quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan het zelf nog amper geloven, maar ik ben gistermiddag na 4 weken eindelijk uit het ziekenhuis ontslagen!!!!
Ik voel me nog behoorlijk zwak, heb bijna 8 kilo verloren en moet nog veel rusten, diverse medicijnen slikken, maar ben tenminste weer thuis!!!![]()
hartverscheurendquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
Zometeen naar een begrafenis .....
vrienden van ons hebben een dochtertje gekregen... maar die is na een paar dagen overleden (ze was ook te vroeg geboren)
Toen het gehaald werd, haalde ze zelf adem.. maar later bleek dat ze een hersenbloeding had die ook niet meer stopte...
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
krijgen jullei trouwens de laatste dagen ook af en toe deze melding tussen door:
[..]
Ja, ik blijf maar schenkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
krijgen jullei trouwens de laatste dagen ook af en toe deze melding tussen door:
[..]
Ik heb er geen last van.quote:
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef Eilanden het volgende:
Ik wil trouwens iedereen ontzettend bedanken voor alle beterschapwensen, kaarten etc. Als je je zo ontzettend ziek voelt, dan is het fijn om te horen en lezen dat mensen aan je denken en je steunen. Iedereen ontzettend bedankt daarvoor!!!!
Enne Tong ..... die Gall en Gall-tashing netjes tussen de kaarten aan de muur
![]()
Ik ben nog steeds elke dag blij dat Kady destijds de kracht (en goede medische zorg) had om het te kunnen overleven en op te goeien tot de hummel die ze nu is, want het ha dook heel makkelijk heel anders af kunnen lopen.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
Zometeen naar een begrafenis .....
vrienden van ons hebben een dochtertje gekregen... maar die is na een paar dagen overleden (ze was ook te vroeg geboren)
Toen het gehaald werd, haalde ze zelf adem.. maar later bleek dat ze een hersenbloeding had die ook niet meer stopte...
*HIK* Wattuh?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan het zelf nog amper geloven, maar ik ben gistermiddag na 4 weken eindelijk uit het ziekenhuis ontslagen!!!!
Ik voel me nog behoorlijk zwak, heb bijna 8 kilo verloren en moet nog veel rusten, diverse medicijnen slikken, maar ben tenminste weer thuis!!!![]()
Helaas wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Speed1971 wandelt weer op het forum rond!
inderdaad. brrrrr ik wil er eigenlijk niet over nadenkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef appelsientje het volgende:
Dit hoop ik werkelijk waar als ouder nooit mee te mogen maken, vreselijk om zo je eigen dochter naar het graf te brengen.. in zo'n heel klein kistje.
Was wel een mooie dienst...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef appelsientje het volgende:
Dit hoop ik werkelijk waar als ouder nooit mee te mogen maken, vreselijk om zo je eigen dochter naar het graf te brengen.. in zo'n heel klein kistje.
Was wel een mooie dienst...
Hij is gisteren al ff langs gekomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Speed1971 wandelt weer op het forum rond!
Dat huiswerk stelt tegenwoordig dus ook weinig voor.quote:
Niet alleen tegen Liverpoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
@diek
Dus dat is wat jullie steeds zongen tegen Liverpool!
Huiswerk is nu even verleden tijd opaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat huiswerk stelt tegenwoordig dus ook weinig voor.![]()
inderdaad, erg goed "liedje"quote:
ook voor mij, eens kijken of dat tegelijk gaat met een omaha hi/lo cashgamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |