quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Leonos het volgende:
Interpol is soooo fucking vet
Zaterdag dan ff kaartjes halen![]()
![]()
Het is eigenlijk ook te makkelijk om hem in te koppenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Me and my big mouth typing fingers..
Voordat er virtuele dooien gaan vallen, wil ik graag dat jullie deze boodschap ter harte nemen:quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Leonos het volgende:
Interpol is soooo fucking vet
Zaterdag dan ff kaartjes halen![]()
![]()
Zie je nu wat je hebt aangericht?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Me and my big mouth typing fingers..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Voordat er virtuele dooien gaan vallen, wil ik graag dat jullie deze boodschap ter harte nemen:
[afbeelding]
Ohh, nee was helemaal niet slecht, was leukquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef Grobbel het volgende:
Maar bij Doornroosje krijg je niet van die vervelende "verborgen" servicekosten, dus dan kost een ticket al gauw maar de helft van wat het in de Melkweg kostte.
En vanwaar de gaap? Was het zo slecht in de Melkweg?![]()
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, nee was helemaal niet slecht, was leuk![]()
Ik bedoelde uitermaard deze:![]()
Ik begin gewoon verslaafd te worden aan het bezoeken van concerten, terwijl ik het jarenlang nog best in de hand heb kunnen houden op 10 a 15 per jaar, met hier en daar een verdwaald festival.quote:
...Of had je het over het gebruik van die pest-smilie? Ja, dat werkt ook aanstekelijk inderdaad.quote:
Die is eigenlijk gemaakt voor OUD, als 'ah wat een schattig keendje, ik krijg tranen in m'n ogen van geluk' las ik eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Of had je het over het gebruik van die pest-smilie? Ja, dat werkt ook aanstekelijk inderdaad.![]()
Ook hierbij geldt: first step in kicking the habit, admit you have a problem...
Wauw, ik bewonder je discipline.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Vriend van me met wie ik mee zou gaan was er wel, maar hij moest na 3 kwartier al weg of zo om dezelfde redenen als dat ik niet kon gaan, studiedrukte (hij woont ook in Ravenstein, of all places) - maar hij was in die korte periode al behoorlijk enthousiast geworden over het optreden.
Maxïmo Park hebben we trouwens om diezelfde reden niet tot het einde kunnen meemaken. Niks mis met een moyenne van 3 concerten per week (deels via gastenlijst, deels braaf via gekochte tickets), maar een tentamenperiode blijft altijd een crux bij zoiets. En vooruitplannen qua studeren of essays om zoiets te voorkomen komt er toch nooit van.![]()
Dat zei ik vorig jaar dus ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Wauw, ik bewonder je discipline.Het was te leuk bij The Rifles en MP, ik had alleen niet gerekend op dat tijdens dat schijtPasen de bieb en het MMS dicht zouden zijn. Ik haal gewoon de boel niet, wordt een druk jaartje volgend jaar.
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef lienelien het volgende:
Die is eigenlijk gemaakt voor OUD, als 'ah wat een schattig keendje, ik krijg tranen in m'n ogen van geluk' las ik eens
Is dat niet van zo'n stom(me) Stephen King film/boek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef Grobbel het volgende:
Yes, join us... We all float down here...
![]()
Goeieavondquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Interpol? Waar, wat. wanneer??
En waarom vinden ALLE meiden Antics beter tov het superieure TOTBL?
Ik zeg helemaal niet dat ik Antics beter vind, ik heb TOTBL nog nooit geluisterdquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Interpol? Waar, wat. wanneer??
jaja, die is zeker wel goed. En Leif Errikson en nog eentje. En de rest is kut.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jkBAUqp6NKg![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]BREAKING NEWS!!![afbeelding]
NieuwInterpol
materiaal!!
Click or Die!!!
En nog één
Whoooo....
Roland zeker? Al die jongeren van tegenwoordig willen alleen maar beukende gitaren...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, die is zeker wel goed. En Leif Errikson en nog eentje. En de rest is kut.
Ja diequote:Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Roland zeker? Al die jongeren van tegenwoordig willen alleen maar beukende gitaren...
![]()
ohhjah, dat zocht ik vanmiddag ook alquote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan je zien bij welke Postkantoren je allemaal tickets kan halen? Ik wil dan zaterdag richting gristelijk achterstandsdorp biken om daar dan voor een drukke deur te komen.
Maar ik weet dus niet of ze daar verkopen
Maar voor Interpol bedoel je? Zal dat zo snel uitverkopen dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef -skippybal- het volgende:
Waar kan je zien bij welke Postkantoren je allemaal tickets kan halen? Ik wil dan zaterdag richting gristelijk achterstandsdorp biken om daar dan voor een drukke deur te komen.
Maar ik weet dus niet of ze daar verkopen
nahhh, dat risico loop ik liever nietquote:Op woensdag 25 april 2007 00:33 schreef MaJo het volgende:
Is deze ook niet via internet te koop dan? Wordt dat een nieuwe trend ofzo
Is me tot nu toe altijd geluktquote:Op woensdag 25 april 2007 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
nahhh, dat risico loop ik liever niet
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef -skippybal- het volgende:
Niks mis mee. Meer kaartjes voor de rest!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef -skippybal- het volgende:
Vrienden die op 14 mei al naar bagger als The Noisettes gaan
Hehe, dat is precies wat ik dachtquote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Meer kaartjes voor de rest!
Like duhquote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef Leonos het volgende:
Zal interpol uitverkopen?
Je gaat weer een aantal reacties over je uitroepenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef Leonos het volgende:
Zal interpol uitverkopen?
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je gaat weer een aantal reacties over je uitroepen
Ik hoef pas om 14u te werken, dus ga wel rond 10u richting postkantoorquote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat Interpol wel in een dag uitverkocht zal zijn, maar geen AM taferelen
Love Mae King.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:13 schreef -skippybal- het volgende:
lmk?
Ja dat moet... schatje...quote:Op donderdag 26 april 2007 01:03 schreef lienelien het volgende:
LMK, lieverd, die nieuwe site.. Moet dat?![]()
Eens...quote:Op donderdag 26 april 2007 01:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Love Mae King.
Van Dans Le Rock
Wat een een mooie en overzichtelijke site was, is nu een kinderlijke poging tot bloggen met een lelijk design..![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zie ik. Maar toch is het een behoorlijke teruguitgang enzo.![]()
Het doet zn werk blijkbaar wel...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef Goover het volgende:
28e? DLR? hmzz ik ben dan wel in Utrecht voor Bloc Party... wie weet
Ik heb alleen ook nog een feestje in Leiden die avond... Daar wil ik ook nog wel heen denk ik.
Nah, echt niet. Dat komt door mijn gespam en fanheid.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:34 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Het doet zn werk blijkbaar wel...
Ik vond het ook al een twijfelgevalletjequote:Op donderdag 26 april 2007 11:34 schreef Lieke_K het volgende:
Apie.Dat is echt de meest vreselijke koosnaam ooit, doet me denken aan van die Paul Frank; Diesel; Replay-verslaafde 14-jarigen met een Superdudes en Sugababes site.
Brrr!
![]()
ook opbouwend bedoeld overigens(ook al was het niet tegen mij dan hè)
Hoiquote:
quote:
Da's altijd pas laat bekendquote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is weer eens nergens te vinden wat het voorprogramma is![]()
quote:Maandag 30 april (koninginnedag)
Koninginnedag
open: 16:00 - 2:00 entree: gratis
Chill Out Terras + Bands + DJs
Buitenprogramma: vanaf 16:00 Terras DJs
Binnenprogramma: vanaf 21:00 Indium, Rude to your parents feat. Glenda P. & 27speedtrap + DJs
Vanaf 16:00 is Kultuurhuis Bosch open voor iedereen. Op het terras zullen DJs diverse stijlen muziek ten gehore brengen binnen kan eveneens een drankje, maar ook een hapje genuttigd worden. N.B. Mensen die buiten een leuke act willen opvoeren worden verzocht contact op te nemen. Vanaf 21:00 gaat de zaal open en zullen drie bands optreden. Als eerste speelt Indium, een 4-koppige band, waarin stevige gitaarpartijen en melodieuze zanglijnen centraal staan waardoor een swingende life act ontstaat, in de beste tradities van de rock&roll. Rude To Your Parents (feat. Glenda P.) uit Rotterdam is een in Januari '07 opgerichte zeskoppige ska, rocksteady, reggaeband die haar inspiratie mede vind in de jaren 60-70. De laatste band op het programma is de driemansformatie 27SpeedTrap die sinds enige tijd de buurten onveilig maakt met hun stomende en onstuimige rawk'n roll. Een stampende en dampende afsluiter van de live acts is bij deze gegarandeerd. Na de bands zullen DJs zorgen dat Koninginnedag 2007 feestelijk swingend verder gaat. Een fijne dag, al zeggen we het zelf
Hypeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!11quote:Interpol brengt bliksembezoek aan Amsterdam
De New Yorkse band Interpol heeft deze week aangekondigd dat ze over twee weken een optreden zullen geven in Paradiso. Dit is naar aanleiding van het nieuwe album dat in juli zal verschijnen.
Als opwarmertje voor een uitgebreide tournee om het, nu nog titelloze, album te promoten, geeft de band een klein aantal optredens waar ze de nieuwe nummers aan de fans presenteren. Amsterdam is hierbij aan de beurt op maandag 14 mei. Omdat die datum best dichtbij is, begint de voorverkoop al op aanstaande zaterdag.
Een week voor het concert zal de eerste single van het nieuwe album in de winkels liggen. Deze heeft de intrigerende titel The Heinrich Maneuver meegekregen. Het volledige album volgt begin juli.
waarom MOET dat?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
En met Koninginnenach MOET ik Di-rect gaan kijken![]()
Single ligt overigens echt niet een week voor het concert in de winkel, sorry...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
Zelfs op nu.nl:
[..]
Hypeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!11
Dronken beloofd enzoquote:
Ja, zeg. Moet dat nou? Nu moet ik nóg eerder opstaan dusquote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
Zelfs op nu.nl:
[..]
Hypeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!11
Waarom denkt nu.nl dat dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Single ligt overigens echt niet een week voor het concert in de winkel, sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |