Toffe houdingquote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef zquing het volgende:
raad eens wat ik me net bedenk
ik heb morgen een herkansing voor natuurkunde
was 't helemaal vergeten
toch nog een 6.5quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef Blauwjongetje het volgende:
Mondeling Nederlands helemaal verprutst![]()
Ik was tering zenuwachtig..probeer () ik iets uitteleggen gaat hij me steeds onderbreken
Beroep: Vakkenvullerquote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef floris.sp het volgende:
Voor mij al 2jaar geleden dat ik examen deed heb maar 3uurtjes ervoor geleerd en ben gewoon geslaagd.
Ja, hij werkt als studerende.quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef zquing het volgende:
[..]
Beroep: Vakkenvuller
zegt genoeg denk ik
maar maar maar hij heeft niet geleerd en is vakkenvuller enzoquote:Op zondag 22 april 2007 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, hij werkt als studerende.
Vet raar![]()
Ik heb al sinds vrijdag studieverlofquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef Coastertommm het volgende:
Leren?
Dat komt nog wel.
Nee maar serieus, echt niemand bij ons op school heeft nog iets uitgevoerd volgens mij. We hebben dan ook nog gewoon les, maargoed
oh inderdaad!quote:Op maandag 23 april 2007 17:04 schreef Fhm het volgende:
Onze examenfoto's waren aan het begin van het jaar al gemaakt![]()
Toen ik 2 jaar terug havo deed was iedereen heel dankbaar daarvoor, omdat er een meisje overleed tijdens dat schooljaar![]()
dat is een flinke verbeteringquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef MaxC het volgende:
Net 2 herkansingen van scheikunde + PO teruggekregen en ik ben van een gemiddelde van 5.5 naar een 6.9 gegaan. Stuk relaxter examen in![]()
mij een beetje verkeerd kwootenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Laat me raden, jij staat een onvoldoende voor nederlands.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef zquing het volgende:
[..]
mij een beetje verkeerd kwooten![]()
maar ik had idd niet al te hoog voor mijn spelling![]()
quote:[ Bericht 1% gewijzigd door zquing op 24-04-2007 17:11 ]
lol kijk wat ik net in mn mail vindquote:Toch beter van niet
Geef dat emailadres is, wedden dat mijn kamer een grotere zooi is dan die van jou.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:23 schreef zquing het volgende:
morgen even bellen onder werktijd. Opruimen van mn kamers moet dan maar even wachten
Kijk eens hier: [Prijsvraag] De inzendingenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geef dat emailadres is, wedden dat mijn kamer een grotere zooi is dan die van jou.
PM/Mail het anders ff
ik heb vanaf morgen lekker vakantiequote:Op woensdag 25 april 2007 21:47 schreef Noodly het volgende:
Aargh morgen 3 herkansingen en ik kan ze geen van drieen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |