Aan mij is geen enkele logica verbonden heb ik het idee, dus dat kan wel kloppenquote:Op maandag 16 april 2007 23:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je lichaam is iets raars, Ray, en neit echt onderhevig aan dingen zoals 'gedachtes' en 'logica'.
(Zo af en toe dan.)
Gezellig gehad?quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Get wat een tragedie daar in de States...
Terug van een avond pokeren, 4 uur non-stop, met pils uiteraard.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
Agent stuurt slachtoffer overval weg
Onbegrijpelijk dat er zulke kneuzen zijn![]()
Veel bier is zwaar overdreven. Veel lol gehad, anders hou je het niet vol.quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezellig gehad?
Afgezien van het vele bier
OKeequote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veel bier is zwaar overdreven. Veel lol gehad, anders hou je het niet vol.
Ik heb het ook over de gast die is overvallen..quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]alsof jij je laat storen in je koffiepauze
![]()
Op zulke vrije dagen kan je beter vrij hebben zjimquote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef sjimz het volgende:
En weer thuis.
De crematie is dus op donderdag. Dat is dus weer een vrije dag![]()
De gendarmerie in Belgie.quote:Op maandag 16 april 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
Agent stuurt slachtoffer overval weg
Onbegrijpelijk dat er zulke kneuzen zijn![]()
Er zijn toch ook nog Feyenoord fans op de wereld?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:05 schreef tong80 het volgende:
En nog zijn er mensen die vrije wapenhandel propageren
Sinds wanneer kom jij in dat subforum?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:18 schreef tong80 het volgende:
Als het goed is voor een spotprijsje een Heijboer gekocht
[TK] Anton Heijboer
Sinds ik een dagdroom te koop aanbood.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij in dat subforum?![]()
Dan ga ik mijn slaapgebedje van nu er ook maar op zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds ik een dagdroom te koop aanbood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |