Bij ons was je dan gewoon niet over gegaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef truStie het volgende:
waarom verdom ik het om aan me presentatie te gaan werken die ik morgenochtend om 1245 heb voor anw
ik heb nog nikshad het al in havo 4 moeten afsluiten maar ben zo lui als de tyfus.. en nu heb ik nog niks, laatste kans morgen
daar hoef je toch niets voor te doen?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef truStie het volgende:
waarom verdom ik het om aan me presentatie te gaan werken die ik morgenochtend om 1245 heb voor anw
ik heb nog nikshad het al in havo 4 moeten afsluiten maar ben zo lui als de tyfus.. en nu heb ik nog niks, laatste kans morgen
Dat staat me ook nog bij, dat dat een nonsens vak is.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hoef je toch niets voor te doen?
leg uitquote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hoef je toch niets voor te doen?
en zelfs ík kon het zonder iets te doen, dus het zal wel meevallen hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat staat me ook nog bij, dat dat een nonsens vak is.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 07:31 schreef Noodly het volgende:
[..]
en zelfs ík kon het zonder iets te doen, dus het zal wel meevallen hoor![]()
kan je dat niet aanvechten bij de schoolleiding. Ik neem aan dat je niet zomaar een mondeling kan houden als je zelf pas net te horen krijgt dat je dat moet doenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef truStie het volgende:
hoere zooi
lerares van nederlands had dus begin van de week een lijst gemaakt van mensen die nog een letterkunde mondeling moesten doen, afijn dat vertelt ze niet ff ofzo.. komt ze net naar me toe, ja je hebt je mondeling.. ok ik heb niks voorbereid
k.. kom dan maar volgend jaar terug met 400 inschrijfgeld.. krijg je dan eventueel je diploma mee
k me luiheid slaat keihard terug
Dan nog, er moet toch wel iets te doen zijn? Daar ga je toch geen jaar voor overnieuw doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:18 schreef truStie het volgende:
dat mens is bijna de schoolleiding.. kutschool waar ik op zit
al heb het natuurlijk wel aan mezelf te wijten..
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:07 schreef truStie het volgende:
tis niet dat je een jaar moet overdoen.. maar ze nemen je mondeling dan pas na de vakantie af, en dan krijg je pas je diploma.. tenminste dat beweren ze
afijn werd net door ze gebeld.. moet morgen een nieuwe afspraak maken
Nask 1 en 2quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
Ik had een leuke maatschappij leraar, hij had van die vage uitspraken als: Als je geen voldoende voor maatschappij haalt, ben je zo stom als mijn vieze schoenzool
Blauwjongetje heeft NASK? Is dat niet in de brugklas?
Terecht ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
Ik had een leuke maatschappij leraar, hij had van die vage uitspraken als: Als je geen voldoende voor maatschappij haalt, ben je zo stom als mijn vieze schoenzool
Blauwjongetje heeft NASK? Is dat niet in de brugklas?
heb je iig de hele vakantie om je mondeling voor te bereidenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef truStie het volgende:
gelukkig wel jahele vakantie wachten op een diploma is ook niet alles
wat ga je doen nadat je je HAVO gehaald hebt?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef truStie het volgende:
het zou niet leuk zijn.. maarja ik zit niet voor niets op een ROC me havo te halendie 2 maanden extra wachten kan er ook nog wel bij.
Toffe houdingquote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef zquing het volgende:
raad eens wat ik me net bedenk
ik heb morgen een herkansing voor natuurkunde
was 't helemaal vergeten
toch nog een 6.5quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef Blauwjongetje het volgende:
Mondeling Nederlands helemaal verprutst![]()
Ik was tering zenuwachtig..probeer () ik iets uitteleggen gaat hij me steeds onderbreken
Beroep: Vakkenvullerquote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef floris.sp het volgende:
Voor mij al 2jaar geleden dat ik examen deed heb maar 3uurtjes ervoor geleerd en ben gewoon geslaagd.
Ja, hij werkt als studerende.quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef zquing het volgende:
[..]
Beroep: Vakkenvuller
zegt genoeg denk ik
maar maar maar hij heeft niet geleerd en is vakkenvuller enzoquote:Op zondag 22 april 2007 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, hij werkt als studerende.
Vet raar![]()
Ik heb al sinds vrijdag studieverlofquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef Coastertommm het volgende:
Leren?
Dat komt nog wel.
Nee maar serieus, echt niemand bij ons op school heeft nog iets uitgevoerd volgens mij. We hebben dan ook nog gewoon les, maargoed
oh inderdaad!quote:Op maandag 23 april 2007 17:04 schreef Fhm het volgende:
Onze examenfoto's waren aan het begin van het jaar al gemaakt![]()
Toen ik 2 jaar terug havo deed was iedereen heel dankbaar daarvoor, omdat er een meisje overleed tijdens dat schooljaar![]()
dat is een flinke verbeteringquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef MaxC het volgende:
Net 2 herkansingen van scheikunde + PO teruggekregen en ik ben van een gemiddelde van 5.5 naar een 6.9 gegaan. Stuk relaxter examen in![]()
mij een beetje verkeerd kwootenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Laat me raden, jij staat een onvoldoende voor nederlands.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef zquing het volgende:
[..]
mij een beetje verkeerd kwooten![]()
maar ik had idd niet al te hoog voor mijn spelling![]()
quote:[ Bericht 1% gewijzigd door zquing op 24-04-2007 17:11 ]
lol kijk wat ik net in mn mail vindquote:Toch beter van niet
Geef dat emailadres is, wedden dat mijn kamer een grotere zooi is dan die van jou.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:23 schreef zquing het volgende:
morgen even bellen onder werktijd. Opruimen van mn kamers moet dan maar even wachten
Kijk eens hier: [Prijsvraag] De inzendingenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geef dat emailadres is, wedden dat mijn kamer een grotere zooi is dan die van jou.
PM/Mail het anders ff
ik heb vanaf morgen lekker vakantiequote:Op woensdag 25 april 2007 21:47 schreef Noodly het volgende:
Aargh morgen 3 herkansingen en ik kan ze geen van drieen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |