Het is tijd om te gaanquote:
Ja, je doet nu wel een knipoog, maar volgens mij meen je er geen barst van.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 18:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, je doet nu wel een knipoog, maar volgens mij meen je er geen barst van.
Dat je maar door je stoel mag zakken op het terras.
plus de zwaargewondenquote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef venomsnake het volgende:
tussenstand: 22 doden (inc dader) en 21 gewonden..
![]()
zitten we al in de verlenging?quote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef venomsnake het volgende:
tussenstand: 22 doden (inc dader) en 21 gewonden..
![]()
inderdaad!quote:Op maandag 16 april 2007 18:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ze nu eens beginnen met de vrije wapenhandel aan banden te leggen. Dat zou alvast een stap in de goede richting zijn..
Kan ie wel even een last-minute boeken.quote:
Amper gepost in VBL, welke naam maakt niet uit. Ik wist het in ieder geval nietquote:
In Nederland worden ook mensen doodgeschoten, neergestoken etc etc.quote:
Jullie raden nooit wat ik vandaag gegeten hebquote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dit is volgens mij trouwens mijn eerste HOOLS die meteen in 1 keer gelukt is
Hoi Bos!
Bossche bollen?quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jullie raden nooit wat ik vandaag gegeten heb![]()
Ja dat klopt...quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Nederland worden ook mensen doodgeschoten, neergestoken etc etc.
Je houdt zoiets niet tegen, een gek kan altijd een wapen krijgen.
Absoluut.quote:Op maandag 16 april 2007 20:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je kan daar gewoon een wapen kopen alsof je een pak melk koopt.. dat moeten ze tegen gaan.. natuurlijk kan je niet al het geweld tegen gaan.. maar je moet toch ergens beginnen.
Waar is dat voorbeeld van twee steden, ik geloof Detroit en een Canadees equivalent... Beide landen hebben een redelijk los beleid m.b.t. wapens, maar in Canada hadden ze, ten tijde van BfC 2 jaar geen moord gehad.quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar sommige mensen doen alsof dit nooit was gebeurd indien men niet legaal een wapen kon krijgen
Misschien minder extreem.. omdat het volgens mij een stuk lastiger is om een flinke dosis munitie te halen..Maar tja als als als..quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar sommige mensen doen alsof dit nooit was gebeurd indien men niet legaal een wapen kon krijgen
Nu vraag ik mij af of de gang-vorming in Canada net zo groot is als in Amerika, maar dat terzijde.quote:Op maandag 16 april 2007 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waar is dat voorbeeld van twee steden, ik geloof Detroit en een Canadees equivalent... Beide landen hebben een redelijk los beleid m.b.t. wapens, maar in Canada hadden ze, ten tijde van BfC 2 jaar geen moord gehad.
Maar hoe komt dat dan, dat die gang-vorming er in Canada niet is, en in de US wel?quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af of de gang-vorming in Canada net zo groot is als in Amerika, maar dat terzijde.
Moet je eens het boek lezen "stupid white man"quote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan, dat die gang-vorming er in Canada niet is, en in de US wel?
Tsja, dat doet niet af aan de gekte hiervan.quote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eng, het was een bankrekening, niet een verzekering, in Bowling for Columbine. Voor de rest, tja...
Omdat Amerika een groot kutland is, zonder ook maar enig sociaal stelsel en de kloof tussen arm en rijk gigantisch is.quote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan, dat die gang-vorming er in Canada niet is, en in de US wel?
Precies. Don't blame Canada!quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bovendien is Canada een groot bos.
Geniaal filmpje trouwensquote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef pascalheister het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13115/89caa808/index.html
Is dat een cover van Michael Jackson door een zangeresquote:Op maandag 16 april 2007 22:27 schreef RayMania het volgende:
Ouders weg, dan kan de volumeknop wel op max.
Bill Jean, not my loverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Weet niet zo snel danquote:Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat een cover van Michael Jackson door een zangeres![]()
Nee, MJ coversquote:Op maandag 16 april 2007 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk Ree
Heb je die MJ cover door KT tunstall wel eens gezien
Gelukkig maakt Maiden me weer vrolijkquote:
quote:Infinite dreams I can't deny them
Infinity is hard to comprehend
I couldn't hear those screams
Even in my wildest dreams
Suffocation waking in a sweat
Scared to fall asleep again
Incase the dream begins again
Someone chasing I cannot move
Standing rigid a nightmare's statue
What a dream when will it end
And will I transcend?
Restless sleep the minds in turmoil
One nightmare ends another fertile
Getting to me so scared to sleep
But scared to wake now, in too deep
Even though its reached new heights
I rather like the restless nights
It makes me wonder it makes me think
There's more to this I'm on the brink
It's not the fear of what's beyond
It's just that I might not respond
I have an interest almost craving
But would I like to get too far in?
It can't be all coincidence
Too many things are evident
You tell me you're an unbeliever
Spiritualist? Well me I'm neither
But wouldn't you like to know
The truth
Of what's out there to have the proof
And find out just which side
You're on
Where would you end in Heaven or
In Hell?
Help me. Help me to find my true
Self without seeing the future
Save me, save me from torturing
Myself even within my dreams
There's got to be just more to it
Than this
Or tell me why do we exist
I'd like to think that when I die
I'd get a chance another time
And to return and live again
Reincarnate, play the game
Again and again and again
Lekker rustigquote:
Lekker weer nog altijd!quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef Bos81 het volgende:
DS
Hoe is het daar in het zuiden des lands?
OKe, ik zit aan de koude bavaria. maar juup is zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 16 april 2007 23:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Lekker weer nog altijd!
Zat net nog met een lekkere koele Jup in de tuin.
Nee, ik ben dan altijd zo snel moe en lusteloos op de een af andere manier.quote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef RayMania het volgende:
Houd je niet van warm weer Bos?
Je zou denken dat in de winter je lichaam minder weerstand heeft, en dat je dan sneller moe bentquote:Op maandag 16 april 2007 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan altijd zo snel moe en lusteloos op de een af andere manier.
tot over 9:53 wat? Tot over 9 uur en 53 minuten, tot over 9 minuten en 53 seconden of tot over 9 jaar en 53 dagenquote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou denken dat in de winter je lichaam minder weerstand heeft, en dat je dan sneller moe bent.
Ik ga slapen trouwens, tot over 9:53.
Aan mij is geen enkele logica verbonden heb ik het idee, dus dat kan wel kloppenquote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je lichaam is iets raars, Ray, en neit echt onderhevig aan dingen zoals 'gedachtes' en 'logica'.
(Zo af en toe dan.)
Gezellig gehad?quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Get wat een tragedie daar in de States...
Terug van een avond pokeren, 4 uur non-stop, met pils uiteraard.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
Agent stuurt slachtoffer overval weg
Onbegrijpelijk dat er zulke kneuzen zijn![]()
Veel bier is zwaar overdreven. Veel lol gehad, anders hou je het niet vol.quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezellig gehad?
Afgezien van het vele bier
OKeequote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veel bier is zwaar overdreven. Veel lol gehad, anders hou je het niet vol.
Ik heb het ook over de gast die is overvallen..quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]alsof jij je laat storen in je koffiepauze
![]()
Op zulke vrije dagen kan je beter vrij hebben zjimquote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef sjimz het volgende:
En weer thuis.
De crematie is dus op donderdag. Dat is dus weer een vrije dag![]()
De gendarmerie in Belgie.quote:Op maandag 16 april 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
Agent stuurt slachtoffer overval weg
Onbegrijpelijk dat er zulke kneuzen zijn![]()
Er zijn toch ook nog Feyenoord fans op de wereld?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:05 schreef tong80 het volgende:
En nog zijn er mensen die vrije wapenhandel propageren
Sinds wanneer kom jij in dat subforum?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:18 schreef tong80 het volgende:
Als het goed is voor een spotprijsje een Heijboer gekocht
[TK] Anton Heijboer
Sinds ik een dagdroom te koop aanbood.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij in dat subforum?![]()
Dan ga ik mijn slaapgebedje van nu er ook maar op zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds ik een dagdroom te koop aanbood.
Voor 150 ¤ is dat een koopje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:18 schreef tong80 het volgende:
Als het goed is voor een spotprijsje een Heijboer gekocht
[TK] Anton Heijboer
Idd. Maar daar ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor 150 ¤ is dat een koopje.
Mits het een echte is
Als het een echte is wel, maar ik heb wat twijfels.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:22 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik bood 150 euro. Weet hij veel dat je onder de 1000 euro geen Heijboer kunt kopen. Niet tegen hem zeggen hoor.
Ik heb natuurlijk Fok als getuigequote:Op dinsdag 17 april 2007 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het een echte is wel, maar ik heb wat twijfels.
Eis wel een certificaat of taxateur-rapport erbij?
BfC gezien? Daar vergelijken ze Detroit met de Canadese stad die er recht tegenover ligtquote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af of de gang-vorming in Canada net zo groot is als in Amerika, maar dat terzijde.
Dit is een gek die doordraait, die had anders ook wel aan een pistool gekomen.
De 'standaard-moorden' zijn wel een indirect gevolg van de vrije wapenhandel;.
quote:
Ja we delen de verzendkosten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:59 schreef rubbereend het volgende:
wordt ie opgestuurd?
Eg waor?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:50 schreef tong80 het volgende:
Net bevestigings mailtje. De Heijboer komt eraan
Ja een echte Heijboer aan de muur straksquote:
Dat is pas goed nieuws!quote:
Heijboeren doen het niet aan de muur.quote:
quote:
Visite :quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:06 schreef golfer het volgende:
En Heikneuters aan de muur zijn altijd leuk.
Ja de moeder heeft nu het zo geheten HELLP-syndroom (heeft te maken met zwangersschap vergiftiging.. )quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat naar voor de vader en moeder. Steun ze goed.
quote:
succes!!!!quote:
demn..quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
Zometeen naar een begrafenis .....
vrienden van ons hebben een dochtertje gekregen... maar die is na een paar dagen overleden (ze was ook te vroeg geboren)
Toen het gehaald werd, haalde ze zelf adem.. maar later bleek dat ze een hersenbloeding had die ook niet meer stopte...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan het zelf nog amper geloven, maar ik ben gistermiddag na 4 weken eindelijk uit het ziekenhuis ontslagen!!!!
Ik voel me nog behoorlijk zwak, heb bijna 8 kilo verloren en moet nog veel rusten, diverse medicijnen slikken, maar ben tenminste weer thuis!!!![]()
hartverscheurendquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
vrienden van ons hebben een dochtertje gekregen... maar die is na een paar dagen overleden (ze was ook te vroeg geboren)
Toen het gehaald werd, haalde ze zelf adem.. maar later bleek dat ze een hersenbloeding had die ook niet meer stopte...
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
krijgen jullei trouwens de laatste dagen ook af en toe deze melding tussen door:
[..]
Ja, ik blijf maar schenkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
krijgen jullei trouwens de laatste dagen ook af en toe deze melding tussen door:
[..]
Ik heb er geen last van.quote:
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef Eilanden het volgende:
Ik wil trouwens iedereen ontzettend bedanken voor alle beterschapwensen, kaarten etc. Als je je zo ontzettend ziek voelt, dan is het fijn om te horen en lezen dat mensen aan je denken en je steunen. Iedereen ontzettend bedankt daarvoor!!!!
Enne Tong ..... die Gall en Gall-tashing netjes tussen de kaarten aan de muur
![]()
Ik ben nog steeds elke dag blij dat Kady destijds de kracht (en goede medische zorg) had om het te kunnen overleven en op te goeien tot de hummel die ze nu is, want het ha dook heel makkelijk heel anders af kunnen lopen.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
*HIK* Wattuh?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan het zelf nog amper geloven, maar ik ben gistermiddag na 4 weken eindelijk uit het ziekenhuis ontslagen!!!!
Ik voel me nog behoorlijk zwak, heb bijna 8 kilo verloren en moet nog veel rusten, diverse medicijnen slikken, maar ben tenminste weer thuis!!!![]()
Helaas wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Speed1971 wandelt weer op het forum rond!
inderdaad. brrrrr ik wil er eigenlijk niet over nadenkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef appelsientje het volgende:
Dit hoop ik werkelijk waar als ouder nooit mee te mogen maken, vreselijk om zo je eigen dochter naar het graf te brengen.. in zo'n heel klein kistje.
Was wel een mooie dienst...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef appelsientje het volgende:
Dit hoop ik werkelijk waar als ouder nooit mee te mogen maken, vreselijk om zo je eigen dochter naar het graf te brengen.. in zo'n heel klein kistje.
Was wel een mooie dienst...
Hij is gisteren al ff langs gekomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Speed1971 wandelt weer op het forum rond!
Dat huiswerk stelt tegenwoordig dus ook weinig voor.quote:
Niet alleen tegen Liverpoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
@diek
Dus dat is wat jullie steeds zongen tegen Liverpool!
Huiswerk is nu even verleden tijd opaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat huiswerk stelt tegenwoordig dus ook weinig voor.![]()
inderdaad, erg goed "liedje"quote:
ook voor mij, eens kijken of dat tegelijk gaat met een omaha hi/lo cashgamequote:
je gaat een filmpie kijken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet de PascalHeiser modus aan
Toen hoorde ik het pas voor het eerst...quote:
Verder alles goed borissie?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
ik vuurde twee kleine kogels dus ben wat minder in chips
edit: nu 1305![]()
ja heel goed, we leggen het spel nog wel eens uit tantequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verder alles goed borissie?
Je raaskalt
* Bluezz gaat zomaar eens naar de stad, lenzenboer golfer e.a. boodschappies
21=5?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Boriszz zit me te overhoren in de chat
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Welk verhaal?
quote:Dinsdag werd bekend dat een 75-jarige professor uit Israël bij het bloedbad meerdere studenten het leven heeft gered, maar zelf is omgekomen. Terwijl de schutter naderde, hield Liviu Librescu de deur van het lokaal op de tweede verdieping dicht, zodat zijn leerlingen uit de ramen konden springen. "Hij werd zelf vermoord, maar dankzij hem leven al zijn studenten", vertelde een Israëlische student in Israëlische media. "Hij moet geweten hebben dat het zijn leven zou kosten."
neequote:
quote:
oftewel Dolly Partonquote:
er zijn er veel meer, de computerhand, de sneeuwpoppen, pocket rockets etc. etc.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
[..]
oftewel Dolly Parton
Ik vond het wel grappig AK heeft ook als bijnaam Anna Kournikova, zit er mooi uit maar je wint er zelden mee![]()
wikipedia en je hebt de hele lijstquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn er veel meer, de computerhand, de sneeuwpoppen, pocket rockets etc. etc.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
[..]
wikipedia en je hebt de hele lijst
jou hand is 22![]()
Jouwquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
[..]
wikipedia en je hebt de hele lijst
jou hand is 22![]()
toch nog itm 86 cent voor 2 uur zitten is een gemiddeld loon van 43 cent per uur, zullen ze in Afrika wel voor willen werkenquote:
quote:DE BILT - Na het weekeinde krijgt Nederland wederom te maken met een aantal warme dagen. De meteorologen van weerinstituut KNMI voorspellen voor die dagen tussen de 20 en 25 graden Celsius.
De warmte houdt waarschijnlijk weer enige tijd aan, liet een woordvoerder van het KNMI dinsdag weten.
De komende dagen is het nog steeds warm voor de tijd van het jaar, maar aanzienlijk koeler dan de temperaturen van afgelopen weekeinde. Toen was het in De Bilt met 28,9 graden warmer dan ooit in april.
Wisselvallig
Of het volgende week weer extreem warm gaat worden is de vraag, stelt de woordvoerder. "Het wordt warm, maar of we in De Bilt weer zulke hoge temperaturen halen, zullen we moeten afwachten." Ook kan het wat wisselvalliger zijn dan in de eerdere warme periode. "Af en toe kan er een bui vallen."
Bijzonder
Temperatuurschommelingen zijn in april normaal. "Maar dat het zo extreem wisselt is wel heel bijzonder", aldus de woordvoerder.
Wat ook bijzonder is, is het aantal zomerse dagen (25 graden of warmer) in april tot nu toe. "We zitten nu op drie, maar met volgende week erbij wordt dat misschien wel meer." Sinds het jaar 1901 is er in totaal 17 keer sprake geweest van een zomerse dag in april.
Noordzee
Meestal houdt warm weer in april niet veel langer dan een dag aan. "De Noordzee is nu nog erg koud. Die zorgt ervoor dat de lucht boven land ook snel afkoelt. Maar als er geen wind staat, blijft het gewoon warm", stelt de zegsman.
Inderdaad, veel mensen zullen niet zo reageren in zo'n panieksituatie.quote:
Goed tegen wespen en muggen, even 2 nachtjes -10 graag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:36 schreef rubbereend het volgende:
maar er zit ook weer nachtvorst aan te komen na het weekendlekker voor al het aankomend fruit
Voor al die termen is toch een speciaal topic in UVT?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef borisz het volgende:
ook leuk A3, zat in MP dus ik moet folden, vooruit ik knal er een raise in en flop een full house en lekker slowplayen en hij hapt![]()
wel meerderequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor al die termen is toch een speciaal topic in UVT?
The Kooksquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef VoreG het volgende:
Het is dat ik zo verrekte lui ben en dat ik 's ochtends dus niet wil opstaan om kaarten te halen.
In Utrecht binnenkort, The Kooks, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs.
Heerrlijk, ik ga wel buiiten staan.
Ik heb mijn bureau op mijn werk maar eens opgeruimd... kreeg al een klacht van onze schoonmaker..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, even de administratie opgeruimd.
Dat valt best mee toch hahaquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb mijn bureau op mijn werk maar eens opgeruimd... kreeg al een klacht van onze schoonmaker..
Ik vond het wel mee vallen, maar goed. (oke oke er stonden misschien 10 lege bekertjes)
Eilandquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
Echt schrikken wat 4 weken ziekenhuis met je lichaam en je gestel doen![]()
Pff ik moet er niet aan denken zeg...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
de Kooks zijn live erg saaiquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
The Kooks
Arctic Monkeys
Kaiser Chiefs
Kan me goed voorstellen dat je lekkerder in je eigen bedje in je eigen huisje bent dan in zo'n ziekenhuis met allerlei vreemde mensen om je heen en met die vreemde tijden waarop er van alles daar moet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:05 schreef Eilanden het volgende:
Sien
Ik ben zelf superblij om weer thuis te zijn .... alles ging gisteren zo onverwacht, dat ik amper tijd had om te realiseren dat de dag waarop ik zo gehoopt had, eindelijk daar was
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe ben je de dagen daar doorgekomen Eilanden, toen het alweer ietsie beter ging?
Weer thuis
Doe jij es ff heeeeeeuuuuuuul rustig aan joggiequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
Inderdaad .... mijn eigen bed is zoooooveel lekkerder (terwijl ik nog geluk had om daar een electrisch bed te hebben dat je in allerlei standen kon zetten).quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je lekkerder in je eigen bedje in je eigen huisje bent dan in zo'n ziekenhuis met allerlei vreemde mensen om je heen en met die vreemde tijden waarop er van alles daar moet gebeuren.
Hoop dat je snel verder opknapt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe jij es ff heeeeeeuuuuuuul rustig aan joggie
Rare vraag maar hoe doe je dat met de bruiloft, gaat die gewoon door in Puerto Rico of verplaats je de boel toch maar naar Nederland?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Ja zuster... ik ga zo weer effe plat op de bank
Je collega's in het Diak gaven hetzelfde aan .... dat ik moet rekenen op een behoorlijke tijd om te herstellen. Diegene die 2x een endoscopie heeft uitgevoerd bij me gaf ook aan dat ik de komende maanden erop moet rekenen dat ik in de maag/lever/darm-'regio' nog regelmatig pijntjes kan krijgen, omdat ze daar met diverse onderzoeken en ingrepen (o.a. drains) behoorlijk hebben lopen 'rommelen'...
Geen idee, nooit live gezienquote:
Helemaal geen rare vraag hoor, is de agfelopen weken onderwerp van gesprek geweest in de familie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rare vraag maar hoe doe je dat met de bruiloft, gaat die gewoon door in Puerto Rico of verplaats je de boel toch maar naar Nederland?
4 weken sex inhalen valt niet mee hequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
OKeequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Helemaal geen rare vraag hoor, is de agfelopen weken onderwerp van gesprek geweest in de familie!
Een bruiloft verplaats je niet zomaar .... maar we hebben het er wel over gehad en voor ons was het of door laten gaan of alles annuleren .....
Ik ga er nu vanuit dat ik over 6 weken voldoende hersteld ben om naar PR te vliegen. Ook de artsen denken dat ik tegen die tijd om daar toe in staat moet zijn, dus voorlopig gaan we ervan uit dat ik thuis geen complicaties krijg en dat ik op 2 juni 'I do' zal zeggen op het strand in Puerto Rico
Inderdaad, het is niet niks allemaal!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Ja zuster... ik ga zo weer effe plat op de bank
Je collega's in het Diak gaven hetzelfde aan .... dat ik moet rekenen op een behoorlijke tijd om te herstellen. Diegene die 2x een endoscopie heeft uitgevoerd bij me gaf ook aan dat ik de komende maanden erop moet rekenen dat ik in de maag/lever/darm-'regio' nog regelmatig pijntjes kan krijgen, omdat ze daar met diverse onderzoeken en ingrepen (o.a. drains) behoorlijk hebben lopen 'rommelen'...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
voor de pokerliefhebbers, die is een absurde hand: http://www.pokerinfo.nl/Topic656739-593-1.aspx#bm657138
Een van de belangrijkste redenen dat ik waarschijnlijk nooit zal trouwenquote:
pijnlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef RayMania het volgende:
Godver, glijd ik weg op de trap, vol op m'n hand.
Nu hartstikke dik, en voelt gloeiend aan.
Wat de PSV'er zei.quote:
LijkenpikkerSCHquote:
You rang?quote:
Helaas... Mijn papa doet niet aan visquote:
Daar zal je moeder niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Helaas... Mijn papa doet niet aan vis
Klopt, die lust t wel.quote:
ViSCHkrampquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
gezellig he![]()
als volgend HOOLS TT: De Viskraam #1517: vult u maar wat in ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |