Voor 150 ¤ is dat een koopje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:18 schreef tong80 het volgende:
Als het goed is voor een spotprijsje een Heijboer gekocht
[TK] Anton Heijboer
Idd. Maar daar ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor 150 ¤ is dat een koopje.
Mits het een echte is
Als het een echte is wel, maar ik heb wat twijfels.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:22 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik bood 150 euro. Weet hij veel dat je onder de 1000 euro geen Heijboer kunt kopen. Niet tegen hem zeggen hoor.
Ik heb natuurlijk Fok als getuigequote:Op dinsdag 17 april 2007 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het een echte is wel, maar ik heb wat twijfels.
Eis wel een certificaat of taxateur-rapport erbij?
BfC gezien? Daar vergelijken ze Detroit met de Canadese stad die er recht tegenover ligtquote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af of de gang-vorming in Canada net zo groot is als in Amerika, maar dat terzijde.
Dit is een gek die doordraait, die had anders ook wel aan een pistool gekomen.
De 'standaard-moorden' zijn wel een indirect gevolg van de vrije wapenhandel;.
quote:
Ja we delen de verzendkosten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:59 schreef rubbereend het volgende:
wordt ie opgestuurd?
Eg waor?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:50 schreef tong80 het volgende:
Net bevestigings mailtje. De Heijboer komt eraan
Ja een echte Heijboer aan de muur straksquote:
Dat is pas goed nieuws!quote:
Heijboeren doen het niet aan de muur.quote:
quote:
Visite :quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:06 schreef golfer het volgende:
En Heikneuters aan de muur zijn altijd leuk.
Ja de moeder heeft nu het zo geheten HELLP-syndroom (heeft te maken met zwangersschap vergiftiging.. )quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat naar voor de vader en moeder. Steun ze goed.
quote:
succes!!!!quote:
demn..quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
Zometeen naar een begrafenis .....
vrienden van ons hebben een dochtertje gekregen... maar die is na een paar dagen overleden (ze was ook te vroeg geboren)
Toen het gehaald werd, haalde ze zelf adem.. maar later bleek dat ze een hersenbloeding had die ook niet meer stopte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |