je gaat een filmpie kijken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet de PascalHeiser modus aan
Toen hoorde ik het pas voor het eerst...quote:
Verder alles goed borissie?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
ik vuurde twee kleine kogels dus ben wat minder in chips
edit: nu 1305![]()
ja heel goed, we leggen het spel nog wel eens uit tantequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verder alles goed borissie?
Je raaskalt
* Bluezz gaat zomaar eens naar de stad, lenzenboer golfer e.a. boodschappies
21=5?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Boriszz zit me te overhoren in de chat
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Welk verhaal?
quote:Dinsdag werd bekend dat een 75-jarige professor uit Israël bij het bloedbad meerdere studenten het leven heeft gered, maar zelf is omgekomen. Terwijl de schutter naderde, hield Liviu Librescu de deur van het lokaal op de tweede verdieping dicht, zodat zijn leerlingen uit de ramen konden springen. "Hij werd zelf vermoord, maar dankzij hem leven al zijn studenten", vertelde een Israëlische student in Israëlische media. "Hij moet geweten hebben dat het zijn leven zou kosten."
neequote:
quote:
oftewel Dolly Partonquote:
er zijn er veel meer, de computerhand, de sneeuwpoppen, pocket rockets etc. etc.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
[..]
oftewel Dolly Parton
Ik vond het wel grappig AK heeft ook als bijnaam Anna Kournikova, zit er mooi uit maar je wint er zelden mee![]()
wikipedia en je hebt de hele lijstquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn er veel meer, de computerhand, de sneeuwpoppen, pocket rockets etc. etc.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
[..]
wikipedia en je hebt de hele lijst
jou hand is 22![]()
Jouwquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
[..]
wikipedia en je hebt de hele lijst
jou hand is 22![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |