Woensdag 23 mei 21.00 in Rotown. Kaartjes 9 euro, vanaf nu verkrijgbaar in de voorverkoopquote:
Neequote:
Kopietje van de vorige. Bij deze opgelost door Reeta-Leena Karhola er in te plakkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom staat dat enge mens eigenlijk in de OP?
Instrumentaal erg lekker, maar ik zou die stem echt niet lang kunnen volhoudenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:54 schreef DutchTrain het volgende:
Nog een bijzonder concertje: Noorse cover-rock muziek in de kerk.. http://www.rotown.nl/programma.php?cur_date=052007
Voorbeeld van een nummer: http://www.youtube.com/watch?v=kGS5M1znbTE
Rotown is toch rotterdam?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:33 schreef DutchTrain het volgende:
Vraag over Husky Rescue uit het vorige topic:
[..]
Woensdag 23 mei 21.00 in Rotown. Kaartjes 9 euro, vanaf nu verkrijgbaar in de voorverkoop
quote:
Prachtige band ja. Een van de absolute pareltjes van 2006 wat mij betreft, en dat voor een cover-album! Concert wordt ook nog eens in een kerk gehouden (dus niet in rotown)...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:54 schreef DutchTrain het volgende:
Nog een bijzonder concertje: Noorse cover-rock muziek in de kerk.. http://www.rotown.nl/programma.php?cur_date=052007
Voorbeeld van een nummer: http://www.youtube.com/watch?v=kGS5M1znbTE
Ook zoiets, allen dan zonder The Rakes en zonder Rascal waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Morgen The Rakes, donderdag Maxïmo Park en zaterdag Rascal. Goed indie weekje
Ik zou maar snel bukken als ik DutchTrain wasquote:Wat zou lien er trouwens van vinden dat het topic door iemand anders geopend isWaar is Lien eigenlijk?
Nu nog niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef MaJo het volgende:
Tof is ie heEn Goov ik zie helemaal geen andere avatar?
Daarom opende ik ook geen nieuw topicquote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Ook zoiets, allen dan zonder The Rakes en zonder Rascal waarschijnlijk.
[..]
Ik zou maar snel bukken als ik DutchTrain was
hier het zelfde, want zelfs met toestemming opent ze er zelf ook gewoon eenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daarom opende ik ook geen nieuw topic
Ik zie alleen een ingezoomde avatar van je kaartjesding die je eerder had...quote:
xcuse me?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die stad heeft overigens wel meer indie-activiteiten dan A'dam.
Had al een idee, maarja concertliefhebbers genoeg hierquote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ahoy is natuurlijk totaal niet indie, dus weinig kans hier
Ja en dat werkt inderdaad wel. Maar dan krijg ik gewoon steeds een ander. Ik dacht dat het verschillende plaatjes waren die achter elkaar kwamen?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef Leonos het volgende:
F5 al geprobeerd MaJo?
Ik ben er 2 keer geweest, maarik heb geen idee meer hoe het met de garderobe zatquote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had al een idee, maarja concertliefhebbers genoeg hier
Ahoy is idd wel erg groot voor indie concerten
Steeds als je de pagina herlaad komt er een anderquote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en dat werkt inderdaad wel. Maar dan krijg ik gewoon steeds een ander. Ik dacht dat het verschillende plaatjes waren die achter elkaar kwamen?
Oh ja, daar wilde ik ook nog heen, maar zal wel weer te laat zijn... Maar heb je dan college? Geen meivakantie? Arm schaap.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh ik ga donderdag 3 mei weer naar The Veils in Doornroosje![]()
En daan doorstomen naar NDRGRND en de volgende dag weer vroeg op kapot naar college. Goota love it!
Bel anders even naar de Ahoy, als het goed is weten die datquote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef JeroenV het volgende:
Even iets heel anders:
Ik ga vanavond naar Faithless in Ahoy, maar moet direct uit school door met tas en zooi. Hoe zit het met de garderobe daar?
Dacht dat jullie hier het wel weten
meivakantie? Wat is dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Oh ja, daar wilde ik ook nog heen, maar zal wel weer te laat zijn... Maar heb je dan college? Geen meivakantie? Arm schaap.![]()
Opgevulde dagen vrij tussen Koninginnedag, Bevrijdingsdag en Dodenherdenking.quote:
Ik weet wat het is, maar ik heb geen vrij dan. Alleen op koninginnedag. (Bevrijdingsdag valt op zaterdag..)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Opgevulde dagen vrij tussen Koninginnedag, Bevrijdingsdag en Dodenherdenking.Ik ga die rust dus eht effe pakken dan.
![]()
Is nog niet uitverkocht. Zal ook wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Oh ja, daar wilde ik ook nog heen, maar zal wel weer te laat zijn... Maar heb je dan college? Geen meivakantie? Arm schaap.![]()
Oh echt?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef lienelien het volgende:
Ik heb als als afscheidscadeautje op m´n stage een kaartje voor Daft Punk gekregen!!
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt?Wat vet
Was dit je laatste dag dan?
Ik dacht morgenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja
Jeej! Ga samen met m'n stagebegeleider dus![]()
![]()
![]()
Ze hebben er een hele grote garderobe, dus dat is echt geen probleem. Duurt wel even voordat je je spullen weer terug hebt bij de uitgang bij grote concerten. Waarschijnlijk wordt je wel gecontroleerd aan de ingang en mag je camera's, flessen drank en andere gevaarlijke spullen wel meteen inleveren.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef JeroenV het volgende:
Even iets heel anders:
Ik ga vanavond naar Faithless in Ahoy, maar moet direct uit school door met tas en zooi. Hoe zit het met de garderobe daar?
Dacht dat jullie hier het wel weten
Leukquote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef lienelien het volgende:
Ik heb als als afscheidscadeautje op m´n stage een kaartje voor Daft Punk gekregen!!
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze hebben er een hele grote garderobe, dus dat is echt geen probleem. Duurt wel even voordat je je spullen weer terug hebt bij de uitgang bij grote concerten. Waarschijnlijk wordt je wel gecontroleerd aan de ingang en mag je camera's, flessen drank en andere gevaarlijke spullen wel meteen inleveren.
Mwah, daar hoef je niet zoveel aan te regelen volgens mij, hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:17 schreef Skanqua het volgende:
Vriendinnetje opeens kaartjes geregeld voor The Veils, zeker niet verkeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |