Het is tijd om te gaanquote:
Ja, je doet nu wel een knipoog, maar volgens mij meen je er geen barst van.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 18:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, je doet nu wel een knipoog, maar volgens mij meen je er geen barst van.
Dat je maar door je stoel mag zakken op het terras.
plus de zwaargewondenquote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef venomsnake het volgende:
tussenstand: 22 doden (inc dader) en 21 gewonden..
![]()
zitten we al in de verlenging?quote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef venomsnake het volgende:
tussenstand: 22 doden (inc dader) en 21 gewonden..
![]()
inderdaad!quote:Op maandag 16 april 2007 18:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ze nu eens beginnen met de vrije wapenhandel aan banden te leggen. Dat zou alvast een stap in de goede richting zijn..
Kan ie wel even een last-minute boeken.quote:
Amper gepost in VBL, welke naam maakt niet uit. Ik wist het in ieder geval nietquote:
In Nederland worden ook mensen doodgeschoten, neergestoken etc etc.quote:
Jullie raden nooit wat ik vandaag gegeten hebquote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dit is volgens mij trouwens mijn eerste HOOLS die meteen in 1 keer gelukt is
Hoi Bos!
Bossche bollen?quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jullie raden nooit wat ik vandaag gegeten heb![]()
Ja dat klopt...quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Nederland worden ook mensen doodgeschoten, neergestoken etc etc.
Je houdt zoiets niet tegen, een gek kan altijd een wapen krijgen.
Absoluut.quote:Op maandag 16 april 2007 20:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je kan daar gewoon een wapen kopen alsof je een pak melk koopt.. dat moeten ze tegen gaan.. natuurlijk kan je niet al het geweld tegen gaan.. maar je moet toch ergens beginnen.
Waar is dat voorbeeld van twee steden, ik geloof Detroit en een Canadees equivalent... Beide landen hebben een redelijk los beleid m.b.t. wapens, maar in Canada hadden ze, ten tijde van BfC 2 jaar geen moord gehad.quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar sommige mensen doen alsof dit nooit was gebeurd indien men niet legaal een wapen kon krijgen
Misschien minder extreem.. omdat het volgens mij een stuk lastiger is om een flinke dosis munitie te halen..Maar tja als als als..quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar sommige mensen doen alsof dit nooit was gebeurd indien men niet legaal een wapen kon krijgen
Nu vraag ik mij af of de gang-vorming in Canada net zo groot is als in Amerika, maar dat terzijde.quote:Op maandag 16 april 2007 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waar is dat voorbeeld van twee steden, ik geloof Detroit en een Canadees equivalent... Beide landen hebben een redelijk los beleid m.b.t. wapens, maar in Canada hadden ze, ten tijde van BfC 2 jaar geen moord gehad.
Maar hoe komt dat dan, dat die gang-vorming er in Canada niet is, en in de US wel?quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af of de gang-vorming in Canada net zo groot is als in Amerika, maar dat terzijde.
Moet je eens het boek lezen "stupid white man"quote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan, dat die gang-vorming er in Canada niet is, en in de US wel?
Tsja, dat doet niet af aan de gekte hiervan.quote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eng, het was een bankrekening, niet een verzekering, in Bowling for Columbine. Voor de rest, tja...
Omdat Amerika een groot kutland is, zonder ook maar enig sociaal stelsel en de kloof tussen arm en rijk gigantisch is.quote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan, dat die gang-vorming er in Canada niet is, en in de US wel?
Precies. Don't blame Canada!quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bovendien is Canada een groot bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |