Die is erg lekker. Tijd dat ze weer naar Nederland komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik Mando Diao - Ode to ochrasy al een half jaar op mijn laptop heb staan, die is wel lekker
Ze zijn pas nog in de melkweg geweestquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is erg lekker. Tijd dat ze weer naar Nederland komen.
Dat is voor mij alweer te lang geleden (november).quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze zijn pas nog in de melkweg geweest
uhuh, heb er nog wat mooie foto's gemaakt, zal ze eens een keer opzoekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is voor mij alweer te lang geleden (november).
Destijds had ik het album gedownload om te kijken of het wat was. Maar nooit echt aandacht aan besteed. Wel jammer, want zoals ik het nu hoor had ik er wel heen gewild.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is voor mij alweer te lang geleden (november).
Ik kan niemand vindenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Een spot de Majo en/of lienelien wordt dan onvermijdelijk denk ik. Ik zoek nog ff mensen (en spaarcentjes) bij elkaar
Gister trouwens 11,60 aan parkeerkosten. Volgende keer gewoon met het OV!
Ze komen ook op Szigetquote:
Ah wat jammerquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik kan niemand vinden
Een groot deel is dit weekend weg...
Toen ik 'Ah wat jammerquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah wat jammerVolgende week zaterdag is er ook weer Rascal (yep, 2x deze maand
) dus misschien dat je dan wel mensen mee kan krijgen?
quote:REÜNIE CARL BARAT EN PETE DOHERTY :: 13-4-2007
De soap waarin PETE DOHERTY al een paar jaar lijkt te verkeren, kreeg gisteravond eindelijk een keer een positieve wending, toen de zanger/gitarist tijdens een optreden in Londen bijstand kreeg van zijn voormalige Libertines-maatje Carl Barat.
Onder de titel An Evening With Pete Doherty speelde Doherty een solo-optreden in de Hackney Empire in de Londense wijk Hackney. Halverwege betrad Carl Barat het podium, waarop het tweetal maar liefst 13 nummers ten gehore bracht. De resterende setlijst bevatte Libertines klassiekers als What Katie Did en Time For Heroes, naast een cover van Dream A Little Dream (Mamas & The Papas) en Albion van Doherty’s tijdelijk op een zijspoor geparkeerde Babyshambles.
Na afloop van het concert en een korte toegift, wisten fanatieke fans het tweetal nog te verleiden tot een a capella uitvoering van Can't Stand Me Now. Doherty's vriendin Kate Moss stond erbij en keek ernaar.
Your new favourite band.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik ken ze ook niet eigenlijk, wat is het?
The Hives is een meisjesband .quote:
quote:First confirmations de-Affaire 2007
Animal Collective, Au Revoir Simone, Avalene, Bonde do Role, Danbert Nobacon, Donato Dozzy, Erase Errata, Krakow, La Troba Kung Fu, Leafcutter John, Osmosis, Phantom Puercos, Puts Marie, The Drones, The Girls, The Jai-Alai Savant, The Kevin Costners, The Rapture, Two Gallants, and more to be confirmed very soon!
Ik was er welquote:Op zaterdag 14 april 2007 05:19 schreef MaJo het volgende:
Rascal was leukEn inderdaad geen GI Joe gezien nee
Zojuist kaartjes voor het concert in London besteldquote:May 29 2007 8:00P Razzmatazz Barcelona
May 31 2007 8:00P Alcatraz Milan
Jun 1 2007 8:00P Kaufleuten Zurich
Jun 3 2007 8:00P Paradiso Amsterdam
Jun 5 2007 8:00P Ancienne Belgique Brussels
Jun 6 2007 8:00P Bataclan Paris
Jun 9 2007 8:00P Columbia Club Berlin
Jun 10 2007 8:00P Berns Stockholm
Jun 11 2007 8:00P Vega Copenhagen
Jun 13 2007 8:00P Gloria Cologne
Jun 15 2007 8:00P Koko Club London
quote:Op zondag 15 april 2007 15:52 schreef Mr.Brightside het volgende:
[..]
Ik was er welen het is uiteraard gewoon een t-shirtje
Ah ok, je bent ook een Rascal regular?quote:Op zondag 15 april 2007 23:29 schreef Mr.Brightside het volgende:
Denk het wel, heb echt lol gehad vrijdag. En ik vind club 8 ook nog chiller dan de melkweg.
Snel dat shirt wassen dus..
Dat is het zekerquote:Op maandag 16 april 2007 11:14 schreef Mr.Brightside het volgende:
Ik ben het aan het ontdekken. Ben nu 2 keer geweest, een keer in de melkweg en een keer in club 8.
Maar het is duidelijk een van de betere uitgaansavonden in Amsterdam![]()
Ga je nu elke die voorbijkomt noemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ga je nu elke die voorbijkomt noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |