de Kooks zijn live erg saaiquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
The Kooks
Arctic Monkeys
Kaiser Chiefs
Kan me goed voorstellen dat je lekkerder in je eigen bedje in je eigen huisje bent dan in zo'n ziekenhuis met allerlei vreemde mensen om je heen en met die vreemde tijden waarop er van alles daar moet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:05 schreef Eilanden het volgende:
Sien
Ik ben zelf superblij om weer thuis te zijn .... alles ging gisteren zo onverwacht, dat ik amper tijd had om te realiseren dat de dag waarop ik zo gehoopt had, eindelijk daar was
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe ben je de dagen daar doorgekomen Eilanden, toen het alweer ietsie beter ging?
Weer thuis
Doe jij es ff heeeeeeuuuuuuul rustig aan joggiequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
Echt schrikken wat 4 weken ziekenhuis met je lichaam en je gestel doen![]()
Inderdaad .... mijn eigen bed is zoooooveel lekkerder (terwijl ik nog geluk had om daar een electrisch bed te hebben dat je in allerlei standen kon zetten).quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je lekkerder in je eigen bedje in je eigen huisje bent dan in zo'n ziekenhuis met allerlei vreemde mensen om je heen en met die vreemde tijden waarop er van alles daar moet gebeuren.
Hoop dat je snel verder opknapt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe jij es ff heeeeeeuuuuuuul rustig aan joggie
Rare vraag maar hoe doe je dat met de bruiloft, gaat die gewoon door in Puerto Rico of verplaats je de boel toch maar naar Nederland?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Ja zuster... ik ga zo weer effe plat op de bank
Je collega's in het Diak gaven hetzelfde aan .... dat ik moet rekenen op een behoorlijke tijd om te herstellen. Diegene die 2x een endoscopie heeft uitgevoerd bij me gaf ook aan dat ik de komende maanden erop moet rekenen dat ik in de maag/lever/darm-'regio' nog regelmatig pijntjes kan krijgen, omdat ze daar met diverse onderzoeken en ingrepen (o.a. drains) behoorlijk hebben lopen 'rommelen'...
Geen idee, nooit live gezienquote:
Helemaal geen rare vraag hoor, is de agfelopen weken onderwerp van gesprek geweest in de familie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rare vraag maar hoe doe je dat met de bruiloft, gaat die gewoon door in Puerto Rico of verplaats je de boel toch maar naar Nederland?
4 weken sex inhalen valt niet mee hequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Net effe lekker geslapen
Echt schrikken wat 4 weken ziekenhuis met je lichaam en je gestel doen![]()
OKeequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Helemaal geen rare vraag hoor, is de agfelopen weken onderwerp van gesprek geweest in de familie!
Een bruiloft verplaats je niet zomaar .... maar we hebben het er wel over gehad en voor ons was het of door laten gaan of alles annuleren .....
Ik ga er nu vanuit dat ik over 6 weken voldoende hersteld ben om naar PR te vliegen. Ook de artsen denken dat ik tegen die tijd om daar toe in staat moet zijn, dus voorlopig gaan we ervan uit dat ik thuis geen complicaties krijg en dat ik op 2 juni 'I do' zal zeggen op het strand in Puerto Rico
Inderdaad, het is niet niks allemaal!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Ja zuster... ik ga zo weer effe plat op de bank
Je collega's in het Diak gaven hetzelfde aan .... dat ik moet rekenen op een behoorlijke tijd om te herstellen. Diegene die 2x een endoscopie heeft uitgevoerd bij me gaf ook aan dat ik de komende maanden erop moet rekenen dat ik in de maag/lever/darm-'regio' nog regelmatig pijntjes kan krijgen, omdat ze daar met diverse onderzoeken en ingrepen (o.a. drains) behoorlijk hebben lopen 'rommelen'...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
voor de pokerliefhebbers, die is een absurde hand: http://www.pokerinfo.nl/Topic656739-593-1.aspx#bm657138
Een van de belangrijkste redenen dat ik waarschijnlijk nooit zal trouwenquote:
pijnlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:01 schreef RayMania het volgende:
Godver, glijd ik weg op de trap, vol op m'n hand.
Nu hartstikke dik, en voelt gloeiend aan.
Wat de PSV'er zei.quote:
LijkenpikkerSCHquote:
You rang?quote:
Helaas... Mijn papa doet niet aan visquote:
Daar zal je moeder niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Helaas... Mijn papa doet niet aan vis
Klopt, die lust t wel.quote:
ViSCHkrampquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
gezellig he![]()
als volgend HOOLS TT: De Viskraam #1517: vult u maar wat in ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |