quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan het zelf nog amper geloven, maar ik ben gistermiddag na 4 weken eindelijk uit het ziekenhuis ontslagen!!!!
Ik voel me nog behoorlijk zwak, heb bijna 8 kilo verloren en moet nog veel rusten, diverse medicijnen slikken, maar ben tenminste weer thuis!!!![]()
hartverscheurendquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
Zometeen naar een begrafenis .....
vrienden van ons hebben een dochtertje gekregen... maar die is na een paar dagen overleden (ze was ook te vroeg geboren)
Toen het gehaald werd, haalde ze zelf adem.. maar later bleek dat ze een hersenbloeding had die ook niet meer stopte...
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
krijgen jullei trouwens de laatste dagen ook af en toe deze melding tussen door:
[..]
Ja, ik blijf maar schenkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
krijgen jullei trouwens de laatste dagen ook af en toe deze melding tussen door:
[..]
Ik heb er geen last van.quote:
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef Eilanden het volgende:
Ik wil trouwens iedereen ontzettend bedanken voor alle beterschapwensen, kaarten etc. Als je je zo ontzettend ziek voelt, dan is het fijn om te horen en lezen dat mensen aan je denken en je steunen. Iedereen ontzettend bedankt daarvoor!!!!
Enne Tong ..... die Gall en Gall-tashing netjes tussen de kaarten aan de muur
![]()
Ik ben nog steeds elke dag blij dat Kady destijds de kracht (en goede medische zorg) had om het te kunnen overleven en op te goeien tot de hummel die ze nu is, want het ha dook heel makkelijk heel anders af kunnen lopen.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
Zometeen naar een begrafenis .....
vrienden van ons hebben een dochtertje gekregen... maar die is na een paar dagen overleden (ze was ook te vroeg geboren)
Toen het gehaald werd, haalde ze zelf adem.. maar later bleek dat ze een hersenbloeding had die ook niet meer stopte...
*HIK* Wattuh?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan het zelf nog amper geloven, maar ik ben gistermiddag na 4 weken eindelijk uit het ziekenhuis ontslagen!!!!
Ik voel me nog behoorlijk zwak, heb bijna 8 kilo verloren en moet nog veel rusten, diverse medicijnen slikken, maar ben tenminste weer thuis!!!![]()
Helaas wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Speed1971 wandelt weer op het forum rond!
inderdaad. brrrrr ik wil er eigenlijk niet over nadenkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef appelsientje het volgende:
Dit hoop ik werkelijk waar als ouder nooit mee te mogen maken, vreselijk om zo je eigen dochter naar het graf te brengen.. in zo'n heel klein kistje.
Was wel een mooie dienst...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef appelsientje het volgende:
Dit hoop ik werkelijk waar als ouder nooit mee te mogen maken, vreselijk om zo je eigen dochter naar het graf te brengen.. in zo'n heel klein kistje.
Was wel een mooie dienst...
Hij is gisteren al ff langs gekomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Speed1971 wandelt weer op het forum rond!
Dat huiswerk stelt tegenwoordig dus ook weinig voor.quote:
Niet alleen tegen Liverpoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
@diek
Dus dat is wat jullie steeds zongen tegen Liverpool!
Huiswerk is nu even verleden tijd opaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat huiswerk stelt tegenwoordig dus ook weinig voor.![]()
inderdaad, erg goed "liedje"quote:
ook voor mij, eens kijken of dat tegelijk gaat met een omaha hi/lo cashgamequote:
je gaat een filmpie kijken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet de PascalHeiser modus aan
Toen hoorde ik het pas voor het eerst...quote:
Verder alles goed borissie?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
ik vuurde twee kleine kogels dus ben wat minder in chips
edit: nu 1305![]()
ja heel goed, we leggen het spel nog wel eens uit tantequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verder alles goed borissie?
Je raaskalt
* Bluezz gaat zomaar eens naar de stad, lenzenboer golfer e.a. boodschappies
21=5?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Boriszz zit me te overhoren in de chat
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Welk verhaal?
quote:Dinsdag werd bekend dat een 75-jarige professor uit Israël bij het bloedbad meerdere studenten het leven heeft gered, maar zelf is omgekomen. Terwijl de schutter naderde, hield Liviu Librescu de deur van het lokaal op de tweede verdieping dicht, zodat zijn leerlingen uit de ramen konden springen. "Hij werd zelf vermoord, maar dankzij hem leven al zijn studenten", vertelde een Israëlische student in Israëlische media. "Hij moet geweten hebben dat het zijn leven zou kosten."
neequote:
quote:
oftewel Dolly Partonquote:
er zijn er veel meer, de computerhand, de sneeuwpoppen, pocket rockets etc. etc.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
[..]
oftewel Dolly Parton
Ik vond het wel grappig AK heeft ook als bijnaam Anna Kournikova, zit er mooi uit maar je wint er zelden mee![]()
wikipedia en je hebt de hele lijstquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn er veel meer, de computerhand, de sneeuwpoppen, pocket rockets etc. etc.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
[..]
wikipedia en je hebt de hele lijst
jou hand is 22![]()
Jouwquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
[..]
wikipedia en je hebt de hele lijst
jou hand is 22![]()
toch nog itm 86 cent voor 2 uur zitten is een gemiddeld loon van 43 cent per uur, zullen ze in Afrika wel voor willen werkenquote:
quote:DE BILT - Na het weekeinde krijgt Nederland wederom te maken met een aantal warme dagen. De meteorologen van weerinstituut KNMI voorspellen voor die dagen tussen de 20 en 25 graden Celsius.
De warmte houdt waarschijnlijk weer enige tijd aan, liet een woordvoerder van het KNMI dinsdag weten.
De komende dagen is het nog steeds warm voor de tijd van het jaar, maar aanzienlijk koeler dan de temperaturen van afgelopen weekeinde. Toen was het in De Bilt met 28,9 graden warmer dan ooit in april.
Wisselvallig
Of het volgende week weer extreem warm gaat worden is de vraag, stelt de woordvoerder. "Het wordt warm, maar of we in De Bilt weer zulke hoge temperaturen halen, zullen we moeten afwachten." Ook kan het wat wisselvalliger zijn dan in de eerdere warme periode. "Af en toe kan er een bui vallen."
Bijzonder
Temperatuurschommelingen zijn in april normaal. "Maar dat het zo extreem wisselt is wel heel bijzonder", aldus de woordvoerder.
Wat ook bijzonder is, is het aantal zomerse dagen (25 graden of warmer) in april tot nu toe. "We zitten nu op drie, maar met volgende week erbij wordt dat misschien wel meer." Sinds het jaar 1901 is er in totaal 17 keer sprake geweest van een zomerse dag in april.
Noordzee
Meestal houdt warm weer in april niet veel langer dan een dag aan. "De Noordzee is nu nog erg koud. Die zorgt ervoor dat de lucht boven land ook snel afkoelt. Maar als er geen wind staat, blijft het gewoon warm", stelt de zegsman.
Inderdaad, veel mensen zullen niet zo reageren in zo'n panieksituatie.quote:
Goed tegen wespen en muggen, even 2 nachtjes -10 graag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:36 schreef rubbereend het volgende:
maar er zit ook weer nachtvorst aan te komen na het weekendlekker voor al het aankomend fruit
Voor al die termen is toch een speciaal topic in UVT?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef borisz het volgende:
ook leuk A3, zat in MP dus ik moet folden, vooruit ik knal er een raise in en flop een full house en lekker slowplayen en hij hapt![]()
wel meerderequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor al die termen is toch een speciaal topic in UVT?
The Kooksquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef VoreG het volgende:
Het is dat ik zo verrekte lui ben en dat ik 's ochtends dus niet wil opstaan om kaarten te halen.
In Utrecht binnenkort, The Kooks, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs.
Heerrlijk, ik ga wel buiiten staan.
Ik heb mijn bureau op mijn werk maar eens opgeruimd... kreeg al een klacht van onze schoonmaker..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, even de administratie opgeruimd.
Dat valt best mee toch hahaquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb mijn bureau op mijn werk maar eens opgeruimd... kreeg al een klacht van onze schoonmaker..
Ik vond het wel mee vallen, maar goed. (oke oke er stonden misschien 10 lege bekertjes)
Eilandquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
Echt schrikken wat 4 weken ziekenhuis met je lichaam en je gestel doen![]()
Pff ik moet er niet aan denken zeg...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
de Kooks zijn live erg saaiquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
The Kooks
Arctic Monkeys
Kaiser Chiefs
Kan me goed voorstellen dat je lekkerder in je eigen bedje in je eigen huisje bent dan in zo'n ziekenhuis met allerlei vreemde mensen om je heen en met die vreemde tijden waarop er van alles daar moet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:05 schreef Eilanden het volgende:
Sien
Ik ben zelf superblij om weer thuis te zijn .... alles ging gisteren zo onverwacht, dat ik amper tijd had om te realiseren dat de dag waarop ik zo gehoopt had, eindelijk daar was
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe ben je de dagen daar doorgekomen Eilanden, toen het alweer ietsie beter ging?
Weer thuis
Doe jij es ff heeeeeeuuuuuuul rustig aan joggiequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
Inderdaad .... mijn eigen bed is zoooooveel lekkerder (terwijl ik nog geluk had om daar een electrisch bed te hebben dat je in allerlei standen kon zetten).quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je lekkerder in je eigen bedje in je eigen huisje bent dan in zo'n ziekenhuis met allerlei vreemde mensen om je heen en met die vreemde tijden waarop er van alles daar moet gebeuren.
Hoop dat je snel verder opknapt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe jij es ff heeeeeeuuuuuuul rustig aan joggie
Rare vraag maar hoe doe je dat met de bruiloft, gaat die gewoon door in Puerto Rico of verplaats je de boel toch maar naar Nederland?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Ja zuster... ik ga zo weer effe plat op de bank
Je collega's in het Diak gaven hetzelfde aan .... dat ik moet rekenen op een behoorlijke tijd om te herstellen. Diegene die 2x een endoscopie heeft uitgevoerd bij me gaf ook aan dat ik de komende maanden erop moet rekenen dat ik in de maag/lever/darm-'regio' nog regelmatig pijntjes kan krijgen, omdat ze daar met diverse onderzoeken en ingrepen (o.a. drains) behoorlijk hebben lopen 'rommelen'...
Geen idee, nooit live gezienquote:
Helemaal geen rare vraag hoor, is de agfelopen weken onderwerp van gesprek geweest in de familie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rare vraag maar hoe doe je dat met de bruiloft, gaat die gewoon door in Puerto Rico of verplaats je de boel toch maar naar Nederland?
4 weken sex inhalen valt niet mee hequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
OKeequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Helemaal geen rare vraag hoor, is de agfelopen weken onderwerp van gesprek geweest in de familie!
Een bruiloft verplaats je niet zomaar .... maar we hebben het er wel over gehad en voor ons was het of door laten gaan of alles annuleren .....
Ik ga er nu vanuit dat ik over 6 weken voldoende hersteld ben om naar PR te vliegen. Ook de artsen denken dat ik tegen die tijd om daar toe in staat moet zijn, dus voorlopig gaan we ervan uit dat ik thuis geen complicaties krijg en dat ik op 2 juni 'I do' zal zeggen op het strand in Puerto Rico
Inderdaad, het is niet niks allemaal!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Ja zuster... ik ga zo weer effe plat op de bank
Je collega's in het Diak gaven hetzelfde aan .... dat ik moet rekenen op een behoorlijke tijd om te herstellen. Diegene die 2x een endoscopie heeft uitgevoerd bij me gaf ook aan dat ik de komende maanden erop moet rekenen dat ik in de maag/lever/darm-'regio' nog regelmatig pijntjes kan krijgen, omdat ze daar met diverse onderzoeken en ingrepen (o.a. drains) behoorlijk hebben lopen 'rommelen'...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
voor de pokerliefhebbers, die is een absurde hand: http://www.pokerinfo.nl/Topic656739-593-1.aspx#bm657138
Een van de belangrijkste redenen dat ik waarschijnlijk nooit zal trouwenquote:
pijnlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef RayMania het volgende:
Godver, glijd ik weg op de trap, vol op m'n hand.
Nu hartstikke dik, en voelt gloeiend aan.
Wat de PSV'er zei.quote:
LijkenpikkerSCHquote:
You rang?quote:
Helaas... Mijn papa doet niet aan visquote:
Daar zal je moeder niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Helaas... Mijn papa doet niet aan vis
Klopt, die lust t wel.quote:
ViSCHkrampquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
gezellig he![]()
als volgend HOOLS TT: De Viskraam #1517: vult u maar wat in ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |