binnen halenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ahh, Hot Hot Heat![]()
[..]
Live klonk het iig lekker![]()
Echt heel lelijk ja. De single van Brainstorm is zowaar nog lelijker. Past ook niet bij de muziek enzo. Maargoed, gelukkig maakt de cd zelf alles goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef lienelien het volgende:
Wat zijn de albumhoes, de cd en het boekje van de nieuwe AM trouwens achterlijk lelijk.
Top marks for trying, zoals ze zelf zeggen.. (failed)
Die van Brianstorm is inderdad godsgruwelijk lelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het binnen halen
[..]
Echt heel lelijk ja. De single van Brainstorm is zowaar nog lelijker. Past ook niet bij de muziek enzo. Maargoed, gelukkig maakt de cd zelf alles goed.![]()
plaatje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die van Brianstorm is inderdad godsgruwelijk lelijk![]()
Ik typ nog steeds Brainstormquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die van Brianstorm is inderdad godsgruwelijk lelijk![]()
Minste nummer van de cd ja, toch begin ik hem wel een heeeeel klein beetje beter te vinden.quote:
Die vind ik beter dan hoe het album er uit ziet, hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik typ nog steeds Brainstorm![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
nah...quote:Minste nummer van de cd ja, toch begin ik hem wel een heeeeel klein beetje beter te vinden.
Heb je hem gekocht trouwens? Gaat echt weer de verkooprecords breken denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef lienelien het volgende:
Wat zijn de albumhoes, de cd en het boekje van de nieuwe AM trouwens achterlijk lelijk.
Top marks for trying, zoals ze zelf zeggen.. (failed)
Ik vind het ook niet zo bij de muziek passen. Niet dat de vorige wel moi was ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de artwork van de nieuwe cd wel erg mooiAlleen het lettertype en het logo is inderdaad wel godsgruwelijk lelijk. En die van Brianstorm is al helemaal
ja
Gaat mij meer om het lettertype enzo inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je hem gekocht trouwens? Gaat echt weer de verkooprecords breken denk ikIk heb hem ook
En de nieuwe Rakes klonk live inderdaad erg goed, heb hem nog steeds niet geluisterd daarna
Ja, net lekker door de stad gefietst en een uurtje of wat rondgehangen in de Concertoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je hem gekocht trouwens? Gaat echt weer de verkooprecords breken denk ikIk heb hem ook
ik ook nietquote:En de nieuwe Rakes klonk live inderdaad erg goed, heb hem nog steeds niet geluisterd daarna
Kinderachtigquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
We mogen toch best uiten dat Leonos een %@&!)#)is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |