Mij ook. Dit jaar weerquote:Op maandag 2 april 2007 16:02 schreef Remzz het volgende:
Leuk al weer 2 jaar geleden dat ik examen deed
Welk profiel?quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef MASD het volgende:
Ik moet dit jaar voor het eerst examen doen (Havo)
Dat welquote:Op maandag 2 april 2007 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Inderdaad, die stof moet je wel beheren in principe.
Al ga ik het toch nog een keertje doorkijken vantevoren.
1 a 2 dagen van te voren. Works for mequote:Op maandag 2 april 2007 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Inderdaad, die stof moet je wel beheren in principe.
Al ga ik het toch nog een keertje doorkijken vantevoren.
Dan zit het er bij mij inderdaad ook nog fris in. Mijn rooster is daar ook uitermate geschikt voor.quote:Op maandag 2 april 2007 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 a 2 dagen van te voren. Works for me![]()
Jij hebt dan ook geen pretpakketquote:Op maandag 2 april 2007 17:18 schreef Cerubo het volgende:
Ik ga nog wat examenbundels doorwerken en bij geschiedenis, aardrijkskunde en latijn de theorie nog eens goed leren en dan daar ook mee oefenen. Dan moet het wel lukken lijkt me.
Nu ik er over nadacht had ik nu Havo examens moeten doen als ik na het VMBO door ging...quote:Op maandag 2 april 2007 17:26 schreef TC03 het volgende:
Nu alwéér examens, jezus.
Voor mijn gevoel ben ik pas net twee maanden geslaagd.
Genoeg te leren iigquote:
Ja bij mij ookquote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ooh mijn examen tijd was geweldigHeerlijk weer enzo
![]()
Netjesquote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja bij mij ookhoewel de periode wel iets ergs was gebeurd maar ondanks dat toch examen gedaan en een gemiddelde van 8
Zie ook het topic 'wat voor examen moet jij doen'quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef no1uknow het volgende:
Nog maar 2.5 weken school en dan studieverlof tot aan m'n examens![]()
Hoi mede-examenmensen
Dat had ik ook vorig jaar hoor...quote:Op maandag 2 april 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar ?![]()
'handelingsdelen'quote:Op maandag 2 april 2007 18:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat had ik ook vorig jaar hoor...
Als je alle handelingsdelen af hebt en niks meer hoeft heb je vrij
Ik heb vanaf precies vandaag alle SE vakken afgesloten.quote:Op maandag 2 april 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |