[Prijsvraag1] Wat is jouw geluksbrenger bij je eindexamen? Wat doe, gebruik of draag jij om er zeker van te zijn dat jij je examens
haalt? Ga je de deur niet uit zonder je lucky boxershort of lievelingspen?
Of heb je een bepaald ritueel? Heb jij een vriend/vriendin/broer/zus die eindexamen
doet en enorm bijgelovig is? Post het hier (Een foto erbij mag)
[Prijsvraag2]Mijn chaotische kamer!Heb jij zo vlak voor de eindexamens een chaotische kamer? Laat jij je spullen door
de hele kamer slingeren? Struikel jij over bergen vieze was als je van de deur naar
je bureau wilt? Kom jij op de meest vreemde plekken schoolboeken en aantekeningen
tegen? Weigeren mensen jouw kamer te betreden, omdat ze gewoon zeker weten dat ze de
weg terug niet meer zullen vinden? Of heb jij een broer/zus/vriend/vriendin die in
een doolhof van rotzooi voor z'n examens gaat leren? Laat ons er dan van meegenieten
door er een foto van te maken!
Wat kan je winnen?Voor beide prijsvragen een FOK!-Shirt
De mods bepalen uiteindelijk wie de winnaar wordt!
Hoe kan ik mee doen aan de prijsvragen?Hier staat hoe je mee kan doen. [ Bericht 2% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 12-05-2007 17:32:43 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!