quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Speed1971 wandelt weer op het forum rond!
inderdaad. brrrrr ik wil er eigenlijk niet over nadenkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef appelsientje het volgende:
Dit hoop ik werkelijk waar als ouder nooit mee te mogen maken, vreselijk om zo je eigen dochter naar het graf te brengen.. in zo'n heel klein kistje.
Was wel een mooie dienst...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef appelsientje het volgende:
Dit hoop ik werkelijk waar als ouder nooit mee te mogen maken, vreselijk om zo je eigen dochter naar het graf te brengen.. in zo'n heel klein kistje.
Was wel een mooie dienst...
Hij is gisteren al ff langs gekomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Speed1971 wandelt weer op het forum rond!
Dat huiswerk stelt tegenwoordig dus ook weinig voor.quote:
Niet alleen tegen Liverpoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
@diek
Dus dat is wat jullie steeds zongen tegen Liverpool!
Huiswerk is nu even verleden tijd opaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat huiswerk stelt tegenwoordig dus ook weinig voor.![]()
inderdaad, erg goed "liedje"quote:
ook voor mij, eens kijken of dat tegelijk gaat met een omaha hi/lo cashgamequote:
je gaat een filmpie kijken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet de PascalHeiser modus aan
Toen hoorde ik het pas voor het eerst...quote:
Verder alles goed borissie?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef borisz het volgende:
ik vuurde twee kleine kogels dus ben wat minder in chips
edit: nu 1305![]()
ja heel goed, we leggen het spel nog wel eens uit tantequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verder alles goed borissie?
Je raaskalt
* Bluezz gaat zomaar eens naar de stad, lenzenboer golfer e.a. boodschappies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |