echt welquote:Op maandag 16 april 2007 17:39 schreef MaxC het volgende:
Wat een heerlijk weer trouwens!
gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef MrManiak het volgende:
6,7 voor CKV2, afgesloten!
Nah, niets meer middelbare school, but what the heck.quote:
eigen onderwerp over Pim en eindexamen onderwerp NL Indië, dat laatste ging wat minderquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef zquing het volgende:
wat doe je zoal bij een mondeling voor geschiedenis?
Netjes man !quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb een 7.9 voor scheikunde!Koolstofchemie, stereo.
ik wou dat ik zulke cijfers haaldequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb een 7.9 voor scheikunde!Koolstofchemie, stereo.
hmm wij hebben een wietrokende ut2004 speler als nederlandse leraar. Maar toch weet hij verassend veel van al die nederlandse dingen af. Hij is wel chill xDquote:
Het is vaak maar net hoe je het vak zelf noemt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
Ik had een leuke maatschappij leraar, hij had van die vage uitspraken als: Als je geen voldoende voor maatschappij haalt, ben je zo stom als mijn vieze schoenzool
Blauwjongetje heeft NASK? Is dat niet in de brugklas?
En op het VMBO. (pdf oefenexamentje)quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
[...]
Pokerkut!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef Messenga het volgende:
Ja hoi.
Als ze hier ook volgens deze belgische indeling werken klopt het nog ook ;-) (Vegetatiezone 'loofbos' bestaat)quote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gisteren ook een mooi antwoord op het proefwerk Aardrijkskunde (natuur en milieur) tegen gekomen:
Welke vegatatiezone in Rusland heeft het sterkst de leiden onder ontbossing?
Antwoord dat een leerling gaf:
Bos.
Als ik jouw kamer zo bekijk, dan ga je wel winnen ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef zquing het volgende:
je hoeft niet mee te doen hoor met de prijsvraag, hoe minder mensen, hoe meer kans voor mij
mee eens isquote:
en is 't zo ergquote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Als ik jouw kamer zo bekijk, dan ga je wel winnen ja.
Dat is het ja.quote:
Pffff, dan heb je eerst pas nederlands, dat is toch makkelijk omdat je daar niet voor kan leren?!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef no1uknow het volgende:
Over 28 dagen is het al zo ver![]()
BEN ZENUWACHTIG MAN!!!
Note the PIquote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Pffff, dan heb je eerst pas nederlands, dat is toch makkelijk omdat je daar niet voor kan leren?!![]()
Vanmiddag een proefexamen wiskunde A1,2 gehad, niet voorbereid, wat dingen overgeslagen en alsnog een 6,5, wooh(sta gemiddeld een 6,9 dus was genoeg, kom ik nu pas achter) Een 8,1 voor m'n examen lijkt me trouwens een erg mooi streven.
![]()
Oke, jij gaat niet slagen zo.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef no1uknow het volgende:
Over 28 dagen is het al zo ver![]()
BEN ZENUWACHTIG MAN!!!
Denk je?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:37 schreef zquing het volgende:
de B mensen hebben dan ook meteen wiskunde B
met anderhalf uur pauze ertussen, maar dat bedoelde je vast nietquote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oke, jij gaat niet slagen zo.
[..]
Denk je?
gefeliciteerd, wat had je gehaald voor je modenlingen?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Noodly het volgende:
IK BEN EINDELIJK VERLOST VAN SPREEKVAARDIGHEID FRANS, DUITS EN ENGELS![]()
en Nederlands natuurlijk, maar dat doet er nu niet toe want dat was vorig jaar al
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef Kijkeensaan het volgende:
Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden.![]()
Morgen al? Wij moeten volgende week en de week na de vakantie nogquote:Op woensdag 18 april 2007 21:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben eerder zenuwachtig voor LSD.
Vanavond laat ga ik naar school toe, hele nacht in/rond/bij school chillen/bieren/wat graff spuiten/t dak open dan is morgen de LSD
Heb een tree energy drink gekocht
Want vannacht doorhalen en morgenavond examengala tot 1 uur en daarna nog naar Hollywood misschien
Hihi ik heb vandaag m'n laatste lessen gehad (niet dat ik er heen geweest ben hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 21:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Morgen al? Wij moeten volgende week en de week na de vakantie nog
Bij ons zijn de LSD vieringen vrijdagquote:Op woensdag 18 april 2007 21:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Morgen al? Wij moeten volgende week en de week na de vakantie nog
Wij hebben vanaf morgen nog een hele SE week. Ze houden ons echt tot et laatste punt aan het lijntjequote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons zijn de LSD vieringen vrijdag![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij hebben vanaf morgen nog een hele SE week. Ze houden ons echt tot et laatste punt aan het lijntje
kom op zeg, je zit in de 6e. Ze zullen er echt geen grote problemen van maken als je een paar keer niet komtquote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Houtspeer het volgende:
WTF?! ik heb pas na de meivakantie studieverlof
dankje. Frans 6.4 (quote:Op woensdag 18 april 2007 21:09 schreef zquing het volgende:
[..]
gefeliciteerd, wat had je gehaald voor je modenlingen?
Same.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij hebben vanaf morgen nog een hele SE week. Ze houden ons echt tot et laatste punt aan het lijntje
Bij ons was je dan gewoon niet over gegaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef truStie het volgende:
waarom verdom ik het om aan me presentatie te gaan werken die ik morgenochtend om 1245 heb voor anw
ik heb nog nikshad het al in havo 4 moeten afsluiten maar ben zo lui als de tyfus.. en nu heb ik nog niks, laatste kans morgen
daar hoef je toch niets voor te doen?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef truStie het volgende:
waarom verdom ik het om aan me presentatie te gaan werken die ik morgenochtend om 1245 heb voor anw
ik heb nog nikshad het al in havo 4 moeten afsluiten maar ben zo lui als de tyfus.. en nu heb ik nog niks, laatste kans morgen
Dat staat me ook nog bij, dat dat een nonsens vak is.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hoef je toch niets voor te doen?
leg uitquote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hoef je toch niets voor te doen?
en zelfs ík kon het zonder iets te doen, dus het zal wel meevallen hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat staat me ook nog bij, dat dat een nonsens vak is.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 07:31 schreef Noodly het volgende:
[..]
en zelfs ík kon het zonder iets te doen, dus het zal wel meevallen hoor![]()
kan je dat niet aanvechten bij de schoolleiding. Ik neem aan dat je niet zomaar een mondeling kan houden als je zelf pas net te horen krijgt dat je dat moet doenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef truStie het volgende:
hoere zooi
lerares van nederlands had dus begin van de week een lijst gemaakt van mensen die nog een letterkunde mondeling moesten doen, afijn dat vertelt ze niet ff ofzo.. komt ze net naar me toe, ja je hebt je mondeling.. ok ik heb niks voorbereid
k.. kom dan maar volgend jaar terug met 400 inschrijfgeld.. krijg je dan eventueel je diploma mee
k me luiheid slaat keihard terug
Dan nog, er moet toch wel iets te doen zijn? Daar ga je toch geen jaar voor overnieuw doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:18 schreef truStie het volgende:
dat mens is bijna de schoolleiding.. kutschool waar ik op zit
al heb het natuurlijk wel aan mezelf te wijten..
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:07 schreef truStie het volgende:
tis niet dat je een jaar moet overdoen.. maar ze nemen je mondeling dan pas na de vakantie af, en dan krijg je pas je diploma.. tenminste dat beweren ze
afijn werd net door ze gebeld.. moet morgen een nieuwe afspraak maken
Nask 1 en 2quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
Ik had een leuke maatschappij leraar, hij had van die vage uitspraken als: Als je geen voldoende voor maatschappij haalt, ben je zo stom als mijn vieze schoenzool
Terecht ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
heb je iig de hele vakantie om je mondeling voor te bereidenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef truStie het volgende:
gelukkig wel jahele vakantie wachten op een diploma is ook niet alles
wat ga je doen nadat je je HAVO gehaald hebt?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef truStie het volgende:
het zou niet leuk zijn.. maarja ik zit niet voor niets op een ROC me havo te halendie 2 maanden extra wachten kan er ook nog wel bij.
Toffe houdingquote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef zquing het volgende:
raad eens wat ik me net bedenk
ik heb morgen een herkansing voor natuurkunde
was 't helemaal vergeten
toch nog een 6.5quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef Blauwjongetje het volgende:
Mondeling Nederlands helemaal verprutst![]()
Ik was tering zenuwachtig..probeer () ik iets uitteleggen gaat hij me steeds onderbreken
Beroep: Vakkenvullerquote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef floris.sp het volgende:
Voor mij al 2jaar geleden dat ik examen deed heb maar 3uurtjes ervoor geleerd en ben gewoon geslaagd.
Ja, hij werkt als studerende.quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef zquing het volgende:
[..]
Beroep: Vakkenvuller
zegt genoeg denk ik
maar maar maar hij heeft niet geleerd en is vakkenvuller enzoquote:Op zondag 22 april 2007 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, hij werkt als studerende.
Vet raar![]()
Ik heb al sinds vrijdag studieverlofquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef Coastertommm het volgende:
Leren?
Dat komt nog wel.
Nee maar serieus, echt niemand bij ons op school heeft nog iets uitgevoerd volgens mij. We hebben dan ook nog gewoon les, maargoed
oh inderdaad!quote:Op maandag 23 april 2007 17:04 schreef Fhm het volgende:
Onze examenfoto's waren aan het begin van het jaar al gemaakt![]()
Toen ik 2 jaar terug havo deed was iedereen heel dankbaar daarvoor, omdat er een meisje overleed tijdens dat schooljaar![]()
dat is een flinke verbeteringquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef MaxC het volgende:
Net 2 herkansingen van scheikunde + PO teruggekregen en ik ben van een gemiddelde van 5.5 naar een 6.9 gegaan. Stuk relaxter examen in![]()
mij een beetje verkeerd kwootenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Laat me raden, jij staat een onvoldoende voor nederlands.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef zquing het volgende:
[..]
mij een beetje verkeerd kwooten![]()
maar ik had idd niet al te hoog voor mijn spelling![]()
quote:[ Bericht 1% gewijzigd door zquing op 24-04-2007 17:11 ]
lol kijk wat ik net in mn mail vindquote:Toch beter van niet
Geef dat emailadres is, wedden dat mijn kamer een grotere zooi is dan die van jou.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:23 schreef zquing het volgende:
morgen even bellen onder werktijd. Opruimen van mn kamers moet dan maar even wachten
Kijk eens hier: [Prijsvraag] De inzendingenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geef dat emailadres is, wedden dat mijn kamer een grotere zooi is dan die van jou.
PM/Mail het anders ff
ik heb vanaf morgen lekker vakantiequote:Op woensdag 25 april 2007 21:47 schreef Noodly het volgende:
Aargh morgen 3 herkansingen en ik kan ze geen van drieen![]()
dit meen je niet he houtspeerquote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Boterlepel het volgende:
Na een aantal topics over FOK!mail werd ik nieuwsgierig en probeerde iets uit.
Blijkbaar moet je dan jouw e-mail in 'wijzig profiel' veranderen in username@fok.nl.
Ik had niet mijn username gedaan, maar het begin van mijn e-mail. Dus ik veranderde hotmail.com in fok.nl.
Ik kan nu op FOK! niet meer inloggen, want mijn wachtwoord deed het nietNa een tijdje stond er dat er een nieuwe wachtwoord naar mijn e-mail is gestuurd (die illegale e-mail dus) en daar kan ik niet bj komen.
Kan iemand van de crew mijn e-mail veranderen of is mijn account nu weg?
Dit is een kloon, mijn echte account is Houtspeer.
Edit: Alleen de laatste gedeelte van mijn e-mail moet veranderen, dus de @fok.nl moet veranderen in @hotmail.com. Wat ervoor staat is goed.
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Houtspeer het volgende:
Jawel... Gelukkig heb ik Houtspeer terug anders moest ik met Boterlepel voortaan posten
1 woord.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Noodly het volgende:
Aargh. Ze hebben onze facultatieve lessen van volgende week afgeschaft omdat ze anders niet aan het aantal verplichte contacturen kwamen. Lompe school
Had ik met examentraining ook ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef zquing het volgende:
bij ons ook, maar volgens mij zijn er weinig leraren die het iets kan schelen of we wel of niet komen
Boehoequote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Houtspeer het volgende:
Jawel... Gelukkig heb ik Houtspeer terug anders moest ik met Boterlepel voortaan posten
Gaat veelste snelquote:
Precies hetzelfde. Join the clubquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind het een grof schandaal dat ze bij ons op school het woord examentraining durven te gebruiken, laat staan veplicht stellen.
...............
Hoe is het bij jullie geregeld? Toch wel beter mag ik hopen...
Gooi die samenvatting hier eens neerquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:50 schreef Urquhart het volgende:
Goedeavond
Vandaag maar eens begonnen met leren. Ik heb "Politiek & Ruime" en "Vervoer & ruimtelijke inrichting" van Aardrijkskunde geleerd/samengevat
tof, wat gaan jullie doen? en wel foto's maken hequote:
Als je gemiddeld een 6 staat had ik ook boos geweest als pa...maar ik weet niet wat je resultaten zijn xDquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef no1uknow het volgende:
M'n pa liep gister trouwens heel hard te zeiken toen ik savonds laat nog weg wilde.
"Je zet je veel te weinig in en je leert veel te weinig"
Hij ziet me niet eens leren omdat hij 5 dagen per week naar zn werk isEn dan durft 'ie dat te beweren terwijl ik (ja echt, geen grapje) al flink geleerd heb
M'n cijfers zijn niet zo boeiend maar geen onvoldoendes.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef EricT het volgende:
[..]
Als je gemiddeld een 6 staat had ik ook boos geweest als pa...maar ik weet niet wat je resultaten zijn xD
ahhaha, oh ja ik ben van die 20%quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n cijfers zijn niet zo boeiend maar geen onvoldoendes.
Maar kom op zeg, hoeveel % van de examenklassers is nu al begonnen met leren? 20% ofzo?
Heb al best lang zitten leren, en dan nog gaat ie zo zeiken
Kom waarschijnlijk doordat hij zelf 6 jaar over z'n mavo heeft gedaan![]()
![]()
Ik ben ook al begonnen hoor en eigenlijk bijna iedereen uit mijn klas wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n cijfers zijn niet zo boeiend maar geen onvoldoendes.
Maar kom op zeg, hoeveel % van de examenklassers is nu al begonnen met leren? 20% ofzo?
Heb al best lang zitten leren, en dan nog gaat ie zo zeiken
Kom waarschijnlijk doordat hij zelf 6 jaar over z'n mavo heeft gedaan![]()
![]()
idem hier, msn is verlaten,...iedereen leertquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:50 schreef Fhm het volgende:
[..]
Ik ben ook al begonnen hoor en eigenlijk bijna iedereen uit mijn klas wel.
Ja precies, ik moet wel iets meer gaan doen, maar ik denk wel dat ik het red.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef EricT het volgende:
[..]
ahhaha, oh ja ik ben van die 20%. Maar als je van jezelf wel weet hoeveel je doet/of je genoeg doet, dan hoef je je er niets van aan te trekken, dat denk ik tenminste altijd
ik heb mn eerste 2 uurtjes leren er ook weer opzitten, morgen weer leuke dingen doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef no1uknow het volgende:
Whehe ongeveer 4 gasten (excl. ik) zijn pas begonnen met leren, de andere 20 mensen moeten nog beginnen, en als ik zo de meeste posts hier lees moet iedereen bij wijze van spreken nog beginnen
Klopt, af en toe doe ik wel wat, maar dan ben ik het na een halfuurtje al weer zat. Dus ik heb tot nu toe alleen nog gedeeltes van vakken geleerd en gemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef no1uknow het volgende:
Whehe ongeveer 4 gasten (excl. ik) zijn pas begonnen met leren, de andere 20 mensen moeten nog beginnen, en als ik zo de meeste posts hier lees moet iedereen bij wijze van spreken nog beginnen
Was by far een makkelijk examenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef MrManiak het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om NL over 6 dagen te maken...![]()
Stelt ook niks voor volgens mij, vragen over een tekst en samenvatting maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was by far een makkelijk examenVond ik persoonlijk
'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:46 schreef MrManiak het volgende:
Grappig, maar wel een beetje kiddy...
owjah, die mag je overal mee naartoe nemen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:55 schreef MrManiak het volgende:
*heeft een van Dale woordenboek uit 2005 van de bieb*
Olé!quote:I.1.7 Toegestane hulpmiddelen
a. Met ingang van 2007 is bij alle schriftelijke examens een woordenboek Nederlands toegestaan. Het gebruik van het woordenboek is niet toegestaan bij de praktische examens (cspe’s en cpe’s beeldend GL/TL en vwo). Zie toelichting hulpmiddelen, en zie voor bruikbaarheid oudere woordenboeken in 2007 ook de regeling omtrent de spelling.
nog maar 1,7 punt meer en je hebt al een voldoende, je bent er bijnaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:51 schreef icebliss het volgende:
Ik had een 3.8 voor een examen wiskunde wat ik net heb gemaakt![]()
whehehehequote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:22 schreef icebliss het volgende:
Ja jij ook. Lees overal dat je moet beginnen, dus je zal het nodig hebben![]()
Blokken is sowieso fout.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef nVincible het volgende:
Damn, mensen leren 2,5 week vóór hun examen al? Dan vergeet je het zowat weer als je gaat blokken voor een ander examen
NEE, HEB AL GEPOST TOCH?!!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:02 schreef Renesite het volgende:
VERGETEN WIJ ALLEMAAL DE PRIJSVRAAG NIEHIET?![]()
Hoe heb je economie geleerd?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het leren voor Economie nu afgesloten. Op naar Wiskunde!![]()
3 oude examens, 2 orientatietoetsen, en 14 blokken met elk ca. 35 opgaven gemaakt.quote:
Oude examens: Check, heb ik hier, ga ik morgen mee aan de slagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
3 oude examens, 2 orientatietoetsen, en 14 blokken met elk ca. 35 opgaven gemaakt.![]()
Ik heb de theorieboek niet eens opengeslagen dus ik ben benieuwd hoe ik het ervan af ga brengen
Examenbundelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:15 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Oude examens: Check, heb ik hier, ga ik morgen mee aan de slag
Orientatietoetsen: Heb je die gekregen van je leraar ofzo?
Enne, 35 opgaves zonder het boek open te doen... Hoe?
Lucky you, heb ik nietquote:
Als dat zo is, heb ik dat ook meteen meegepikt. Dan moet ik gebakken zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Lucky you, heb ik niet.
Maar dat zijn toch gewoon de opgaves van de afgelopen zoveel examens? Die heb ik dan wél weer
Dat mag ik hopen ja. Het wordt dan een stuk makkelijker. Bij Wiskunde hoef je dan bijna niets te leren, gewoon formules in de GR stoppen en je bent er.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:22 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, het is toch toegestaan om samenvattingen etc in je rekenmachine te zetten voor Wiskunde en Economie?
Ja, is moeilijk te controleren hequote:Op zondag 13 mei 2007 12:22 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, het is toch toegestaan om samenvattingen etc in je rekenmachine te zetten voor Wiskunde en Economie?
"He jij daar, wat zit jij zo intensief te lezen in je rekenmachine?"quote:
Maar als zon pauper surveillant erachter komt dat jouw hele GR volgeplempt staat met Wi formules enz. mag ie dan iets, maar dan ook echt IETS, doen?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:07 schreef MrManiak het volgende:
[..]
"He jij daar, wat zit jij zo intensief te lezen in je rekenmachine?"
- Ik heb de LOTR-trilogy erin gedaan voor als ik klaar ben
Ze mogen er wél naar vragen, maar NIET resetten, ik heb het nagevraagd.
En natuurlijk mag je het alleen gebruiken bij de vakken waarbij je het écht nodig hebt, niet bij AK ofzo
Maak je niet druk, mijn scheikunde leraar zegt zelf dat ik zoveel mogelijk dingen, die niet in de BINAS zitten, in mijn rekenmachine moet proppen. Hij geeft al 30 jaar les dus hij is geen pauper en weet erg veel.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:28 schreef Cinch het volgende:
Maar als zon pauper surveillant erachter komt dat jouw hele GR volgeplempt staat met Wi formules enz. mag ie dan iets, maar dan ook echt IETS, doen?
Bij WI krijg je geen BINAS....quote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef Houtspeer het volgende:
Hoi eindexamenkandidaten, ik ben weer terug van mijn ban
[..]
Maak je niet druk, mijn scheikunde leraar zegt zelf dat ik zoveel mogelijk dingen, die niet in de BINAS zitten, in mijn rekenmachine moet proppen. Hij geeft al 30 jaar les dus hij is geen pauper en weet erg veel.
Bij WI (quote:
Dus je hebt ook FOK! geblokkeerd?quote:
Een vriendin van me ligt nu met keelgriep op bed... twee dagen voor NLquote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef icebliss het volgende:
Jawel, voor het eerst in twee jaar ben ik weer eens een beetje ziekWat een timing. Woensdag lekker slijm ophoesten tijdens Nederlands, hopelijk zakt het een beetje voor de 'echte' examens over een week(je)..
M&O is inderdaad kut.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:46 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb vandaag lekker GESCH afgerond!Moet nu nog de rest doen... morgen doe ik NL net zolang tot ik een 5.5 heb zonder samenvatting en verder doe ik missch 2 dagen ECO aangezien ik een 3.4 mag halen
Wiskunde ga ik onwijs goed voorbereiden moet een 6.2 halen moet wel lukken als ik maar genoeg oefen en AK dat is onwijs veel leren. En tja MO heb ik eigenlijk afgeschreven KUTVAK
![]()
Ik heb WB1 2006 gemaakt, beide tijdvakken, en het was best simpel.. Mijn SE's waren veeeeeeeeel moeilijker.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:25 schreef zquing het volgende:
't wordt tijd voor een normaal slaap patroon dus ik ga nu maar slapen....... Morgen nog een uurtje of 10 leren en ik ben klaar voor woensdag, hoop ik
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef Houtspeer het volgende:
Mag je eigenlijk rukken tijdens de examens om een beetje stress kwijt te raken?
hehehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef MrManiak het volgende:
Renesite, dankje voor je Hoax-uitspraak, hij staat nu mooi als sub
Nog even en je hebt een week 'pauze'. Niet zeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:22 schreef Jooztk het volgende:
JONGENS IK WIL NIET MEER
Niet zo flippen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:48 schreef icebliss het volgende:
Wat nou als ik morgen voor het eerst in 6 jaar een lekke band krijgOf als ik wordt aangereden
of of of
![]()
. Maar ik maak me serieus meer zorgen over het op-tijd-er-zijn dan om dat domme examen Nederlands.
Domme examen is dan ook wel weer overdreven. Er bestaan mensen die zakken vanwege het examen Nederlands.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef icebliss het volgende:
PI vergeten [afbeelding]. Maar ik maak me serieus meer zorgen over het op-tijd-er-zijn dan om dat domme examen Nederlands.
We zullen aan je denkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef zquing het volgende:
okee............................ Na maanden van afwezigheid heeft de examenstress toch eens besloten om mij ook te bezoeken, en ik weet gewoon van mezelf dat ik niet alles kan van wiskunde morgenIk ben de morgen de spreekwoordelijke sjaak
Dan helpt het ook echt om je tijd te zitten verdoen op Fok!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef zquing het volgende:
okee............................ Na maanden van afwezigheid heeft de examenstress toch eens besloten om mij ook te bezoeken, en ik weet gewoon van mezelf dat ik niet alles kan van wiskunde morgenIk ben de morgen de spreekwoordelijke sjaak
Mja, ik bedoelde meer dat het niet zoveel zin heeft zenuwachtig te worden voor Nederlands. Als je gewoon wat hebt geoefend moet dat wel goedkomen. Niet zo'n examen waar je constant twijfelt of je wel alles/genoeg hebt geleerd. Zoals wiskunde (succes morgen zquingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Domme examen is dan ook wel weer overdreven. Er bestaan mensen die zakken vanwege het examen Nederlands.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan helpt het ook echt om je tijd te zitten verdoen op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:44 schreef MrManiak het volgende:
Zullen we een apart topic voor je openen waarin men jou succes kan wensen?![]()
Je mag toch gewoon weg?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef Ambo het volgende:
wat gaan jullie menemen voor als je al klaar bent voordat je weg mag?
ik zat te denken aan:
-twister
-porno
-Xbox
-...
En je doet HAVO?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:51 schreef 2Mini het volgende:
Terwijl de meeste VWO'ers samenvattingen aan het schrijven zijn, neem ik nog ff me Wiskunde door.
correctie: pipa.. das één foutquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:39 schreef MrManiak het volgende:
Wie gaat Nederlands in slang opschrijven?
"Dus check, die negert in regel 12 met z'n piefpaf moest die kopper doekoe passen"
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:39 schreef MrManiak het volgende:
Wie gaat Nederlands in slang opschrijven?
"Dus check, die negert in regel 12 met z'n piefpaf moest die kopper doekoe passen"
Een Nederlands woordenboek of een andere woordenboek met maar één taal bevattend (Frans, Engels etc). En niet-eendelig zijn woordenboeken Nederlands-Engels, Engels-Nederlands.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met een 'eendelig verklarend woordenboek'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |