Ik heb geen PMquote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
PM van Blesen:
Vriendelijk verzoek om niet te gaan SC in ons mooi Feedbacktopic. Arctic Monkeys wordt besproken met de mede-mods en alleen dan en niet eerder gaat ie eventueel weer open.
oeps...
nice! *zoekt vrienden om mee te gaan*quote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja gewoon entree, maar kun je aan de deur kopen. Is echt heel leukBeetje vergelijkbaar wat er laatst was na OK Go, maar dat werd later minder. Stel je dus voor dat het de hele avond zo is, alleen maar goede muziek
Balaclavaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef Leonos het volgende:
Ik vind hem een beetje tegenvallen, misschien moet ik even wennen maar komt vast goed.
Wel veel moeilijke songtitels iig
Lien en ik gaan sowiesoquote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
nice! *zoekt vrienden om mee te gaan*
Ik ga hem even nog een keer luisteren en dan laat ik het wetenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Balaclava
Wat vind je er tegen aan vallen? Ik vind m echt superrrvet![]()
Een spot de Majo en/of lienelien wordt dan onvermijdelijk denk ikquote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lien en ik gaan sowiesoEn burger ook (die gister met mij mee was en vorige keer er ook bij was bij OK Go), en mijn broer en zijn vriend en misschien nog een paar gezellige mensen
Avond na OK GO? Hmm, kan ik me niks meer van herinneren...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja gewoon entree, maar kun je aan de deur kopen. Is echt heel leukBeetje vergelijkbaar wat er laatst was na OK Go, maar dat werd later minder. Stel je dus voor dat het de hele avond zo is, alleen maar goede muziek
Je was de weg wel een beetje kwijt jaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:06 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Avond na OK GO? Hmm, kan ik me niks meer van herinneren...
Mja, toen was je aardig aan het rondstuiterenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:06 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Avond na OK GO? Hmm, kan ik me niks meer van herinneren...
Dans Le Rockquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef Leonos het volgende:
Wat is DLR? Zie ik hier vaker staan.
Wil er ook wel een keer bijhoren
Dans Le Rock in berlijn was supergaaf. We mogen weer terugkomen over een half jaartje ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, toen was je aardig aan het rondstuiteren![]()
Hoe was Berlijn? DLR verovert de wereld, of toch nog even niet?
Maar de lay out is wel heel goed zo, zou het wel in die stijl latenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dans Le Rock in berlijn was supergaaf. We mogen weer terugkomen over een half jaartje ofzo
Overigens gaan we de DLR site heel snel aanpassen. Wordt meer een blog achtige site, zodat er vaker gave info, filmpjes en nummers op komen te staan!!!
Oeh! en hij staat niet op shuffle! Dus hele cd komt voorbijquote:Op woensdag 11 april 2007 16:21 schreef Goover het volgende:Ok Go komt voorbij in de playlist van een collega
Klik eens op bio dan, daar staat wel een samenvattend ietsquote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Leonos het volgende:
Er staat geen muziek op de DLR site...
Dus nu weet ik nog niet wat het is
DLR is een dansavond he, dus geen bandquote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Leonos het volgende:
Er staat geen muziek op de DLR site...
Dus nu weet ik nog niet wat het is
ze wát?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Leonos het volgende:
Dus ze praten muziek van andere artiesten?
Jaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Leonos het volgende:
Dus ze draaien muziek van andere artiesten?
Edit: Praten = draaien
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:07 schreef nipeng het volgende:
Maar zover zal niet komen denk ik
Edit: ik zie op de DLR site dat ik weer het virus festival heb gemist.
Ja kweet niet hoor, of je hebt het nog over vorig jaar?quote:Virusfestival 3 juni 2007
Dat is dan maar goed ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt er wel op, nog nooit een mod gezien hier
Maar we zijn dan ook altijd heel braaf en ontopic
Vrijdagavond Club Rascal in de Melkweg, wie gaan er nog meer?
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is dan maar goed ook.
Heeft iemand The Girls wel eens gezien? Het klinkt namelijk wel vet.
Ik zie inderdaad dat ze nu een tour gaan doen met Krezip... Dat is niet echt rock 'n' roll.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Die zie je spontaan in ieder voorprogramma staan. Ik vind ze niet zo leuk.
en de baby roze Hello Kitty gitaar ook niet![]()
Ik zag het vanavond nog in Tivoli hangen jaquote:Op donderdag 12 april 2007 01:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat ze nu een tour gaan doen met Krezip... Dat is niet echt rock 'n' roll.
Vaag ik dacht echt 23 maart 2007 te zien op de virus site.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
Ja kweet niet hoor, of je hebt het nog over vorig jaar?![]()
Jup gezien in het voorprogramma van.. euhh euhh OK Go? Ja, ik denk dat het OK Go was.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is dan maar goed ook.
Heeft iemand The Girls wel eens gezien? Het klinkt namelijk wel vet.
Wat deed je in Tivoli op woensdag avond? (Nieuwsgierig? nee hoor, gewoon benieuwd wat er woensdag te doen was. Ik gok op voorverkoop van het een of ander? Of miss kwam je er alleen langs... Wat een misterie!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zag het vanavond nog in Tivoli hangen ja![]()
OK Go idd jaquote:Op donderdag 12 april 2007 08:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Jup gezien in het voorprogramma van.. euhh euhh OK Go? Ja, ik denk dat het OK Go was.
Ik vond de gitaar wel grappig, maar hij was er iets TE trots op.
Cabaretavondquote:Op donderdag 12 april 2007 08:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat deed je in Tivoli op woensdag avond? (Nieuwsgierig? nee hoor, gewoon benieuwd wat er woensdag te doen was. Ik gok op voorverkoop van het een of ander? Of miss kwam je er alleen langs... Wat een misterie!)
Best wel lastige naam hea?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:08 schreef Leonos het volgende:
Ftrtaletlis was fucking vet![]()
Heb nog geen plectrum dan
Toch wel 6 dingen die zeker de moeite waard zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef Lieke_K het volgende:
Zal ik nou wel of niet de zondag naar Pinkpop...![]()
Geen commentaarquote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef jakkop het volgende:
[..]
Best wel lastige naam hea?![]()
Of was je zo ver heen?
Ja precies, dat is het hele struikelblok. Maar welquote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef lienelien het volgende:
Waaat, pinkpop dagkaart ¤69?![]()
Grappig.
Maarre, liek, durf je een festival nog wel aan na lowlands vorig jaar?![]()
Mooie omschrijvingquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo festivalproof, heel on-indie.![]()
Als ik al peins over één dagje Pinkpop, doe eens een gokje.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mooie omschrijving
Maar ga je dit jaar mee naar Lowlands?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |