dat wil ik ook wel ff wetenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:06 schreef no1uknow het volgende:
Meteen de eerste vraag:
Welke stof moet je allemaal kennen, en waar kan je dat vandaan halen? Want stof/boeken van vorig jaar heb ik niet meer![]()
fipo
Ha dankjequote:Op donderdag 26 april 2007 12:11 schreef -J-D- het volgende:
Docent Wiskunde meldt zich
Heb alleen het overzicht niet bij de hand, dus kan je nog even niet helpen.
Staat het niet op www.eindexamen.nu of zo?
In het kort: samen met een maat van me hebben we die fanclub opgericht. Een paar jaar geleden kwamen we dronken terug uit de stad en vonden het zielig dat hij geen fanclub had. Dus die hebben we om 5 uur 's-nachts opgericht. Snel ergens een template gejat en nooit meer iets aan gedaanquote:Op donderdag 26 april 2007 12:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
btw, wat een kuttemplate heb je ergens vandaan gejat zeg voor je Johan Derkens (oid) site, als 'ie van jou is dan
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In het kort: samen met een maat van me hebben we die fanclub opgericht. Een paar jaar geleden kwamen we dronken terug uit de stad en vonden het zielig dat hij geen fanclub had. Dus die hebben we om 5 uur 's-nachts opgericht. Snel ergens een template gejat en nooit meer iets aan gedaanNu ongeveer 25.000 bezoekers. Kortom: de hele site + club + Johan boeien me voor geen meter
![]()
Nee, dat niet.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar om een onduidelijke reden zijn we deze twee dagen al vrij.
1.5 week vakantie
Welke school geef je les? De school waar ik zit is namelijk ook één van de weinige scholen die al vakantie heeft sinds gister...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar om een onduidelijke reden zijn we deze twee dagen al vrij.
1.5 week vakantie
DJ Newhouze?quote:
http://iloblog.nixel.nl/www?Home&category=5quote:Moment suprême in de wedstrijd was echter de invalbeurt van de 17-jarige (!) Jan Bakker voor Maarten Nijenhuis.
2x foutquote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
DJ Newhouze?![]()
[..]
http://iloblog.nixel.nl/www?Home&category=5?
http://fotoboek.fok.nl/user/Bubble
http://fokhattrick.johan-derksen.com/leden/hoolie.htm
Google i love
Tot zover jouw google-vaardighedenquote:
Heb jij geen vrouw/vriendin en evt. kinderen, dat je de hele dag op FOK! zit?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tot zover jouw google-vaardigheden
Nog vragen over je naderende examen?
Om het topic schoon te houden, verwijs ik je door naar de chat-link in mn sig, of naar mn PM.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb jij geen vrouw/vriendin en evt. kinderen, dat je de hele dag op FOK! zit?
Wannabe-mod.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Om het topic schoon te houden, verwijs ik je door naar de chat-link in mn sig, of naar mn PM.
Zonde om het topic te vervuilen met informatie over mijn lieve vriendin
Same herequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:59 schreef Coastertommm het volgende:
Wiskunde A2 is nou echt het enige vak waarvoor ik echt vrees.
Kutvak.
Kinderachtige reactiequote:Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wannabe-mod.
Je moet je nog iets meer inlikken.
Het is trouwens mijn topic.![]()
Sorry meneer de wiskunde docentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kinderachtige reactie
Reageer eens normaal ipv zo flauw.
quote:
Kun je de kansberekening en binominale verdeling es uitleggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Wiskunde is leuk. Ik sta er een 7.4 voor. Ik ga er niet eens voor leren, ik ben toch niet gek.
Dude binominale verdeling hoeft niet? en kansberekening is te makkelijk?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kun je de kansberekening en binominale verdeling es uitleggen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:49 schreef Pozo het volgende:
Al eens bedacht dat dr een redelijk aantal verschillende methoden met andere hoofdstukken in omloop zijn?
2006 was overdreven makkelijk maar ik ben het niet met je eens met betreft de examens daarvoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:30 schreef Rutgerr het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die examens van vorige jaren zo onwijs simpel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |