echt welquote:Op maandag 16 april 2007 17:39 schreef MaxC het volgende:
Wat een heerlijk weer trouwens!
gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef MrManiak het volgende:
6,7 voor CKV2, afgesloten!
Nah, niets meer middelbare school, but what the heck.quote:
eigen onderwerp over Pim en eindexamen onderwerp NL Indië, dat laatste ging wat minderquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef zquing het volgende:
wat doe je zoal bij een mondeling voor geschiedenis?
Netjes man !quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb een 7.9 voor scheikunde!Koolstofchemie, stereo.
ik wou dat ik zulke cijfers haaldequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb een 7.9 voor scheikunde!Koolstofchemie, stereo.
hmm wij hebben een wietrokende ut2004 speler als nederlandse leraar. Maar toch weet hij verassend veel van al die nederlandse dingen af. Hij is wel chill xDquote:
Het is vaak maar net hoe je het vak zelf noemt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
Ik had een leuke maatschappij leraar, hij had van die vage uitspraken als: Als je geen voldoende voor maatschappij haalt, ben je zo stom als mijn vieze schoenzool
Blauwjongetje heeft NASK? Is dat niet in de brugklas?
En op het VMBO. (pdf oefenexamentje)quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Houtspeer het volgende:
[...]
Blauwjongetje heeft NASK? Is dat niet in de brugklas?
Pokerkut!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:47 schreef Messenga het volgende:
Ja hoi.
Als ze hier ook volgens deze belgische indeling werken klopt het nog ook ;-) (Vegetatiezone 'loofbos' bestaat)quote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gisteren ook een mooi antwoord op het proefwerk Aardrijkskunde (natuur en milieur) tegen gekomen:
Welke vegatatiezone in Rusland heeft het sterkst de leiden onder ontbossing?
Antwoord dat een leerling gaf:
Bos.
Als ik jouw kamer zo bekijk, dan ga je wel winnen ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef zquing het volgende:
je hoeft niet mee te doen hoor met de prijsvraag, hoe minder mensen, hoe meer kans voor mij
mee eens isquote:
en is 't zo ergquote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Als ik jouw kamer zo bekijk, dan ga je wel winnen ja.
Dat is het ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |