Pffff, dan heb je eerst pas nederlands, dat is toch makkelijk omdat je daar niet voor kan leren?!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef no1uknow het volgende:
Over 28 dagen is het al zo ver![]()
BEN ZENUWACHTIG MAN!!!
Note the PIquote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Pffff, dan heb je eerst pas nederlands, dat is toch makkelijk omdat je daar niet voor kan leren?!![]()
Vanmiddag een proefexamen wiskunde A1,2 gehad, niet voorbereid, wat dingen overgeslagen en alsnog een 6,5, wooh(sta gemiddeld een 6,9 dus was genoeg, kom ik nu pas achter) Een 8,1 voor m'n examen lijkt me trouwens een erg mooi streven.
![]()
Oke, jij gaat niet slagen zo.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef no1uknow het volgende:
Over 28 dagen is het al zo ver![]()
BEN ZENUWACHTIG MAN!!!
Denk je?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:37 schreef zquing het volgende:
de B mensen hebben dan ook meteen wiskunde B
met anderhalf uur pauze ertussen, maar dat bedoelde je vast nietquote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Oke, jij gaat niet slagen zo.
[..]
Denk je?
gefeliciteerd, wat had je gehaald voor je modenlingen?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Noodly het volgende:
IK BEN EINDELIJK VERLOST VAN SPREEKVAARDIGHEID FRANS, DUITS EN ENGELS![]()
en Nederlands natuurlijk, maar dat doet er nu niet toe want dat was vorig jaar al
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef Kijkeensaan het volgende:
Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden.![]()
Morgen al? Wij moeten volgende week en de week na de vakantie nogquote:Op woensdag 18 april 2007 21:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben eerder zenuwachtig voor LSD.
Vanavond laat ga ik naar school toe, hele nacht in/rond/bij school chillen/bieren/wat graff spuiten/t dak open dan is morgen de LSD
Heb een tree energy drink gekocht
Want vannacht doorhalen en morgenavond examengala tot 1 uur en daarna nog naar Hollywood misschien
Hihi ik heb vandaag m'n laatste lessen gehad (niet dat ik er heen geweest ben hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 21:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Morgen al? Wij moeten volgende week en de week na de vakantie nog
Bij ons zijn de LSD vieringen vrijdagquote:Op woensdag 18 april 2007 21:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Morgen al? Wij moeten volgende week en de week na de vakantie nog
Wij hebben vanaf morgen nog een hele SE week. Ze houden ons echt tot et laatste punt aan het lijntjequote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons zijn de LSD vieringen vrijdag![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij hebben vanaf morgen nog een hele SE week. Ze houden ons echt tot et laatste punt aan het lijntje
kom op zeg, je zit in de 6e. Ze zullen er echt geen grote problemen van maken als je een paar keer niet komtquote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Houtspeer het volgende:
WTF?! ik heb pas na de meivakantie studieverlof
dankje. Frans 6.4 (quote:Op woensdag 18 april 2007 21:09 schreef zquing het volgende:
[..]
gefeliciteerd, wat had je gehaald voor je modenlingen?
Same.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij hebben vanaf morgen nog een hele SE week. Ze houden ons echt tot et laatste punt aan het lijntje
Bij ons was je dan gewoon niet over gegaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef truStie het volgende:
waarom verdom ik het om aan me presentatie te gaan werken die ik morgenochtend om 1245 heb voor anw
ik heb nog nikshad het al in havo 4 moeten afsluiten maar ben zo lui als de tyfus.. en nu heb ik nog niks, laatste kans morgen
daar hoef je toch niets voor te doen?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef truStie het volgende:
waarom verdom ik het om aan me presentatie te gaan werken die ik morgenochtend om 1245 heb voor anw
ik heb nog nikshad het al in havo 4 moeten afsluiten maar ben zo lui als de tyfus.. en nu heb ik nog niks, laatste kans morgen
Dat staat me ook nog bij, dat dat een nonsens vak is.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hoef je toch niets voor te doen?
leg uitquote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hoef je toch niets voor te doen?
en zelfs ík kon het zonder iets te doen, dus het zal wel meevallen hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat staat me ook nog bij, dat dat een nonsens vak is.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 07:31 schreef Noodly het volgende:
[..]
en zelfs ík kon het zonder iets te doen, dus het zal wel meevallen hoor![]()
kan je dat niet aanvechten bij de schoolleiding. Ik neem aan dat je niet zomaar een mondeling kan houden als je zelf pas net te horen krijgt dat je dat moet doenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef truStie het volgende:
hoere zooi
lerares van nederlands had dus begin van de week een lijst gemaakt van mensen die nog een letterkunde mondeling moesten doen, afijn dat vertelt ze niet ff ofzo.. komt ze net naar me toe, ja je hebt je mondeling.. ok ik heb niks voorbereid
k.. kom dan maar volgend jaar terug met 400 inschrijfgeld.. krijg je dan eventueel je diploma mee
k me luiheid slaat keihard terug
Dan nog, er moet toch wel iets te doen zijn? Daar ga je toch geen jaar voor overnieuw doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:18 schreef truStie het volgende:
dat mens is bijna de schoolleiding.. kutschool waar ik op zit
al heb het natuurlijk wel aan mezelf te wijten..
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:07 schreef truStie het volgende:
tis niet dat je een jaar moet overdoen.. maar ze nemen je mondeling dan pas na de vakantie af, en dan krijg je pas je diploma.. tenminste dat beweren ze
afijn werd net door ze gebeld.. moet morgen een nieuwe afspraak maken
Nask 1 en 2quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
Ik had een leuke maatschappij leraar, hij had van die vage uitspraken als: Als je geen voldoende voor maatschappij haalt, ben je zo stom als mijn vieze schoenzool
Blauwjongetje heeft NASK? Is dat niet in de brugklas?
Terecht ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
Ik had een leuke maatschappij leraar, hij had van die vage uitspraken als: Als je geen voldoende voor maatschappij haalt, ben je zo stom als mijn vieze schoenzool
Blauwjongetje heeft NASK? Is dat niet in de brugklas?
heb je iig de hele vakantie om je mondeling voor te bereidenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef truStie het volgende:
gelukkig wel jahele vakantie wachten op een diploma is ook niet alles
wat ga je doen nadat je je HAVO gehaald hebt?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef truStie het volgende:
het zou niet leuk zijn.. maarja ik zit niet voor niets op een ROC me havo te halendie 2 maanden extra wachten kan er ook nog wel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |